AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează doi/ două Asistenți sociali/ asistente sociale la Centrul de plasament temporar pentru persoane strămutate de pe teritoriul altor state din cadrul Blocului de studii nr. 6 al Univ
AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează doi/ două Asistenți sociali/ asistente sociale la Centrul de plasament temporar pentru persoane strămutate de pe teritoriul altor state din cadrul Blocului de studii nr. 6 al Universității de Stat din Moldova, mun. Chișinău str. N Testimițeanu 6
POZIȚIE: full-time
OBIECTIVELE POSTULUI:
Sub supravegherea specialistului principal în protecția copilului, ambii/ ambele Asistenți sociali/ Asistente sociale gestioanează cazurile copiilor și familiilor refugiate din Ucraina, plasați în Centrul de plasament temporar pentru persoane strămutate de pe teritoriul altor state, din cadrul Blocului de studii nr. 6 al Universității de Stat din Moldova.
SARCINI/ ATRIBUȚII DE BAZĂ
Asistentul social/asistenta socială
- înregistrează în Registru pentru Sesizări, toate sesizările identificate pe cazurile de violență, neglijare, exploatare și trafic față de copii precum și autosesizările pe cazurile similare;
- înregistrează în Primero CPIMS+ datele tuturor copiilor refugiați din Ucraina, din Centru;
- înregistrează imediat datele tuturor persoanelor cazate în Centru, în Sistemul electronic unificat de evidență a beneficiarilor și a suportului oferit de AVE Copiii;
- evaluează necesitățile cazurilor din gestiune, planifică asistența necesară în cooperare cu autoritățile locale competente și se asigură de livrarea acesteia la timp;
- organizează procurări pentru cazurile din gestiune și livrează asistență către beneficiari;
- monitorizează cazurile, inclusiv dar nelimitat prin revizuire periodică în funcție de gravitatea problemei și în coordonare cu specialistul principal în protecția copilului decide închiderea acestora;
- oferă asistență informațională, morală și juridică beneficiarilor din Centru;
- planifică activitățile relative postului și le implementează eficient; monitorizează termenele și face toate demersurile necesare pentru ajustarea acestora; previne întârzierile și adresează toate provocările în acest sens;
- monitorizează folosirea de către beneficiar a asistenței primite;
- informează beneficiarii din Centru despre conținutul Regulamentului Centrului și normele de conduită, despre regulile de securitate în Centru și pe teritoriu acestuia ;
- facilitează accesul beneficiarilor la serviciile de asistență medicală;
- sensibilizează beneficiarii cu privire la respectarea regulilor de igienă personală, de menținere a curățeniei în camere, pe hol și în curtea Centrului;
- facilitează contactul beneficiarilor cu organizații guvernamentale și nonguvernamentale;
- oferă suport în soluționarea conflictelor dintre locatari;
- asigură și coordonează livrarea activităților cu copii și adulți, de către diverși prestatori;
- oferă suport la organizarea deplasărilor beneficiarilor la cinema, expoziții, diferite evenimente culturale;
- participă la elaborarea de rapoarte bi-lunare, lunare, trimestriale, semestriale și anuale;
- participă la ședințele organizate de managementul superior;
- execută orice alte dispoziții date de Directorului Executiv în realizarea strategiilor Asociației;
Data începerii activităţii: IMEDIAT
Studii și CALIFICĂRI NECESARE PENTRU OCUPAREA POTULUI:
Pregătire și instruire necesare
Studii superioare de licență în domeniul asistenței sociale sau educație și/ sau studii de master în asistență socială;
Avantaje Formare în Managementul de caz în protecția copilului și în Protecția copilului și/ sau în Prevenirea și combaterea violenței față de copii.
Experiență necesară executării sarcinilor și responsabilităților postului
Minim 5 ani în asistența socială a copiilor aflați în situație de risc și de Management de caz în protecția copilului;
Minimum 2 ani în management de baze de date și/ sau de gestiune electronică a dosarelor de management de caz în protecția copilului;
Cunoștințe specializate
Legislație: Convenția ONU cu privire la Drepturile copilului, Liniile directoare ONU cu privire la îngrijirea alternativă, Comentariul General nr.14 (2013) privind dreptul copilului de a avea ca primă considerație interesele sale superioare, Comentariul General nr.6 (2005) cu privire la tratamentul copiilor neînsoțiți și separați în afara țării lor de origine; Legea 140/2013 privind protecția specială a copiilor aflați în situație de risc și a copiilor separați de părinți, HG 270/2014 cu privire la aprobarea Instrucțiunilor privind mecanismul intersectorial de cooperare pentru identificarea, evaluarea, referirea, asistența și monitorizarea copiilor victime și potențiale victime ale violenței, neglijării, exploatării și traficului;
Cunoașterea și aplicarea corespunzătoare a procedurilor Managementului de caz în domeniul protecției copilului;
Cunoașterea cadrului de funcționare a domeniului de asistență socială, inclusiv servicii și prestații sociale, proceduri de acces la servicii și prestații sociale pentru copii în situație de risc și familii vulnerabile;
Cunoștințe limbi străine: Nivel avansat de comunicare scrisă și verbală în Română și Rusă;
Nivel de bază de comunicare scrisă și verbală în Engleză;
Cunoașterea unei alte limbi este un avantaj;
Competențe digitale și/ sau tehnice: Pachetul Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) la nivel intermediar;
Abilități avansate de navigare în Internet și de mânuire a cutiilor poștale electronice.
COMPETENȚE PROFESIONALE ȘI CALITĂȚI PERSONALE ASOCIATE POSTULUI:
Competențe personale: lucru eficient sub presiune; proactivitate; adaptabilitate și flexibilitate; reziliență
Competențe de comunicare scrisă și verbală: redactarea de rapoarte de evaluare inițială și complexă în Managementul de caz; redactare de prezentări cu privire la activitatea desfășurată; redactarea de scrisori/ adresări/ răspunsuri/ note informative cu privire la cazurile din gestiune; analiza datelor (colectarea datelor și data clearing, modelarea datelor și prezentarea datelor etc.); redactare de rapoarte de activitate; negociere; empatie; ascultare activă
Competențe organizaționale: planificarea și managementul timpului; prioritizarea sarcinilor de lucru pentru atingerea obiectivelor funcției
Competențe de leadership: soluționare de probleme (obiectivitate și luare de decizii înțelepte în situații dificile, flexibilitate, creativitate, gândire critică, analiză, cercetare, evaluare); oferire și primire de feedback (comunicare excelență scrisă și verbală, empatie, ascultare activă); rezolvarea conflictelor (ascultare activă, inteligență emoțională, profesionalism, răbdare);
CONDIŢII: ContraCt INDIVIDUAL de MUNCĂ cu perioadă determinată (4 luni, cu posibilitate de prelungire)
Cerinţe DE aplicare:
Data limită pentru depunerea dosarului: 25 septembrie 2024, ora 00:00.
Conținutul dosarului candidatului:
CV completat în format Europass http://europass.cedefop.europa.eu și scrisoarea de motivare vor fi depuse la adresa electronică office@avecopiii.md cu indicare la Tematica mesajului ”Concurs de post – Asistent social”.
Pentru informații suplimentare contactați: +37360311044 – Constanța Gaideu
Doar persoanele dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.
Alte anunturi de angajare
- Project Associate (Roster NPSA-6) - UNDP Moldova Projects
- Jr. EU Center Coordination Expert (full time)
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de specialist principal / specialistă principală, Secția Evaluare Conformitate, Fondul pentru Antreprenoriat și Creștere Economică a Moldovei (FACEM)
- Communication Analyst (NPSA-8) - UNDP Moldova/Just Energy Transition - 16408
- Координатор Центра Цифрового Обучения (все регионы Молдовы)
- IWPR is looking for an Evidence and Learning Coordinator: BRIC Project (Extended)
- Post de șofer la Ambasada Greciei la Chișinău
- East Europe Foundation is hiring a Communication Officer
- ICMPD is hiring a Project Management Assistant in Chisinau
- Angajarea unui contabil sau contractarea serviciilor de contabilitate