Specialist principal informarea și documentarea tinerilor (Centrul de Tineret sectorul Rîșcani, str. Miron Costin 7B)



 

Cerințele funcției:

  1. să cunoască particularitățile de dezvoltare psiho-socială și fiziologicăpentru diferite etape de dezvoltare a adolescenților și tinerilor;
  2. să cunoască drepturile tinerilor și a necesităților acestora;
  3. să posede tehnici de observare a tânărului în mediul său de viață, în relațiile și acțiunile sale cotidiene;
  4. să cunoască abilități de aplicare a metodelor educative care favorizează dezvoltarea personală,comunicarea,mobilitatea,autocontrolul, deprinderi de viață, capacitatea de integrare socială a tinerilor; 
  5. abilități de planificare,de lucru în echipă, de cooperare și comunicare;
  6. adaptabilitate și flexibilitate în exercitarea atribuțiilor;
  7. alte cerințe stipulate în fișa postului.

Condiții de participare:

  • deţine cetăţenia Republicii Moldova;
  • are studii superioare universitare / sau profesional tehnice postsecundare / postsecundar nonterțiar, preferențial în domeniul științelorsocio-umane;
  • are o experiență în lucrul cu tinerii de cel puțin 1 an;
  • la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 35 ani;
  • cunoaşte limba română;
  • este apt din punct de vedere medical (certificate de la medicul de familie) pentru exercitareafuncţiei;
  • nu are antecedente penale (certificat de cazier judiciar); 
  • nu a fost concediat în ultimii 3 ani în temeiul art.86 alin.(1) lit.l), m) şi n) din Codul Muncii (confirmat prin declarație pe proprie răspundere) 

Atribuțiile și împuternicirile specialistului principal:

  1. elaborează proiecte de ordine cu privire la realizarea programelor și activităților destinate tinerilor;
  2. organizează și implementează programe și activități pentru tineri în conformitate cu planul aprobat;
  3. participă la cursuri și sesiuni de dezvoltare a capacităților în lucru cu tinerii;
  4. îndeplinește atribuțiile delegate de către șeful de secție/șeful Centrului de Tineret în sectoare;
  5. elaborează planul individual de activitate;
  6. prezintă rapoarte de activitate.

Formularul de participare (conform anexei nr.1 la Instrucțiune), copia buletinului de identitate și declarația prin care confirmă că a luat cunoștință de condițiile legale și criteriile de organizare a interviului vor fi depus la adresa: str.Dosoftei, 99, biroul nr.13, Direcția managementul resurselor umane sau la adresa electronică cadredgets@gmail.com, până la data de 28 august 2024, ora 17:00. Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și primirea documentelor - Veronica Donțu, tel: (022) 201618.

În ziua interviului candidații prezintă documentele personale pentru verificarea veridicității datelor indicate în formularul de participare:

        a) copia buletinului de identitate;     

        b) copia carnetului de muncă și alte acte ce atestă vechimea în muncă și/sau

            activitatea de voluntariat;

        c) copiile documentelor ce justifică studiile, perfecționări și stagii;

        d) scrisoare de motivație;

        e) scrisoare de recomandare;

Mai multe detalii AICI