AFAD Angajează Office Manager
Office Manager
Informație Generală
Asociația pentru Formare Antreprenorială și Dezvoltare din mun. Bălți caută Office Manager entuziast și bine organizat pentru a se alătura echipei noastre.
Dacă sunteți o persoană proactivă, capabilă să gestioneze multiple sarcini și să ofere suport echipei, vă invităm să aplicați.
Scopul postului
Rolul acesta este crucial pentru buna funcționare a asociatiei și pentru menținerea eficienței operaționale.
Perioada de angajare:
Sarcini și responsabilități:
- Administrarea corespondenței și a comunicațiilor interne și externe;
- Asigurarea gestionării corecte a documentelor și a sistemului de fișiere;
- Organizarea întâlnirilor, a călătoriilor și a altor evenimente;
- Pregătirea scrisorilor, prezentărilor și rapoartelor.
Calificări și experiență
- Diploma de studii superioare într-un domeniu relevant sau experiență echivalentă;
- Capacitatea de a prioritiza și de a gestiona eficient timpul;
- Abilități excelente de comunicare;
- Atitudine proactivă și orientată către rezolvarea problemelor;
- Cunoaștințe (vorbire și scriere) a limbilor română și rusă, engleza – avantaj;
- Cunoștințe solide de utilizare a instrumentelor de birou (Microsoft Office, Google etc.);
- Auto-disciplină, inclusiv capacitatea de a elabora și de a executa planuri și identificarea priorităților cu respectarea deadline-urilor.
- Abilitatea de a se adapta rapid la diferite situații, probleme și sarcini în schimbare.
Beneficii oferite:
- Pachet salarial motivant;
- Oportunități de dezvoltare personală și profesională;
- Colaborarea cu experți naționali și internaționali din diverse domenii;
- Mediu de lucru plăcut într-o echipă motivată și dedicată.
Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și să vă asumați un rol cheie în realizarea proiectelor noastre, vă rugăm să trimiteți un CV la adresa de e-mail office.afad@gmail.com cu titlul: Selectare Office Manager.
Vă mulțumim pentru interesul acordat și vă asigurăm că fiecare aplicație va fi tratată cu confidențialitate.
Alte anunturi de angajare
- Termeni de referință pentru selectarea a unui mentor pentru Centrele de Tineret din regiunea Cahul și Ungheni
- Oportunitate de angajare: Dorești să deschizi o creșă de tip familial? Programul nostru îți oferă mentoratul și finanțarea de care ai nevoie - până la 50 000 MDL
- (RO) People in Need este în căutarea facilitatorilor pentru Centrele de Educație Digitală/ (RU) People in Need проводит набор фасилитаторов для Центров Цифрового Образования
- Deadline extended: UNICEF Moldova is contracting a National Individual Consultant to assess and adjust/develop law implementing the International Code of Marketing of Breast-milk Substitutes
- A.O. „Femei pentru Femei” este în căutarea unei Coordonatoare/unui Coordonator pentru programul de sprijin psihosocial pentru femeile și fetele care au experiența violenței în bază de gen
- Psiholog/-ă, A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale”, Departament Tineret
- Senior Programme Associate Housing, IOM Moldova
- People in Need Moldova angajează Coordonator pentru educație în zona de centru
- Centru de Drept al Avocatilor hires Legal and policy Consultant on EU integration in employment and labor migration field for the Implementation Unit within MLSP
- IDLO is looking for a Communications Officer, Secretariat, Independent Anti-Corruption Advisory Committee (CCIA)