BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert consultant, Direcția dezvoltarea supravegherii altor instituții financiare
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare absolvite cu examen de licența în domeniul financiar – economic și/sau juridic. Pentru persoanele cu studii obținute în afara Republicii Moldova se vor indica calificările (ex. GPA, etc.) obținute în țara și/sau instituțiile respective;
- Experiență de minim patru ani în domeniul financiar – economic și/sau juridic;
- Cunoașterea legislației ce vizează activitatea organizațiilor de creditare nebancare, asociațiilor de economii și împrumut, birourilor istoriilor de credit;
- Cunoştinţe de operare a calculatorului la nivel de utilizator şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor MS Word, Excel şi Power Point;Cunoaşterea limbii române și engleze la nivel cel puţin, intermediar (citit/scris/vorbit);
Competențe comportamentale:
- Integritate, profesionalism, credibilitate, gândire ordonată, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale – dezvoltare foarte bună;
- Capacitatea de a comunica oral şi în scris, de a fi în măsură să expună clar şi concis constatările, concluziile şi recomandările;
- Abilitatea de a se adapta la schimbări și priorități rapid, de a gestiona mai multe activități simultan cu accent pe finalizarea acestora cu impact tangibil;
- Atitudine pozitivă, constructivă, responsabilă, spirit de inițiativă și creativitate, capacitate de lucru în echipă și transfer de cunoștințe, orientare către rezultate.
Principalele atribuții:
- Participarea/organizarea controalelor pe teren și din oficiu la entitățile din aria de competențe a departamentului și elaborarea şi prezentarea rapoartelor cu privire la rezultatele supravegherii;
- Efectuarea supravegherii continue asupra activităţii entitățile din aria de competențe a departamentului, prin colectarea şi sistematizarea informaţiei de referinţă;
- Identifică și evaluează riscurilor aferente activității entităților din aria de competențe a departamentului;
- Întocmirea şi prezentarea planurile trimestriale și rapoartele de activitate privind procesul de supraveghere;
- Examinarea interpelărilor (reclamaţiilor) persoanelor fizice şi juridice cu privire la activitatea entităților supravegheate;
- Elaborarea şi actualizarea procedurilor interne aferente supravegherii entităților supravegheate etc.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 25 februarie 2024.
! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau 022- 822-245.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Bibliografie de referință:
Legea nr.548-XIII din 21 iulie 1995 cu privire la Banca Națională a Moldovei;
Legea nr. 114 din 18.05.2012 cu privire la serviciile de plată şi moneda electronică;
Legea nr. 62/2008 privind reglementarea valutară;
Legea nr. 234/2016 cu privire la Depozitarul central unic al valorilor mobiliare;
Legea nr. 139/2007 asociațiilor de economii și împrumut;
Legea nr. 122/2008 privind birourile istoriilor de credit;
Legea nr. 1/2018 cu privire la organizațiile de creditare nebancară;
Codul administrativ al RM.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos