Laolaltă angajează Manager/ă Financiar/ă

AO „Laolaltă” este o organizație non-guvernamentală din Republica Moldova, fondată în 2020, care promovează implicarea cetățenilor și cetățenelor în mobilizare comunitară, pentru o bună conlucrare cu autoritățile publice și dezvoltarea comunităților empatice și implicate cu oportunități echitabile pentru dezvoltare continuă.

Despre job

Căutăm coleg/colegă, care va împărtăși valorile noastre și va contribui la dezvoltarea organizației. Fiecare viitor/oare angajat/ă va trebui să semneze Codul de Etică care, în primul rând, prevede tratarea beneficiarilor și beneficiarelor cu demnitate, respect, empatie și grijă. 

Scopul general al postului:

- dezvoltarea și supravegherea bugetelor proiectului.

- coordonarea și supravegherea activităților legate de contabilitate și raportare financiară în conformitate cu cerințele legislative și cerințele donatorilor.

- asigurarea corectitudinii și acurateței datelor financiare, îndeplinind cerințele legale și standardele contabile. 

- responsabilitatea pentru eficientizarea proceselor financiare și pentru menținerea unei evidențe precise și riguroase în ceea ce privește situația financiară a organizației.

 Sarcinile și responsabilități:

- supervizarea contabilității: Asigură înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare conform standardelor contabile și legislației în vigoare.

- elaborarea rapoartelor financiare: Crearea și prezentarea rapoartelor financiare periodice (bilanțuri, state de profit și pierdere, fluxuri de numerar etc.) pentru a evidenția situația financiară a companiei.

- planificarea financiară: Dezvoltarea și gestionarea strategiilor financiare pe termen lung și scurt, inclusiv bugete, proiecții financiare și planuri de achiziții.

- analiza și interpretarea datelor financiare: Evaluarea performanței financiare a organizației, identificarea tendințelor și furnizarea de informații relevante pentru luarea deciziilor.

- comunicarea cu părțile interesate: Interacțiunea cu auditorii, instituțiile financiare, donatorii, managerii și alte departamente pentru a furniza informații financiare și a răspunde cerințelor acestora.

- gestionarea riscurilor financiare: Identificarea și evaluarea riscurilor financiare și implementarea strategiilor pentru minimizarea acestora.

- conformitatea și reglementările: Asigurarea respectării standardelor și reglementărilor contabile și fiscale în vigoare și raportarea conformă a informațiilor financiare.

- păstrarea supravegherii financiare asupra activităților financiare, garantând respectarea adecvată a tuturor mecanismelor de control intern conform regulilor, reglementărilor, procedurilor stabilite de parteneri, donatori și legislația curentă.

Educație și Experiență:

  • Absolvirea unei facultăți în domeniul contabilității sau finanțelor;
  • Cel puțin 3 ani de experiență în gestionarea financiară a ONG-urilor, incluzând planificare și raportarea financiară;
  • Abilitatea de a lucra cu software-ul contabil 1C;
  • Cunoașterea detaliată a legislației fiscale și financiare relevante;
  • Experiența anterioară în colaborarea cu donatori străini este considerată un avantaj.

Abilități lingvistice și tehnice:

  • Capacitatea de a comunica fluent în limba română, limba rusă și competențe de scriere în limba engleză;
  • Abilități analitice solide și o atenție deosebită la detalii;
  • Demonstrează responsabilitate, corectitudine și respectarea termenelor limită în gestionarea sarcinilor financiare.

Detalii contractuale:

  • Perioada contractului: determinată pe 3 ani; 
  • Program de lucru full time; 
  • Birou situat în inima orașului Chișinău, cu opțiunea de a lucra la distanță o zi pe săptămână, pentru a susține un echilibru între mediul de lucru de la birou și flexibilitatea lucrului de acasă.
  • Salariu: 23 000 (net).

Procedura de aplicare: 

Pentru a aplica pentru poziția de manager/ă financiar/ă în cadrul organizației noastre, urmând pașii următori:

  • 1. CV-ul: Transmite un CV, de maxim două pagini, detaliind experiența, educația, competențele și orice alte informații relevante pentru poziția respectivă.
  • 2. Scrisoare de motivare: Include o scrisoare de motivare, care să nu depășească o pagină, în care să evidențiezi de ce ești interesat(ă) de această poziție, cum experiența și abilitățile tale se potrivesc cerințelor postului și cum ai contribui la organizație.
  • 3. Referințe: Menționează în scrisoarea de motivare numele a două persoane care te pot recomanda și care pot oferi referințe despre experiența și aptitudinile tale în domeniul financiar sau în mediul profesional relevant.

Pentru a aplica la poziția de manager/ă financiar/ă în cadrul LAOLALTA, expediază dosarul de aplicare până la data de 15/03/2024, ora 21:00, la adresa de e-mail hr@laolalta.md, având ca subiect titlul „Manager/ă financiar/ă”.

Te așteptăm cu entuziasm în echipa noastră!




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola