BNM anunță concurs pentru postul vacant de inginer coordonator în domeniul asistență și suport TIC
Atribuțiile de bază ale direcției pe domenii:
- acces și calitate gestiunea identității și asigurarea accesului securizat și autorizat la sistemul informațional al BNM, facilitarea utilizării serviciilor TIC, gestiunea relațiilor cu beneficiarii TIC, monitorizarea și raportarea acordurilor cu privire la prestarea serviciilor TIC;
- consultanță, asistență și suport – asistență în utilizarea SI/TI, instruire utilizatori, deservire tehnică, asistență și suport IT în cadrul evenimentelor online/offline, gestiune relații cu suportul extern, gestiune și evidență echipamente TIC.
Obiectivele postului:
- Implementarea celor mai bune practici în munca de echipă și gestionarea optimă a timpului disponibil pentru a maximiza productivitatea;
- Dezvoltarea profesională continuă, asimilarea experienței și cunoștințelor în domeniul de activiate pentru a îmbunătăți continuu competențele personale.
Atribuții de bază:
1. Mentenanță și suport a resurselor tehnice IT
- Managementul și mentenanța echipamentelor pentru ședințe și evenimente;
- Suport tehnic pentru sedințe, evenimente și conferințe.
- Înlocuirea și configurarea și mentenanța echipamentelor IT;
- Implicarea împreună cu echipele specializate pentru servicii de suport tehnic;
2. Asistență și Suport IT
- Oferirea de asistență, suport și instruire utilizatorilor;
- Instalarea și upgrade-ul software-urilor aprobate;
- Configurarea sistemelor și conexiunilor de rețelea conform specificațiilor;
- Actualizarea KnowledgeBase cu soluții eficiente la problemele identificate.
Cerințe Minime Obligatorii:
- Studii: Diplomă de licență sau studii medii în tehnologia informației. Pentru studii medii, este necesară o experiență de minimum un an ca inginer/tehnician sau în domeniul TI (troubleshooting software/hardware, administrarea sistemelor IT);
- Abilități: Capacitate de lucru în echipă, gândire logică și constructivă, perseverență, rezistență la stres, adaptabilitate, abilități de gestionare rapidă a problemelor profesionale. Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, redactare de documentație, analiză și formulare de concluzii;
- Competențe lingvistice: Fluență în limba română.
- Calități personale: Responsabilitate, obiectivitate, deschidere la idei noi, integritate, inițiativă, flexibilitate, disciplină, spirit de observație și angajament pentru dezvoltarea profesională continuă.
Cerințe Suplimentare ce vor constitui un avantaj:
- Performanță academică: Media examenului de licență și a anilor de studii ≥ 8.
- Competențe lingvistice: Cunoașterea limbii engleze.
- Cunoștințe tehnice:
- Utilizarea aplicațiilor: OBS Studio, Camtasia, Movavi, DaVinci, Lightstream, Audacity, SoundForge, Adobe Audition.
- Utilizarea aplicațiilor de meeting online: MS Teams, Zoom, Webex, Skype.
- Experiență cu echipamente audio: Mixere, amplificatoare, boxe active și pasive, microfoane cu și fără fir.
- Experiență cu echipamente video: Camere și obiective, echipament de capturare video, distribuire semnal.
- Certificări: Deținerea certificatelor sau cunoașterea metodologiilor de referință în domeniul TIC (Microsoft, Adobe, Citrix, etc.)
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau.022- 822-245Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Termenul limită pentru depunerea CV-urilor este: 23 iulie 2024
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
Alte anunturi de angajare
- Comunitatea Mea Program vacancies - National Consultant - Public Relations and Communication
- Secretary (Embassy of The State of Quatar)
- Angajarea unui consultant juridic pentru Centrul European al Consumatorului din Republica Moldova
- Licitație pentru studiu tip Baseline în cadrul proiectului INSPIRED Moldova
- Project Associate (Roster NPSA-6) - UNDP Moldova Projects
- Council of Europe is hiring a Project Officer
- Apel Public privind selectarea unui expert/grup de experți pentru evaluarea curriculumului universitar la disciplina „Administrație Publică și alte ramuri conexe” în parte ce ține departiciparea tinerilor în procesele decizionale.
- The Creative Industries Association In Moldova (COR) hires Trainers in The Animation and Game Design Speciality within USM
- CCR is hiring Country Director for Moldova office
- Caritas Moldova is hiring a HR Officer