CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Recrutare Expert (Proiect Call-Centru Unic pentru Consumatori)
Asociația Obștească ”CASMED”

Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
31/05/2024

Recrutare Expert (Proiect Call-Centru Unic pentru Consumatori)

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică din Moldova anunță concurs pentru recrutarea unui Expert (1 unitate) pentru a asigura buna implementare a proiectului de creare și organizarea unui Call Center unic pentru consumatori.

Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică din Moldova (AHCCJ) implementează proiectul “Crearea și organizarea unui Call Center unic pentru consumatori” (în continuare ”Proiect”), finanțat de Uniunea Europeană, care are drept scop final crearea și organizarea unui Centru Unic de Apel pentru Consumatori în cadrul Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorului, care va primi imediat și competent apeluri de la consumatori cu privire la încălcarea drepturilor lor esențiale în diverse domenii.

Proiectul este implementat pe o perioadă de 12 luni.

În acest context, Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică din Moldova anunță concurs pentru recrutarea unui Expert (1 unitate) pentru a asigura buna implementare a Proiectului, în care activitățile concrete ale acestuia vor fi:

Activitatea nr 2 Evaluarea preliminară a numărului și categoriilor (natura) reclamațiilor.

Sub-activitate 2.1. Comunicarea cu reprezentanții Inspectoratului și autoritățile publice aferente
Sub-activitate 2.2. Identificarea nevoilor și a celor mai frecvente petiții/domenii/încălcare a drepturilor consumatorilor în diferite domenii (Raport scurt asupra constatărilor în cifre și categorii)


Activitatea nr.3 Elaborarea materialelor informaționale și educaționale.
Sub-activitate 3.1 Elaborarea Ghidului de Întrebări frecvente pentru funcționarii publici, care va servi drept instrument de instruire a funcționarilor publici cu privire la Întrebări frecvente și SCCC (Ghid de întrebări frecvente);
Sub-activitate 3.2 Dezvoltarea Resurselor Educaționale Deschise (OER) care să servească drept suport educațional ilustrativ pentru formarea funcționarilor publici pentru buna organizare a SCCC ( OER - PPoints)
Sub-activitate 3.3 Elaborarea și publicarea pliantelor pentru consumatorii de informații, în general societatea civilă, privind funcționarea și avantajele SCCC (Pliante)

Activitatea nr.4 Organizarea de instruiri pentru funcționarii publici implicați în SCCC

Sub-activitate 4.1 Organizarea a 3 sesiuni de formare continuă pe domeniu (3 zile sau 24 de ore academice de predare) 

Sub-activitate 4.2 Consolidarea cunoștințelor și schimbul de bune practici în cadrul sesiunilor de formare prin organizarea unei sesiuni practice finale

Din partea expertului/expertei urmează, în cel mult 60 de zile, de a fi livrate următoarele produse:

Activitatea 2: se preconizează a fi livrată până în 30 iunie 2024 - 15 zile
D 2.1 Întrevederi cu reprezentanții Inspectoratului – 3 zile

D 2.2 Raport de evaluare preliminară pentru ultimii 3 ani cu constatări, număr și categorii de reclamații -12 zile

Activitatea nr.3: se preconizează a fi livrată până în 30 iulie 2024 - 35 zile
D 3.1 Ghid FAQ – 15 zile
D 3.2 OER – PPoints: 3 subiecte -10 zile
D 3.3 Elaborare pliante domeniul Protecției Consumatorului (produse/servicii conforme și neconforme) 2 buc. -10 zile

Activitatea nr.4: se preconizează a fi livrată până în 30 septembrie 2024 - 10 zile
D 4.1 Trei sesiuni de formare continuă – 7 zile
D 4.2 Sesiune practică finală – 3 zile


Cerințe pentru candidați:
• Studii: superioare în domeniul dreptului, economiei, administrației publice, asistenței sociale și alte domenii conexe (titlu științific de doctor va constitui un avantaj);
• Experiență în domeniul protecției consumatorilor și supravegherii pieței;
• Experiență similară de cel puțin 5 ani în alte proiecte;
• Cunoașterea limbii de stat;
• Disponibilitate pentru asistență persoanelor interesate în de implementare a proiectului.
• Cunoașterea limbilor română, engleză.


Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:
• CV-ul actualizat;
• Oferta financiară pentru fiecare livrabil în EURO suma brută.


Dosarul complet va fi expediat prin e-mail la adresa email:

hadrian.guzun@gmail.com obligatoriu in copie:  henri.capitant.md@gmail.com cu titlul: “Expert Proiect Call Centru Unic Consumatori”.

Date de contact: tel: +373 61137136

Data limită pentru depunerea dosarelor candidaților:
10 iunie 2024
Doar persoanele selectate vor fi contactate.



Articol precedent: Recrutare Expert (Proiect Call-Centru Unic pentru Consumatori) Precedent Articolul următor: International Consultant for Conducting Feasibility Study on automation and control systems for ventilation and air conditioning in future housing blocks (M/W) Următor
  • Licitație deschisă pentru contractarea serviciilor de consultanță
  • Anunț privind organizarea concursului public pentru selectarea membrilor Comitetului de evaluare a fezabilității proiectelor finanțate din Fondul Național pentru Mediu
  • CRS is hiring Project Assistant Accountability
  • IDLO Moldova Seeks Programme Coordinator
  • Policy Officer, Short-Term (NPSA-9), Capacity Building for Climate Action Project - UNDP Moldova

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin

Asociația Obștească ”CASMED”

Angajări pe Telegram

Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

CIVIC.MD

Canal Telegram

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md