AO „AudiViz” anunță concurs pentru selectarea unui/unei expert/-ă/companie în vederea elaborării paginii web a organizației



AO „AudiViz” anunță concurs pentru selectarea unui/unei expert/-ă/companie în vederea elaborării paginii web a organizației

Data: 15 august, 2024

Asociatia de Suport Familial de Recuperare Timpurie a Copiilor cu Deficienţe de Auz și Văz „AudiViz” din mun. Bălți implementează proiectul „AudiViz - o societate mai puternică în promovarea egalității de gen și a drepturilor femeilor” finanțat de Uniunea Europeană, în perioada 01.07.2024 – 30.04.2025.

Scopul proiectului este de a consolida capacitățile instituționale și îmbunătățirea managementului organizațional al asociației „AudiViz” prin dezvoltarea competențelor de gen a personalului și voluntarilor organizației pentru a sprijini o mișcare mai puternică către egalitatea de gen și drepturile femeilor cu dizabilități de auz.

În acest context, AO „AudiViz” anunță concurs pentru selectarea și contractarea unui/unei expert/-ă/companie pentru a oferi următoarele servicii:

  1. Proiectarea, dezvoltarea și lansarea unui site web care să servească drept platformă de comunicare și informare pentru organizația noastră. Site-ul web va spori vizibilitatea, va promova o mai mare implicare a comunității și va facilita accesul ușor la resursele și serviciile oferite de AudiViz.
  2. Organizarea a două sesiuni de instruire a echipei AudiViz privind actualizarea site-ului (2 sesiuni de instruire x 2 ore fiecare sesiune);
  3. Suport de coaching (3 sesiuni de monitorizare x 2 ore fiecare sesiune).

Menționăm ca acest anunț este publicat în cadrul Proiectului „EVOLVE4GE - Accelerarea egalității de gen, asigurând abilitarea femeilor prin oportunități economice, combaterea violenței și guvernare sensibilă la gen” finanțat de Uniunea Europeană și implementat de UN Women Moldova.  

Cerințe generale față de pagina web:

  • Elaborarea unui logo pentru pagina web a organizației;
  • Elaborarea web-designului intuitiv și ușor de navigat: Meniurile și structura site-ului să fie ușor de înțeles și utilizat pentru persoanele cu dizabilități;
  • Iconografie: Utilizarea iconițelor explicative pentru a facilita înțelegerea diferitelor secțiuni și funcționalități;
  • Tehnologii și plugin-uri de accesibilitate care permit utilizatorilor să ajusteze mărimea textului, contrastul culorilor și alte setări vizuale;
  • Compatibilitate cu cititoarele de ecran și alte tehnologii assistive;
  • Oferă opțiuni de contact prin e-mail, chat live și mesagerie text;
  • Crearea unui sistem de administrare al conținutului eficient şi flexibil, care va permite AudiViz să actualizeze în mod independent informaţia de pe pagina web, să adauge materiale de tip grafic sau multimedia, să schimbe structura paginii;
  • Crearea unui modul în care pot fi inserate și vizualizate în mod direct produsele video;
  • Crearea unei baze de date pentru toate resursele informaționale;
  • Crearea unei ferestre de dialog cu vizitatorii site-ului, în regim on-line.
  • Crearea unui feed RSS și notificarea vizitatorilor despre noutățile apărute pe site.
  • Posibilitatea de a accesa versiunea de tipar a paginii;
  • Posibilitatea de a plasa materiale de diferit format (ex. fișiere PDF, Word etc.);
  • Posibilitatea de a monitoriza numărul vizitatorilor prin Google Analytics;
  • Câmp de căutare al informației plasate pe site;
  • Interconectarea site-ului cu rețelele sociale (Facebook, Twitter etc.);
  • Posibilitatea inserării periodice a unor chestionare;
  • Asigurarea mentenanței tehnice a site-ului; Asigurarea hosting-ului pentru site-ul web după lansare timp de 1 an de zile.
  • Instruire privind gestionarea site-ului web pentru echipa AudiViz privind actualizarea site-ului (2 sesiuni de instruire x 2 ore fiecare sesiune);
  • Suport de coaching (3 sesiuni de monitorizare x 2 ore fiecare sesiune);
  • Pagina web va avea cel puţin următoarele meniuri: Acasă, Despre noi, Proiectele noastre, Știri și evenimente, Implică-te, Donează și Contactează-ne.
  • Structura site-ului va fi elaborată în strânsă colaborare cu echipa AudiViz, care va aproba meniurile şi structura finală a paginii.

Site-ul va fi elaborat şi administrat în 2 versiuni lingvistice:

  • româna
  • rusă

Dosarul de aplicare va conține:

  1. CV-ul actualizat al specialistului/-ei sau profilul companiei;
  2. O scurtă prezentare generală a modului în care înțelegeți proiectul;
  3. Metodologia și planul de lucru pentru executarea sarcinii;
  4. Referințe de la proiecte similare (opțional);
  5. Oferta financiară:

Notă: Oferta financiară trebuie să conțină costurile detaliată de costuri (defalcată pe sarcini) și costul total al ofertei indicat în lei moldovenești (MDL) cu toate taxele incluse;

  1. Termene optime de executare a lucrărilor.

Propunerile vor fi evaluate pe baza următoarelor criterii:

  • Înțelegerea misiunii
  • Metodologia și planul de lucru
  • Experiența și calificările echipei
  • Raportul calitate-preț.

Important! Întregul proces de dezvoltare și validare a livrabilelor enumerate mai sus va implica sesiuni consultative, întruniri cu părțile interesate.

Natura contractului: Contract de prestare servicii.

Perioada de realizare a sarcinilor: august 2024 – martie 2025.

Aspecte organizaționale:

Contractantul/-a va lucra în strînsă cooperare cu managementul Proiectului și va participa la toate ședințele legate de realizarea sarcinilor.

Procedura de aplicare:

Dosarele vor fi expediate în format electronic la adresa: audiviz.org@gmail.com.

Termenul limită de prezentare a dosarului de aplicare este 23 august 2024, ora 17.00.

Numai candidatul/candidata/compania selectat/-ă va fi contactat/-ă. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.

Persoana de contact: Angela Moiseeva, Coordonatoare de proiect.

Tel. mob.: (+373) 68855227