Specialist principal informarea și documentarea tinerilor (Centrul de Tineret sectorul Rîșcani, str. Miron Costin 7B)
Cerințele funcției:
- să cunoască particularitățile de dezvoltare psiho-socială și fiziologicăpentru diferite etape de dezvoltare a adolescenților și tinerilor;
- să cunoască drepturile tinerilor și a necesităților acestora;
- să posede tehnici de observare a tânărului în mediul său de viață, în relațiile și acțiunile sale cotidiene;
- să cunoască abilități de aplicare a metodelor educative care favorizează dezvoltarea personală,comunicarea,mobilitatea,autocontrolul, deprinderi de viață, capacitatea de integrare socială a tinerilor;
- abilități de planificare,de lucru în echipă, de cooperare și comunicare;
- adaptabilitate și flexibilitate în exercitarea atribuțiilor;
- alte cerințe stipulate în fișa postului.
Condiții de participare:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- are studii superioare universitare / sau profesional tehnice postsecundare / postsecundar nonterțiar, preferențial în domeniul științelorsocio-umane;
- are o experiență în lucrul cu tinerii de cel puțin 1 an;
- la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 35 ani;
- cunoaşte limba română;
- este apt din punct de vedere medical (certificate de la medicul de familie) pentru exercitareafuncţiei;
- nu are antecedente penale (certificat de cazier judiciar);
- nu a fost concediat în ultimii 3 ani în temeiul art.86 alin.(1) lit.l), m) şi n) din Codul Muncii (confirmat prin declarație pe proprie răspundere)
Atribuțiile și împuternicirile specialistului principal:
- elaborează proiecte de ordine cu privire la realizarea programelor și activităților destinate tinerilor;
- organizează și implementează programe și activități pentru tineri în conformitate cu planul aprobat;
- participă la cursuri și sesiuni de dezvoltare a capacităților în lucru cu tinerii;
- îndeplinește atribuțiile delegate de către șeful de secție/șeful Centrului de Tineret în sectoare;
- elaborează planul individual de activitate;
- prezintă rapoarte de activitate.
Formularul de participare (conform anexei nr.1 la Instrucțiune), copia buletinului de identitate și declarația prin care confirmă că a luat cunoștință de condițiile legale și criteriile de organizare a interviului vor fi depus la adresa: str.Dosoftei, 99, biroul nr.13, Direcția managementul resurselor umane sau la adresa electronică cadredgets@gmail.com, până la data de 28 august 2024, ora 17:00. Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și primirea documentelor - Veronica Donțu, tel: (022) 201618.
În ziua interviului candidații prezintă documentele personale pentru verificarea veridicității datelor indicate în formularul de participare:
a) copia buletinului de identitate;
b) copia carnetului de muncă și alte acte ce atestă vechimea în muncă și/sau
activitatea de voluntariat;
c) copiile documentelor ce justifică studiile, perfecționări și stagii;
d) scrisoare de motivație;
e) scrisoare de recomandare;
Mai multe detalii AICI