CCR anunță concurs pentru selectarea unui expert(e) în livrarea sesiunilor de instruire privind strategia de atragere de fonduri a organizațiilor membre ale Asociației Obștești ”Rețeaua Organizațiilor de Îngrijiri Comunitare”

Termeni de referință pentru selectarea unui expert(e) în livrarea sesiunilor de instruire privind strategia de atragere de fonduri a organizațiilor membre ale Asociației Obștești ”Rețeaua Organizațiilor de Îngrijiri Comunitare”

Organizația

Caritas Cehia în Moldova

Tipul Contractului

Prestare servicii

Locație

mun. Chișinău

Termenul limită de aplicare

23 august 2024

Proiectul de referință

Consolidarea capacităților și  sustenabilității financiare în sectorul social de îngrijire la domiciliu în Moldova

Durata contractului

Septembrie 2024

Zile de lucru

16 zile

Limba de lucru

Română

 

CONTEXT ORGANIZAȚIONAL

Caritas Republica Cehă în Moldova (CCR MD) este o organizație non-profit care activează în Moldova din anul 2004. De-a lungul anilor CCR MD a implementat multiple proiecte de cooperare pentru dezvoltare în domeniul îngrijirilor la domiciliu și cel social, dezvoltarea afacerilor mici, capacitarea societății civile, agricultură și incluziune.

Mai multe informații despre activitatea Caritas Cehia în Moldova pot fi găsite pe:

INFORMAȚIE GENERALĂ DESPRE PROIECT

Caritas Cehia în Moldova implementează proiectul „Consolidarea capacităților și sustenabilității financiare în sectorul social de îngrijire la domiciliu în Moldova” în parteneriat cu AO Homecare și finanțat de Agenția Cehă pentru Dezvoltare. Unul dintre obiectivele proiectului presupune dezvoltarea unui program de formare și dezvoltare organizațională pentru ONG-urile membre ale Asociației Obștești „Rețeaua Organizațiilor de Îngrijiri Comunitare” (ROÎC). Programul include sesiuni de formare și mentorat, fundamentate pe aplicarea practică. Subiectele abordate în cadrul instruirilor au la bază dezvoltarea organizațională, cu o atenție specială acordată asigurării durabilității financiare. Programul este în al doilea an de desfășurare, cu 4 sesiuni de formare planificate pentru anul curent. După fiecare sesiune, organizațiile beneficiază de sesiuni de mentorat, cu accent pe subiecte precum diversificarea surselor de finanțare, dezvoltarea de parteneriate strategice, care vor consolida capacitățile organizațiilor de îngrijire comunitară și îmbunătăți calitatea serviciilor oferite comunității.

În acest scop, Caritas Cehia anunță concurs pentru selectarea unui expert/ grup de experți.

SARCINI ȘI ACTIVITĂȚI SPECIFICE:

Sub îndrumarea managerului de proiect și a echipei de implementare, expertul/experta va îndeplini următoarele sarcini:

- Elaborarea curriculumului și a materialelor pentru livrarea instruirii privind elaborarea strategiei de atragere de fonduri;

- Coordonarea conținutului instruirii cu CCR MD;

- Livrarea a 4 sesiuni de formare de o zi, a câte 15 participanți per instruire (membri ai Asociației Obștești ”Rețeaua Organizațiilor de Îngrijiri Comunitare”);

- Asigurarea unui mediu de învățare interactiv și participativ, în care participanții să aplice cunoștințele pe cazuri practice;

- Elaborarea unui raport final privind îmbunătățirea cunoștințelor participanților.

- Furnizarea sesiunilor de mentorat pentru organizațiile care au participat în cadrul instruirii.

DURATA PRESTĂRII SERVICIILOR ȘI PRODUSELE CE VOR FI FURNIZATE

Durata contractului pentru prestarea serviciilor menționate în acești termeni de referință este de 16 zile.

Produsele ce vor fi furnizate în perioada de implementare:

 

Activități

Livrabile

Termen

Pregătirea curriculumului și a materialelor de training, inclusiv a agendei de training, a testelor pre și post training.

Curriculum și materiale de formare, agenda trainingului, pre și post teste pentru măsurarea cunoștințelor.

3 zile lucrătoare (trebuie să fie livrate cu cel puțin 3 zile înainte de instruire)

Desfășurarea a 4 sesiuni de instruire.

4 sesiuni de instruire de o  zi, pentru 15 participanți per zi de instruire.

4 zile lucrătoare (perioada va fi determinată ulterior)

Furnizarea a 25 ore de mentorat pentru organizațiile care au participat în cadrul instruirilor.

Raport de consultare privind mentoratul

7 zile lucrătoare (trebuie să fie livrat nu mai târziu de 15 zile după furnizarea celor 25 ore de mentorat)

Pregătirea raportului final.

Raport privind îmbunătățirea cunoștințelor participanților.

2 zile lucrătoare (trebuie să fie livrat nu mai târziu de 10 zile după efectuarea instruirii)

 

CERINȚE DE CALIFICARE

  • Studii superioare complete în sociologie, drept, economie, relații internaționale și alte domenii conexe.
  • Experiență de lucru relevantă de cel puțin trei (3) ani în organizații non-guvernamentale și/ servicii sociale.
  • Expertiză anterioară sau cunoștințe relevante în programe de dezvoltare organizațională, durabilitate financiară, planificare strategică. Ofertantul va depune, ca parte a ofertei sale, dovezi documentare ce atestă faptul că serviciile prestate anterior se conformează condițiilor similare de prestare.
  • Cunoașterea sistemului național de asistență socială din Republica Moldova.
  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română.

Criteriile de eligibilitate pentru angajare:

  • Corespunderea cu cerințele tehnice menționate în Termenii de Referință (ToR);
  • Disponibilitatea de a întreprinde consultanță în termenele specificate;
  • Lipsa conflictului de interese.

MODALITATEA DE APLICARE

Propunerile urmează a fi expediate la următoarea adresă de e-mail: mariana.novac@caritas.cz cu indicarea mesajului „Concurs pentru selectarea unui expert (e) în livrarea sesiunilor de instruire privind strategia de atragere de fonduri” în linia Subiect. Atașamentele trebuie denumite după cum urmează:

Numele_prenume_expert strategie de atragere de fonduri_CV

Numele_prenume_ expert strategie de atragere de fonduri_Oferta tehnică și financiară

Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:

  • Oferta tehnică;
  • Oferta financiară, va cuprinde costul per zi net în euro şi indicarea sumei totale pentru realizarea întregului set de sarcini conform ToR-ului;
  • CV-ul candidatului, cu indicarea experienței relevante deținute în domeniu.

Criteriile de selecție vor fi următoarele:

  • Preț oferit (25%)
  • Experiență și expertiză demonstrată (75%).

Termenul limită de depunere a aplicațiilor este 23 august 2024. Doar candidații selectați vor fi contactați.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați prin e-mailul menționat mai sus sau la telefonul 060076100.

In orice moment înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor, Caritas Cehia în Moldova poate modifica cererea de oferte prin emiterea unui amendament. Orice act adițional emis va face parte din cererea de ofertă și va fi comunicat în scris tuturor celor care au obținut invitația de cotare direct de la Caritas Cehia.

Caritas Cehia în Moldova își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice ofertă, de a anula procesul  de  selectare  și  de  a  respinge  toate  ofertele  în  orice  moment  înainte  de  atribuirea contractului, fără a-și asuma responsabilitatea față de ofertanți.