Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Intersos is hiring Finance Assistant / Intersos angajează Asistent de finanțe
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Position: Finance Assistant
Duty Station: Chisinau
Short-time contract till 31.12.2024
Full-time (40 h/week) contract
Salary level: 25181,00 gross
Deadline date for application: 17.06.2024 16.00PM.
INTERSOS is a humanitarian organization working on the protection of Ukrainian refugee at Chisinau and other Regions around the country.
All INTERSOS employees are expected to perform their roles and responsibilities according to the INTERSOS charter of values, code of ethics, PSEA and Child Protection policies.
Main Purpose:
Finance Assistant execute of administrative and financial tasks, according to line manager indications and INTERSOS procedures, in order to ensure legal compliance to local laws and to donor’s requirements.
Tasks
- Assist the Finance Officer in the execution of the administrative, finance and legal related tasks of the Finance department.
- Assist the Finance Manager in register payments, receipts and other forms of payments in the financial system, ensuring all the documents and signatures are obtained before finalizing.
- Assist in the preparation of the Journal in collaboration with the Finance officer.
- Assist in the follow up the electronic invoices and archives.
- Archive the financial documents of the new operations and keep in order the already existing archive.
- Support the Finance Department for the preparation of finance documentation for audit purposes.
- Processing and paying invoices after checking that all the primary documentation correspond with Intersos’ internal procedures, tax and legal requirements. Communicate with staff, partners and suppliers to follow up on required documents.
Requirements
- Degree in finance, management or business administration or experience in relevant and similar jobs
- Desirable working experience with other NGOs
- Romanian and Russian language essential, Intermediate English level required.
- Essential computer literacy (word, excel and internet)
- Behavioural flexibility
- Results and quality orientation
- Teamwork and cooperation
- Commitment to INTERSOS principles
INTERSOS is committed to achieving workforce diversity in terms of gender, nationality and culture. Individuals from minority groups, indigenous groups and persons with disabilities are equally encouraged to apply.
Interested candidates are invited to apply the CV and Internsion Letter in English on recruitment.moldova@intersos.org.
By applying your CV, you consent to the processing of your personal data.
Only selected candidates will be contacted.
_______________________________________
Ro/
Poziția: Asistent de finanțe
Contractul de scurta durata până la 31.12.2024 cu prelungirea
Contractul individual de muncă cu norma deplină (40 ore/săptămână)
Locașia de activitate - Chisinau
Nivel Salarial: 25 181,00 MDL
Deadline pentru aplicare: 17.06.2024 16.00.
Scopul principal
Asistentul financiar execută sarcini administrative și financiare, conform indicațiilor managerului ierarhic și procedurilor INTERSOS, pentru a asigura conformitatea legală cu legislația locală și cu cerințele donatorilor.
Sarcini
- Asistă ofițerul de finanțe în executarea sarcinilor administrative, financiare și juridice ale departamentului de finanțe.
- Asistă managerul financiar în înregistrarea plăților, a chitanțelor și a altor forme de plăți în sistemul financiar, asigurând că toate documentele și semnăturile sunt obținute înainte de finalizare.
- Asistă la întocmirea Jurnalului în colaborare cu ofițerul de finanțe.
- Asistarea în urmărirea facturilor și arhivelor electronice.
- Arhivarea documentelor financiare ale noilor operațiuni și menținerea în ordine a arhivei deja existente.
- Sprijinirea departamentului financiar pentru pregătirea documentației financiare în vederea auditului.
- Prelucrarea și plata facturilor după verificarea faptului că toată documentația primară corespunde procedurilor interne Intersos, cerințelor fiscale și legale. Comunicarea cu personalul, partenerii și furnizorii pentru a urmări documentele solicitate.
Cerințe
- Diplomă în finanțe, management sau administrarea afacerilor sau experiență în posturi relevante și similare
- De dorit experiență de lucru cu alte ONG-uri
- Limba română și rusă esențiale, nivel de engleză intermediar necesar.
- Cunoștințe de utilizare a calculatorului (word, excel și internet) esențiale.
- Flexibilitate comportamentală
- Orientare către rezultate și calitate
- Lucru în echipă și cooperare
- Angajament față de principiile INTERSOS
INTERSOS se angajează să realizeze diversitatea forței de muncă în ceea ce privește genul, naționalitatea și cultura. Persoanele din grupurile minoritare, grupurile indigene și persoanele cu dizabilități sunt încurajate în egală măsură să candideze.
Candidații interesați sunt invitați să aplice CV-ul cu Scrisoare de intenție pe recruitment.moldova@intersos.org.
Prin aplicarea CV-ului, dați acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.
- Asociația Promo-LEX angajează Coordonator/Coordonatoare de program
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist în protecția copilului
- OEAPM - RoEI - National Consultant for provision of consulting services on development of the national methodology for seismic and disaster risk maps of residential and public buildings
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








