Invest Moldova - Șef secție Management Instituțional



Angajator: Instituția Publică Agenția de Investiții, mun. Chișinău, str. Eugen Doga, nr. 2, MD-2005. Agenția de Investiții este o instituție publică, fondată de Guvernul Republicii Moldova, creată și mandatată să atragă investiții strategice în Republica Moldova, să contribuie la creșterea exporturilor, să promoveze imaginea de țară și să dezvolte dimensiunea de diplomație economică.

Denumirea funcției vacante: Șef (a) Secție Management Instituțional.

Responsabilitățile de bază ale funcției, conform fișei postului:

  • Organizarea şi managementul activității secției management instituțional în cadrul Agenției (2 angajați);
  • Coordonarea elaborării bugetului Agenției și rectificării acestuia;
  • Asigurarea transparenței cheltuielilor mijloacelor bugetare;
  • Întocmirea şi prezentarea rapoartelor financiare trimestriale şi anuale;
  • Ținerea evidenței contabile, inclusiv a bunurilor Agenției și a procesului de achiziții;
  • Elaborarea şi planificarea alocațiilor bugetare pentru necesitățile Agenției;
  • Coordonarea activităților de reprezentare a intereselor Agenției în instanțele de judecată;
  • Coordonarea proceselor de management al documentelor în cadrul Agenției;
  • Coordonarea activităților ce țin de implementarea agendei e-Transformare în cadrul Agenției;
  • Coordonarea procesului de informare şi comunicare a Agenției cu societatea civilă şi mass-media;
  • Coordonarea aspectelor ce țin de managementul Resurselor Umane;
  • Colaborarea cu managerii pentru a îmbunătăți performanța și dezvoltarea personală a salariaților.

Cerințele față de candidați și competențele acestora:

  • Studii superioare în contabilitate și expertiză de minim 5 ani în contabilitate;
  • Experiență în elaborarea și gestionarea bugetului organizațional și rectificările bugetare;
  • Competențe în întocmirea și prezentarea rapoartelor financiare;
  • Abilități de bugetare și planificare a utilizării resurselor financiare;
  • Abilități puternice de coordonare și management de echipă;
  • Competențe în coordonarea aspectelor legate de managementul resurselor umane;
  • Abilități de colaborare și comunicare;
  • Expertiza de lucru în (sau cu) sectorul public în Moldova va fi un avantaj.

Documentele ce urmează a fi prezentate:

  • CV-ul candidatului;
  • Scrisoarea de motivație, care să explice de ce candidatul consideră că are abilitățile necesare pentru exercitarea funcției și de ce își dorește să ocupe funcția vacantă.

Data-limită de depunere a documentelor: 19 martie 2024, 17:00.

Modalitatea de depunere a documentelor: online, la adresa de email: office@invest.gov.md. Sau fizică, prin depunerea dosarului la sediul Agenției, pe str. Eugen Doga, nr. 2. Dosarul sau e-mailul de depunere trebuie să conțină în subiect denumirea funcției vacante, la care aplică candidatul.