Specialist principal informarea și documentarea tinerilor (Centrul de Tineret sectorul Rîșcani, str. Miron Costin 7B)

 

Cerințele funcției:

  1. să cunoască particularitățile de dezvoltare psiho-socială și fiziologicăpentru diferite etape de dezvoltare a adolescenților și tinerilor;
  2. să cunoască drepturile tinerilor și a necesităților acestora;
  3. să posede tehnici de observare a tânărului în mediul său de viață, în relațiile și acțiunile sale cotidiene;
  4. să cunoască abilități de aplicare a metodelor educative care favorizează dezvoltarea personală,comunicarea,mobilitatea,autocontrolul, deprinderi de viață, capacitatea de integrare socială a tinerilor; 
  5. abilități de planificare,de lucru în echipă, de cooperare și comunicare;
  6. adaptabilitate și flexibilitate în exercitarea atribuțiilor;
  7. alte cerințe stipulate în fișa postului.

Condiții de participare:

  • deţine cetăţenia Republicii Moldova;
  • are studii superioare universitare / sau profesional tehnice postsecundare / postsecundar nonterțiar, preferențial în domeniul științelorsocio-umane;
  • are o experiență în lucrul cu tinerii de cel puțin 1 an;
  • la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 35 ani;
  • cunoaşte limba română;
  • este apt din punct de vedere medical (certificate de la medicul de familie) pentru exercitareafuncţiei;
  • nu are antecedente penale (certificat de cazier judiciar); 
  • nu a fost concediat în ultimii 3 ani în temeiul art.86 alin.(1) lit.l), m) şi n) din Codul Muncii (confirmat prin declarație pe proprie răspundere) 

Atribuțiile și împuternicirile specialistului principal:

  1. elaborează proiecte de ordine cu privire la realizarea programelor și activităților destinate tinerilor;
  2. organizează și implementează programe și activități pentru tineri în conformitate cu planul aprobat;
  3. participă la cursuri și sesiuni de dezvoltare a capacităților în lucru cu tinerii;
  4. îndeplinește atribuțiile delegate de către șeful de secție/șeful Centrului de Tineret în sectoare;
  5. elaborează planul individual de activitate;
  6. prezintă rapoarte de activitate.

Formularul de participare (conform anexei nr.1 la Instrucțiune), copia buletinului de identitate și declarația prin care confirmă că a luat cunoștință de condițiile legale și criteriile de organizare a interviului vor fi depus la adresa: str.Dosoftei, 99, biroul nr.13, Direcția managementul resurselor umane sau la adresa electronică cadredgets@gmail.com, până la data de 28 august 2024, ora 17:00. Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și primirea documentelor - Veronica Donțu, tel: (022) 201618.

În ziua interviului candidații prezintă documentele personale pentru verificarea veridicității datelor indicate în formularul de participare:

        a) copia buletinului de identitate;     

        b) copia carnetului de muncă și alte acte ce atestă vechimea în muncă și/sau

            activitatea de voluntariat;

        c) copiile documentelor ce justifică studiile, perfecționări și stagii;

        d) scrisoare de motivație;

        e) scrisoare de recomandare;

Mai multe detalii AICI




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola