Operator Administrativ cu Limba Franceză
Pentru clientul nostru, o companie internațională specializată în achiziții, cu peste 17 ani de experiență, suntem în căutarea unui: Operator Administrativ cu Limba Franceză:
Ce vei face?
- Înregistrarea și verificarea informațiilor din programele furnizate de client, conform specificului proiectului (utilizarea datelor administrative);
- Coordonarea eficientă a activităților administrative/operaționale, în strânsă colaborare cu departamentele vizate;
- Gestionarea comunicării și furnizarea de suport (scris/prin telefon în limba franceză), atunci când este necesar, pentru soluționarea anumitor cereri;
- Examinarea acurateței datelor și informațiilor;
- Menținerea confidențialității și securității datelor;
- Asigurarea completării cu succes a tuturor sarcinilor în termenele stabilite;
Abilitățile tale:
- Studii superioare;
- Limbi străine: Franceza la nivel B1/B2;
- Competențe tehnice: Microsoft Office (în special Excel – creare și gestionare de tabele, cunoașterea funcțiilor precum filtrarea și inserarea, cunoașterea formulelor de bază etc.);
- Cunoștințe de SAP – constituie un avantaj;
- Nice to have: Experiență anterioară în gestionarea bazelor de date/logistică.
Beneficiile tale:
- Tichete de masă;
- Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
- Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
- Oportunitatea de a lucra într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări.
- Zi liberă de ziua ta de naștere;
Aplică acum pe adresa: tt50@search4staff.com sau sună 069 638 007!