Office Manager
Office Manager
Responsabilități:
- Coordonarea eficientă a activităților administrative și de birou;
- Gestionarea stocurilor și a echipamentelor de birou;
- Organizarea evenimentelor și a întâlnirilor interne;
- Asigurarea suportului administrativ pentru departamentele companiei.
Cerințe:
- Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonale;
- Cunoștințe de operare cu programele Microsoft Office;
- Minimă experiență în domeniul administrativ sau similar;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu.
Beneficii:
- Salariu negociabil și pachet de beneficii (precum tichete de masă, asigurare medicală facultativă, achitarea cursurilor de engleză în mărime de 50%);
- Oficiul situat în centrul orașului;
- Programul de lucru: Luni-Vineri, 09.00-18.00;
- Experiență într-o companie internațională;
- Spațiu de lucru open-space;
- Oportunități de dezvoltare profesională.
Dacă ești interesat de această oportunitate, te invităm să ne trimiți CV-ul la adresa de e-mail: tv20@search4staff.com
Pentru mai multe informații, nu ezita să ne suni la numărul: 060 422 844
Vom lua legătura doar cu persoanele selectate.
Alte anunturi de angajare
- Centrul de Drept al Femeilor anunță concurs pentru selectarea unui/unei Office manager/e
- Centru de Drept al Avocatilor hires a consultant to strengthen the capacity of the Secretariat within the Coordination Commission for Migration and Asylum
- Manager de proiect (or. Ungheni)
- UNWFP Moldova: Programme Associate (CFM) - SC6 based in Chisinau
- Recruitment of local support staff for the Election Observation Mission to Moldova
- PME national consultant, IOM Moldova
- Security Guard (G2) Roster Call - OSCE Mission to Moldova, Chisinau
- Jurist
- AO „AudiViz” anunță concurs pentru selectarea unui/unei expert/-ă/companie în vederea elaborării paginii web a organizației
- SKAT Moldova Foundation is hiring a Procurement Officer (part-time)