Operator Administrativ cu Limba Franceză



Pentru clientul nostru, o companie internațională specializată în achiziții, cu peste 17 ani de experiență, suntem în căutarea unui: Operator Administrativ cu Limba Franceză:

Ce vei face?

  • Înregistrarea și verificarea informațiilor din programele furnizate de client, conform specificului proiectului (utilizarea datelor administrative);
  • Coordonarea eficientă a activităților administrative/operaționale, în strânsă colaborare cu departamentele vizate;
  • Gestionarea comunicării și furnizarea de suport (scris/prin telefon în limba franceză), atunci când este necesar, pentru soluționarea anumitor cereri;
  • Examinarea acurateței datelor și informațiilor;
  • Menținerea confidențialității și securității datelor;
  • Asigurarea completării cu succes a tuturor sarcinilor în termenele stabilite;

Abilitățile tale:

  • Studii superioare;
  • Limbi străine: Franceza la nivel B1/B2;
  • Competențe tehnice: Microsoft Office (în special Excel – creare și gestionare de tabele, cunoașterea funcțiilor precum filtrarea și inserarea, cunoașterea formulelor de bază etc.);
  • Cunoștințe de SAP – constituie un avantaj;
  • Nice to have: Experiență anterioară în gestionarea bazelor de date/logistică.

Beneficiile tale:

  • Tichete de masă;
  • Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
  • Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
  • Oportunitatea de a lucra într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări.
  • Zi liberă de ziua ta de naștere;

Aplică acum pe adresa: tt50@search4staff.com sau sună 069 638 007!