Post de secretar special la Ambasada Greciei la Chișinău
Anunțul unui post de secretar special la Ambasada Greciei la Chișinău
Ambasada Greciei la Chișinău anunță un (1) post (personal autohton) Secretar Special cu normă întreagă, cu contract de drept privat pe durată determinată - doi ani.
Calificările și condițiile necesare pentru selecția candidatului sunt enumerate mai jos:
- Să fi împlinit vârsta de 21 de ani și să nu fi depășit vârsta de 60 de ani. Pentru a îndeplini limita minimă de vârstă, 1 ianuarie și 31 decembrie sunt considerate date de naș
- Să fie cetățean al Republicii Moldova sau rezident permanent al acesteia.
- Pentru candidații bărbați, și-au îndeplinit serviciul militar sau au fost scutiți legal de la acestea.
- Nu trebuie să existe nicio piedică la angajare din cauza unei condamnări penale, interdicție sau condamnare judiciară, pentru care trebuie să prezinte o copie a cazierului său.
- Să fie titular al unei diplome de la o Instituție de Învățământ Superior. Orice diplomă de absolvire a studiilor postuniversitare va fi luată în considerare.
- Sa vorbească si sa scrie fluent engleza si romana. Orice cunoștințe de greacă sau altă limbă vor fi luate în considerare.
- Se va lua în considerare capacitatea de a interpreta și traduce texte din română în engleză și invers.
- Să opereze perfect computerele (Windows, Word și Excel) și să aibă capacitatea de a opera Social Media a Ambasadei.
- Să aibă abilități organizatorice în general, precum și suport de secretariat.
- Experiența anterioară și experiența profesională relevantă în funcția de secretar special vor fi luate în vedere serios.
Candidații trebuie să depună – personal/sau printr-un terț împuternicit prin procură – cererile lor electronic (gremb.chisinau@mfa.gr) sau prin poștă (prin scrisoare recomandată) cu mențiunea „Cerere pentru funcția de Secretar special” la adresa str. Alexei Mateevici nr.76, MD-2009, Chișinău, Republica Moldova, până joi, 31 octombrie 2024. Scrisoarea recomandată în termen se confirmă prin ștampila oficiului poștal, iar cererea de participare are statutul de declarație responsabilă.
Odată cu cererea trebuie depuse următoarele documente justificative:
- Declarație responsabilă prin care se angajează să prezinte documentele justificative necesare în original, dacă li se solicită.
- CV scurt.
- Fotocopie autentificată a Diplomei de studii superioare.
- Fotocopie autentificată de pe ambele feţe ale buletinului de identitate (în cazul unui cetățean al Republicii Moldova).
- Fotocopie autentificată a dovezii de rezidență permanentă (în cazul rezidentului permanent al Republicii Moldova).
Copiile autentificate ale tuturor documentelor justificative și certificatelor depuse împreună cu cererea de angajare trebuie să fie emise până în ultima zi a termenului limită de depunere a cererii și nu vor fi acceptate după data limită de aplicare.
Candidații care îndeplinesc cerințele formale de mai sus și sunt selectați vor fi anunțați telefonic să vină la un interviu la Ambasadă.