Asociația MAR anunță concurs pentru postul vacant Specialist în comunicare



Asociația MAR anunță concurs pentru postul vacant Specialist în comunicare

Asociația Patronală „Asociația Națională a Restaurantelor și a Localurilor de Agrement din Republica Moldova” (MAR) este o organizație non-guvernamentală, ce reprezintă interesele tuturor persoanelor implicate în activitatea sectorului de alimentație publică, având ca scop crearea unui climat economic favorabil și stabil, reprezentanților mediului de afaceri din sectorul HoReCa.

Denumirea funcţiei vacante: Social Media Manager / Specialist în comunicare

Responsabilitățile de bază ale funcţiei, conform fişei postului:

  1. Elaborarea și implementarea strategiei de comunicare organizațională și externă a Asociației;
  2. Asigurarea vizibilității activităților Asociației (prin materiale de comunicare – plan de comunicare, articole PR, discursuri, note informative, etc.);
  3. Actualizarea instrumentelor și platformelor de comunicare (pagini web, mailing, rețele sociale, etc.);
  4. Elaborarea rapoartelor cantitative şi analitice privind rezultatele acțiunilor de mediatizare.

Calificări și experiență:

  1. Abilități în gestionarea rețelelor de socializare, inclusiv în administrarea conturilor, crearea de conținut, programarea postărilor și gestionarea interacțiunilor cu publicul.
  2. Cunoștințe tehnice cu platformele de socializare principale (cum ar fi Facebook, LinkedIn, Instagram, etc.)
  3. Abilități de comunicare scrisă și verbală pentru a elabora comunicate de presă, postări pe rețelele de socializare și alte materiale de marketing.
  4. Abilități de a fi creativă în elaborarea conținutului ce să atragă publicul țintă, gestionării rețelelor de socializare și elaborării comunicatelor, fiind crucial să fie capabilă să prioritizeze sarcinile și să gestioneze eficient timpul.
  5. Cunoștințe de marketing și branding: Persoana ar trebui să înțeleagă conceptele de marketing și branding pentru a promova eficient imaginea și mesajul asociației.
  6. Adaptabilitate și rezistență la stres: Având în vedere mediul dinamic al social media și cerințele stricte ale elaborării comunicatelor, este important să fie capabilă să se adapteze rapid la schimbări și să gestioneze situații de stres.
  7. Orientare către rezultate: Ar trebui să fie orientată către obținerea rezultatelor și să fie capabilă să evalueze eficacitatea strategiilor și a conținutului social media.
  1. Diplomă în Jurnalism sau Științe ale Comunicării.

Depunerea dosarelor de participare:

Dosarele de participare la concurs trebuie expediate la adresa de e-mail contact@mar.md  cu titlul: Social Media Manager / Specialist în comunicare  

Termenul limită de depunere a dosarelor de participare este 29 februarie 2024, ora 23.59. 

 Dosarul urmează să includă:

  1. CV-ul actualizat cu indicarea experienței relevante sarcinii (max. 2 pagini);
  2. Scrisoare de motivare
  3. Oferta financiară, în MDL (indicați, vă rog, net sau brut)

 Criterii de selecție:

Propunerile vor fi evaluate pe baza următoarelor criterii:

  1. Experiența și calificările relevante.
  2. Oferta cea mai avantajoasă, respectând indicatorul preț/calitate.