Asociația Promo-LEX angajează Asistenți operaționali (4 persoane)
Nr. ref. 14 din 16.08.2024
Denumirea postului: Asistent(ă) operațional(ă)
Scopul postului: Asistentul(a) operațional(ă) va oferi asistență Echipei financiar-administrative în gestionarea activităților operaționale și administrative legate de Misiunea de Observare a Alegerilor Prezidențiale și a Referendumului Republican Constituțional din 20 octombrie 2024, organizată de către Asociației Promo-LEX.
Relațiile ierarhice: Se subordonează Managerului Financiar și Contabilului-Șef.
Cerințe de ocupare a postului:
- studii medii și/sau superioare, prioritar în domeniul științelor economice sau administrative;
- experiență de muncă (inclusiv voluntariat, programe de stagii) de minim un an; experiența de muncă în domeniul administrativ, logistic sau operațional va constitui un avantaj;
- cunoașterea limbii română și rusă;
- abilități de utilizare a computerului (MS Office, Internet) și a echipamentului de birou (copiator, scanner, etc.);
- neafiliere politică și non-partizanat politic (candidații nu pot fi membri și/sau susținători activi ai partidelor politice sau mișcărilor social-politice);
- abilități excelente de interacțiune și comunicare;
- capacitatea de a lucra independent și în echipă, într-un mediu dinamic și în termeni restrânși de timp;
- responsabilitate și punctualitate;
- integritate și discreție profesională.
Atribuții și responsabilități:
- oferă suport echipei financiar-administrative a asociației în gestionarea activităților operaționale și administrative legate de Misiunea de Observare a Alegerilor Prezidențiale și a Referendumului Republican Constituțional din 20 octombrie 2024;
- interacționează cu prestatorii și furnizorii asociației pentru aspectele administrative și logistice;
- gestionează baza de date a observatorilor pe termen scurt din aria de responsabilitate;
- asistă echipa financiar-administrativă în elaborarea și gestionarea documentelor necesare (contracte, acte de predare-primire, liste de rambursare, repartizare și/sau participare etc.);
- gestionează arhivarea corectă și menținerea în ordine a documentelor financiare relevante legate de misiunea de observare;
- participă la organizarea și asigură buna desfășurare a sesiunilor administrative din cadrul training-urilor destinate observatorilor pe termen lung și observatorilor pe termen scurt din aria de responsabilitate;
- pregătește documentele pentru achitarea onorariilor observatorilor pe termen scurt din aria de responsabilitate;
- crează și menține baze de date, gestionează documente aferente Misiunii de observare, alte activități relevante;
- efectuează deplasări pe teritoriul Republicii Moldova pentru îndeplinirea sarcinilor operaționale și administrative indicate mai sus;
- alte responsabilități relevante la indicația Managerului Financiar sau Contabilului-Șef.
Perioada de contractare (contract de prestare a serviciilor): 3 luni, în perioada septembrie – decembrie 2024.
Regim de activitate: program între orele 9:00 – 17:00, inclusiv cu activități în zilele de week-end.
Locul de prestare a serviciilor: Chișinău, sediul Asociației Promo-LEX.
Dosarul de aplicare va conține:
- Curriculum Vitae;
- scrisoare de intenție cu indicarea experienței relevante, precum și motivația persoanei de a ocupa postul de Asistent Operațional;
- propunerea financiară (onorariul minim solicitat – se va indica suma netă în MDL, după reținerea tuturor impozitelor angajatorului și angajatului).
Dosarul de Angajare va fi completat în limba Română și trebuie expediat prin e-mail la adresa angajare@promolex.md cu mențiunea „Asistent Operațional”.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 2 septembrie 2024, ora 18.00. Vor fi evaluate doar dosarele complete și depuse în termen.
Evaluarea dosarelor se va efectua în 2 etape: (1) la prima etapă, dosarele vor fi analizate sub aspectul corespunderii candidaților cu cerințele și condițiile stipulate în anunț; (2) cea de-a doua etapă va consta în intervievarea candidaților pre-selectați. Vor fi contactați doar candidații pre-selectați.
Asociația Promo-LEX încurajează aplicațiile timpurii și își rezervă dreptul de a invita candidații pre-selectați la interviu înainte de expirarea termenului de depunere a dosarelor de aplicare.
Pentru mai multe detalii contactați: Sorina Bodiu, Manageră Financiară, tel: +37369029244, e-mail: sorina.bodiu@promolex.md.
Alte anunturi de angajare
- Team of 2 mediation experts (research and capacity building) to perform desk research, develop context analysis and development plans, provide capacity building and coaching on insider mediation
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii își extinde echipa și este în căutarea unui/unei Coordonator/Coordonatoare în cadrul Proiectului „Servicii mai bune pentru copii în contact cu sistemul de justiției, părinți și adolescente”
- For the International Research Team at Ecorys we are looking for a senior consultant/consultant (full time or part time position remotely or hybrid) with excellent knowledge of the Moldovan and Romanian markets
- Associate Administrative Officer Position deadline extended_OHCHR Moldova
- Project Specialist/Local Public Administration Reform (NPSA-10) - UNDP Moldova/Building country resilience to shocks and increasing Government capacity to anticipate crises and recover better in a more inclusive way - 16401
- Head of Secretariat (HOS). Prosecutor Vetting Secretariat
- Coordonator, Programul de protecție a legăturilor familiale (PLF)
- Norwegian Refugee Council angajează Finance Technical Officer Moldova
- A.O. „Femei pentru Femei” este în căutarea unei psihologe/unui psiholog pentru programul de sprijin psihosocial pentru femeile și fetele care au experiența violenței în bază de gen
- Extended deadline: Finance Associate (SB3/5) - UN Women