Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist principal responsabil de raportarea financiară
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Scopul funcției vacante: elaborarea/monitorizarea și raportarea situațiilor financiare ale BNM, monitorizarea indicatorilor, partea narativă și analitică; analiza financiară a indicatorilor financiari ai BNM aferenți raportării financiare IFRS; elaborarea/modificarea/completarea/avizarea actelor normative interne, externe și altor documente aferente activității secției.
Obiectivele postului:
- Eficiență sporită prin distribuirea optimă a resurselor de timp și cele la nivel de sistem informațional;
- Respectarea prevederilor IFRS și cadrului legal în vigoare;
- Dezvoltare profesională continuă;
- Creșterea calității activității.
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare în domeniul evidenței contabile sau financiar-bancar cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare;
- Experienţă de minim 1 an în domeniul contabil sau financiar-bancar;
- Cunoștințe aferente actelor normative și legislative ale Republicii Moldova în vigoare în domeniul evidenței contabile sau financiar-bancar, în special IFRS;
- Cunoştințe aferente principiilor, proceselor și standardelor pentru analiză și raportare;
- Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator și cunoașterea avansată aplicațiilor MS Word, Excel și Power Point;
- Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române și a limbii engleze (nivel mediu);
- Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, perseverență, capacitatea de a rezolva probleme, planificare, comunicare, analiză, gestionare eficientă a timpului, spirit de inițiativă, învățare și dezvoltare continuă;
- Alte abilități și atitudini:
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
- candidatul trebuie să posede abilitatea de comunicare scrisă și orală, capacitatea de a expune clar și concis constatările, concluziile și recomandările (fixarea exactă și calitativă a informației);
- capacități analitice - abilitatea de a consolida, analiza, interpreta și prezenta raportări și /sau previziuni;
- abilitatea de a planifica, implementa și administra informaţii financiare și sisteme de control;
- orientare spre acțiune și rezultat;
- atitudine pozitivă, constructivă.
Principalele atribuții funcţionale:
- gestionează partea de analiză financiară prin realizarea de analize, evaluări, calcule de indicatori, evoluții, sectoare, etc.
- efectuează lunar analiza situației financiare a BNM, identifică, calculează și analizează indicatorii relevanți situației financiare efectuate;
- dezvoltă metodologia privind generarea /perfectarea rapoartelor financiare;
- perfectează Situaţiile Financiare ale Băncii Naţionale a Moldovei în conformitate cu actele normative interne şi cu IFRS;
- pregăteşte şi totalizează informaţia necesară pentru desfăşurarea auditului extern a Situaţiilor financiare ale BNM în volumul şi termenele stabilite;
- verifică cheltuielile legate de solicitările de deplasare ale angajaților BNM peste hotarele RM;
- alte funcții și atribuții ce ţin de activitatea Secţiei buget şi rapoarte manageriale la indicaţia conducerii subdiviziunii, conducerii Departamentului sau a conducerii BNM.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 11 martie 2024.
! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau 022-822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
- Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr.548-XIII din 21.07.1995 cu modificările și completările ulterioare (republicată în Monitorul Oficial al Republicii Moldova, nr.297-300, art.544 din 30.10.2015).
- Legea contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017.
- Standardele internaționale de raportare financiară (IFRS).
- HG nr. 10/2012 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la delegarea salariaților entităților din RM.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- Apel Public de selectare a 2 Traineri specializați în strategiile de asigurare a stării de bine și combaterii burnout-ului
- Apel public pentru selectarea unei echipe de experți/experte
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” объявляет набор на должность Специалиста по защите прав ребёнка
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








