Centrul de Plasament al Copilului Regina Pacis angajează psiholog

Despre noi: Centrul de Plasament al Copilului Regina Pacis este o instituție acreditată de Consiliul Național de Acreditare a Prestatorilor de Servicii Sociale, înființată de Fundația Regina Pacis. Ne dedicăm asigurării unui mediu sigur și sprijinitor pentru copiii aflați în situație de risc, oferindu-le găzduire, îngrijire, educație, asistență socială, medicală și juridică, precum și sprijin în formarea deprinderilor de viață independentă și pregătirea pentru reintegrarea în familia biologică sau integrarea socioprofesională.

Responsabilitățile psihologului în cadrul CPC:

  • Efectuează consilieri individuale, de grup și de familie cu copiii aflați în dificultate.
  • Consultă părinții, asistenții parentali și tutorii pentru îmbunătățirea relațiilor și organizarea eficientă a vieții copiilor.
  • Efectuează evaluări psihologice primare ale copiilor și adolescenților aflați în dificultate.
  • Oferă consultanță copiilor pentru depășirea dificultăților întâmpinate.
  • Realizează deplasări în teren pentru evaluarea situației copiilor și identificarea soluțiilor adecvate.
  • Acordă consultanță psihologică specialiștilor din grupul de referință a copilului, vis-a-vis de respectarea particularităților psihologice a copiilor / adolescenților aflați în dificultate;
  • Organizează training-uri pe teme psihologice pentru angajați și copii, după caz.

Cerințe:

  • Studii superioare de specialitate, cu specializări în asistența și consilierea copiilor în dificultate.
  • Experiență profesională relevantă, în special cu adolescenții și familiile acestora aflate în situație de risc.
  • Cunoștințe solide în psihologie, tehnici de evaluare psihologică, legislația națională și internațională în domeniul protecției copilului.
  • Abilități de planificare, organizare, comunicare, aplicare a tehnicilor de evaluare psihologică, negociere și rezolvare a conflictelor.
  • Experiență în utilizarea echipamentelor de birou și aplicațiilor software (MS Word, Excel, PowerPoint, Internet Explorer).
  • Atitudine tolerantă și respectuoasă, responsabilitate, spirit de echipă, receptivitate la idei noi, dorință de perfecționare profesională, obiectivitate și loialitate față de colegi.
  • Disponibilitate pentru un program de muncă part-time (15 ore/săptămână), cu activitate preponderent de birou și deplasări în teritoriu.

Condiții de muncă:

Programul de muncă se va stabili împreună cu persoana angajată.

Depunerea dosarului:

Persoanele interesate sunt rugate să trimită dosarul de aplicare pe adresa de e-mail: manager.cpc@reginapacis.org. Dosarul include:

  1. CV actualizat
  2. Scrisoare de intenție

Data limită pentru depunerea documentelor: 10.10.2024

Pentru mai multe informații, vizitați pagina noastră web: www.reginapacis.org sau contactați-ne la:

Centrul de Plasament al Copilului „Regina Pacis”

Str. Academician Natalia Gheorghiu 23/1, MD 2025, Chișinău

Tel: +373 22791385; +373 76737555

E-mail: manager.cpc@reginapacis.org




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola