Asistent contabil
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare cu profil economic;
- Gândire analitică, capacitate de analiză și sinteză, proactivitate pentru învățare;
- Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel - prioritar);
- Limba română - scris/vorbit fluent, limba engleză – minimum nivelul B1/B2;
- Abilități de comunicare și lucru în echipă;
- Persoană echilibrată, energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă, flexibilă și amabilă;
- Disponibilitate de muncă full-time.
Responsabilități de bază:
- Urmărește plata în termen a facturilor de servicii, utilități, materiale consumabile și bunuri primite de la furnizori;
- Asistență în controlul asupra realizării bugetului general și a celor specifice pe proiecte;
- Lucrul cu documentele primare și raportarea lor pe bugete specifice.
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la următoarea adresă: office@diaconia.md.
La interviu vor fi invitate persoanele selectate în baza CV-ului.
Alte anunturi de angajare
- Căutăm manager sau manageră în comunicare pentru angajare full time. Centrul Media pentru Tineri te invită în echipă!
- Pedagog/ă Centru Umanitar, Filiala Chișinău
- CRS Moldova is hiring Finance Officer
- Concurs de selectare a unei experte/unui expert în comunicare
- Human Resources Associate (G6) - OSCE Mission to Moldova, Chisinau
- Project Officer, Capacity Building and Outreach (NPSA-9) - UNDP Moldova/Resilient Communities through Women Empowerment, Phase 2 (ResCom 2) - 20804
- APSCF selectează prestator de servicii internațional (România), persoană fizică sau juridică pentru acordarea de asistență tehnică (instruire/mentorat/coaching) în domeniul advocacy bazat pe dovezi
- Norwegian Refugee Council angajează Partnership Manager Moldova
- Communication Officer - CCR MD
- People in Need is hiring an Education Specialist/Expert