Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează asistent/ă ofițer resurse umane



Societatea de Cruce Roșie din Moldova (urmează SCRM) reprezinţă o asociaţie obştească care, in corelaţie cu autorităţile administraţiei publice, realizează funcţii auxiliare în domeniul umanitar în baza Convenţiilor de la Geneva din 1949 şi a Protocoalelor adiţionale la acestea din 1977. Misiunea Societății de Cruce Roșie din Moldova este de a preveni și atenua suferința umană și de a proteja demnitatea umană, fără nicio discriminare bazată pe naționalitate, rasă, sex, convingeri religioase sau politice.

În prezent, SCRM se află într-o perioadă de dezvoltare intensă și, datorită partenerilor Societății, suntem implicați în mai multe proiecte umanitare. În scopul realizării proiectelor suntem în căutare de persoane profesioniste în domeniu.

Denumirea postului: Asistent/ă ofițer resurse umane 
Loc de muncă: Republica Moldova, Chișinău, s. Centru
Termenul contractului de muncă: determinat, cu posibilitatea de extindere.
Program de lucru: Full-time 5/2, orele 9.00 – 17.30, pauza de masa 30 min 
Experiență: va constitui avantaj
Conducător ierarhic superior: ofițer resurse umane

Principalele responsabilități:

  • Asigură procesul de recrutare pentru posturile vacante (elaborarea anunțurilor, plasarea acestora, gestinarea bazei candidaților, asistă în procesul de selecție);
  • Gestionează dosarele de personal;
  • Întocmește documente specifice departamentului HR asistat de conducătorul direct (contracte de muncă, acte adiţionale, dispozițiu,etc);
  • Acordă suport în realizează diverselor rapoarte specifice administrării de personal;
  • Întocmește adeverinţe şi alte documente tipizate solicitate de salariaţi;
  • Asigură respectarea procedurilor interne ale Societății în domeniul resurselor umane;
  • Se implică activ în procesul de planificarea/organizarea instruirilor angajaților în domeniul raporturilor de muncă și în procesul de evaluare a performanțelor.

Calificări și abilități personale:

  • Studii medii speciale sau superioare relevante (în managementul resurselor umane, pedagogie, psihologie constituie avantaj);
  • Curs în recrutare, în managementul HR constituie avantaj;
  • Experiență de activitate, voluntariat în domeniul umanitar, în ONG este binevenită;
  • Cunostinte de operare MS Office -Word și Excel, în Power Point va constitui avantaj;
  • Promptitudine, atentie la detalii; flexibilitate, rigurozitate în realizarea sarcinilor;
  • Capacitatea de a lucra cu termene limita, de a lucra eficient in echipa;
  • Discretie (activitatea legată de operarea cu date cu caracter personal), initiativa, corectitudine, disciplină;
  • Atitudine pozitiva si fire comunicativa;
  • Fluență în limba română atât scrisă, cât și vorbită, în limba rusa/engleză va constitui avantaj;
  • Abilități de planificare, organizare și implementare a activităților.

Ce oferim:

  • Salariul motivant, achitat la timp; 
  • Experiență internațională într-o echipă de profesioniști;
  • Instruiri on-line și off-line pe teritoriul și în afara țării;
  • Societatea de Cruce Roșie din Moldova este un angajator care apreciază diversitatea și se străduiește să ofere un mediu de lucru incluziv;

Dacă sunteți o fire organizată, disciplinată și sunteți pasionată de comunicare cu oamenii, Vă încurajăm să aplicați CV și o scrisoare de intenție la hr.office@redcross.md cu indicarea în tema e-mail-ului “Asistent HR”; termen-limită: 24 aprilie 2024

Trimite CV

Despre companie

Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova

Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova este o organizație non-guvernamentală, non-profit, apolitică, care activează mai bine de 97 de ani și şi funcţionează în baza Convenţiilor de la Geneva din 1949, activitatea de baza fiind de a preveni şi alina suferintele bătrînilor solitari, persoanelor și copiilor cu dizabilități, copiilor orfani, familiilor cu mulţi copii și familiilor monoparentale din Moldova.