ADMA anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Contabil / Contabilă în Secția financiar administrativă
Instituția Publică „Agenția pentru Dezvoltarea și Modernizarea Agriculturii” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Contabil / Contabilă în Secția financiar administrativă
(cod ocupație 241106)
- Instituția Publică „AGENȚIA PENTRU DEZVOLTAREA ȘI MODERNIZAREA AGRICULTURII” (Agenția), sediul juridic mun. Chișinău, str. Calea Basarabiei 18, MD – 2023.
- Contabil / Contabilă în cadrul Secției financiar administrativă ține evidența contabilă a Agenției.
- Contabil / Contabilă în cadrul Secției financiar administrativă îndeplinește următoarele sarcini:
- Perfectarea documentelor primare;
- Urmărirea primirii în termen a extraselor din conturile curente în monedă națională și verificarea documentelor anexate;
- Contabilizarea creanțelor aferente decontărilor cu beneficiarii Agenției pentru tehnica agricolă și /echipamente, în baza contractelor de vânzare-cumpărare în rate și facturilor semnate;
- Stingerea creanțelor conform destinației plăților din ordinele de plată executate de beneficiari, iar în cazul lipsei înscrierilor sau informației eronate – conform documentelor relevante prezentate de beneficiari;
- Evidența analitică a creanțelor aferente decontărilor cu beneficiarii Agenției pentru tehnica agricolă, care se ține separat pentru fiecare debitor, contract, obiect al contractului;
- Contabilizarea avansurilor primite de la beneficiarii Agenției pentru tehnica agricolă și/echipamente;
- Perfectarea și avizarea actelor de verificare a decontărilor reciproce cu furnizorii și beneficiarii Agenției;
- Verificarea documentelor justificative de intrare și perfectarea, semnarea documentelor justificative de dare în exploatare, de schimb, de decontare-casare, pentru materialele din gestiune;
- Cerințe minime obligatorii față de candidat:
- Deține cetățenia Republicii Moldova sau deține dreptul de a munci pe teritoriul Republicii Moldova;
- Deține studii superioare în domeniul finanțe/ contabilitate;
- Deține experiență profesională în domeniu de cel puțin 3 ani;
- Deține cunoștințe de operare a programului 1C versiunea 8.3;
- Dispune de abilități avansate de utilizare a computerului;
- Are capacitate deplină de exercițiu;
- Pe durata activității la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrității instituționale.
- Tip de angajare: perioadă determinată.
- Documente ce urmează a fi prezentate:
- Cererea de participare la concursul pentru ocuparea funcției vacante conform modelului (link);
- Curriculumul vitae (CV);
- Copia buletinului de identitate: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor;
- Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională şi/sau de specializare;
- Documente ce atestă experiența profesională: copia carnetului de muncă (după caz) și certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unităților precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcţia, durata muncii;
- Declaraţia pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale.
Modalitatea de depunere a documentelor: Candidaţii depun documentele personal/ prin poștă la adresa: mun. Chișinău, str. Calea Basarabiei 18, MD-2023 sau e-mail la adresa domnina.calancea@adma.gov.md. Actele depuse prin email vor fi semnate electronic corespunzător Legii nr. 124/ 2022 privind identificarea electronică şi serviciile de încredere. Dosarul de participare la concurs, împreună cu documentele de suport indicate mai sus, trebuie semnate și transmise până la data de 30 aprilie 2024 ora 17:00.
Alte anunturi de angajare
- Asociația Promo-LEX te invită să faci partea din echipa sa pentru monitorizarea proceselor democratice din Republica Moldova
- People in Need is hiring a MEAL (Monitoring, Evaluation) Assistant
- Organizația HelpAge International contractează un formator/ o formatoare / o echipă de formatori sau o companie ce va presta servicii de instruire și consultanță privind dezvoltarea activităților generatoare de venituri pentru persoanele în etate
- Apel Public pentru închirierea serviciilor de echipament și logistică pentru desfășurarea activităților în cadrul Săptămânii Tineretului 2024 (Caravana Tineretului, Conferința Națională a Tinerilor și Festivalul Tineretului 2024)
- Anunț de post vacant: Pedagog(ă) social(ă) în cadrul Serviciului de suport pentru tineri
- Организация "People in Need" в Молдове приглашает на работу Координатора образования северного региона
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal al Direcției Fintech
- HelpAge Moldova angajează Coordonator de Proiect în realizarea activităților programului de dezvoltare în domeniul îmbătrânirii active și sănătoase
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist coordonator responsabil de supraveghere bancară continuă
- WeWorld angajează Coordonatoare pentru Centru Comunitar (F)