Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Asociația Promo-LEX angajează Asistenți operaționali (4 persoane)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Nr. ref. 14 din 16.08.2024
Denumirea postului: Asistent(ă) operațional(ă)
Scopul postului: Asistentul(a) operațional(ă) va oferi asistență Echipei financiar-administrative în gestionarea activităților operaționale și administrative legate de Misiunea de Observare a Alegerilor Prezidențiale și a Referendumului Republican Constituțional din 20 octombrie 2024, organizată de către Asociației Promo-LEX.
Relațiile ierarhice: Se subordonează Managerului Financiar și Contabilului-Șef.
Cerințe de ocupare a postului:
- studii medii și/sau superioare, prioritar în domeniul științelor economice sau administrative;
- experiență de muncă (inclusiv voluntariat, programe de stagii) de minim un an; experiența de muncă în domeniul administrativ, logistic sau operațional va constitui un avantaj;
- cunoașterea limbii română și rusă;
- abilități de utilizare a computerului (MS Office, Internet) și a echipamentului de birou (copiator, scanner, etc.);
- neafiliere politică și non-partizanat politic (candidații nu pot fi membri și/sau susținători activi ai partidelor politice sau mișcărilor social-politice);
- abilități excelente de interacțiune și comunicare;
- capacitatea de a lucra independent și în echipă, într-un mediu dinamic și în termeni restrânși de timp;
- responsabilitate și punctualitate;
- integritate și discreție profesională.
Atribuții și responsabilități:
- oferă suport echipei financiar-administrative a asociației în gestionarea activităților operaționale și administrative legate de Misiunea de Observare a Alegerilor Prezidențiale și a Referendumului Republican Constituțional din 20 octombrie 2024;
- interacționează cu prestatorii și furnizorii asociației pentru aspectele administrative și logistice;
- gestionează baza de date a observatorilor pe termen scurt din aria de responsabilitate;
- asistă echipa financiar-administrativă în elaborarea și gestionarea documentelor necesare (contracte, acte de predare-primire, liste de rambursare, repartizare și/sau participare etc.);
- gestionează arhivarea corectă și menținerea în ordine a documentelor financiare relevante legate de misiunea de observare;
- participă la organizarea și asigură buna desfășurare a sesiunilor administrative din cadrul training-urilor destinate observatorilor pe termen lung și observatorilor pe termen scurt din aria de responsabilitate;
- pregătește documentele pentru achitarea onorariilor observatorilor pe termen scurt din aria de responsabilitate;
- crează și menține baze de date, gestionează documente aferente Misiunii de observare, alte activități relevante;
- efectuează deplasări pe teritoriul Republicii Moldova pentru îndeplinirea sarcinilor operaționale și administrative indicate mai sus;
- alte responsabilități relevante la indicația Managerului Financiar sau Contabilului-Șef.
Perioada de contractare (contract de prestare a serviciilor): 3 luni, în perioada septembrie – decembrie 2024.
Regim de activitate: program între orele 9:00 – 17:00, inclusiv cu activități în zilele de week-end.
Locul de prestare a serviciilor: Chișinău, sediul Asociației Promo-LEX.
Dosarul de aplicare va conține:
- Curriculum Vitae;
- scrisoare de intenție cu indicarea experienței relevante, precum și motivația persoanei de a ocupa postul de Asistent Operațional;
- propunerea financiară (onorariul minim solicitat – se va indica suma netă în MDL, după reținerea tuturor impozitelor angajatorului și angajatului).
Dosarul de Angajare va fi completat în limba Română și trebuie expediat prin e-mail la adresa angajare@promolex.md cu mențiunea „Asistent Operațional”.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 2 septembrie 2024, ora 18.00. Vor fi evaluate doar dosarele complete și depuse în termen.
Evaluarea dosarelor se va efectua în 2 etape: (1) la prima etapă, dosarele vor fi analizate sub aspectul corespunderii candidaților cu cerințele și condițiile stipulate în anunț; (2) cea de-a doua etapă va consta în intervievarea candidaților pre-selectați. Vor fi contactați doar candidații pre-selectați.
Asociația Promo-LEX încurajează aplicațiile timpurii și își rezervă dreptul de a invita candidații pre-selectați la interviu înainte de expirarea termenului de depunere a dosarelor de aplicare.
Pentru mai multe detalii contactați: Sorina Bodiu, Manageră Financiară, tel: +37369029244, e-mail: sorina.bodiu@promolex.md.
- Caritas Moldova cauta Manageri de Proiect cu Viziune, Expertiză și Impact în Educație
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
- Proimagine angajează Șef(ă) Departament de Comunicare
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” объявляет набор на должность Специалиста по защите прав ребёнка
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








