Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Concurs pentru selectarea a trei consultanți/consultante pentru instruirea cadrelor didactice
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Fundația pentru Dezvoltare din Republica Moldova, cu suportul Fundaţiei pentru Copii “Pestalozzi” (Elveţia), implementează faza II a proiectului „Sprijin social, educațional și psihologic pentru copii romi de vârstă preșcolară și școlară pentru integrarea cu succes în sistemul de învățământ general”. Perioada de implementare a proiectului este septembrie 2023 – august 2026. Activitățile desfășurate în cadrul proiectului vizează creșterea accesului la educație și reducerea abandonului/absenteismului școlar în rândurile elevilor romi din 12 comunități prin realizarea și promovarea activităților cu program prelungit și extracurricular. În paralel, se urmărește capacitarea reprezentanților din serviciul de asistență psihopedagogică, managerilor din învățământul preuniversitar, cadrelor didactice, psihologilor, cadrelor didactice de sprijin pe subiecte educaționale.
Beneficiarii proiectului sunt copiii romi din grupele pregătitoare, elevii din clasele primare și gimnaziale V-VII.
Aria de implementare a proiectului: or. Rîșcani; s. Mihăileni, r-nul Rîșcani; s. Ochiul Alb și Gribova, r-nul Drochia; mun. Edineț; or. Călărași; comunele Buda (Ursari) și Țîbirica (s. Schinoasa) din r-nul Călărași; com. Cărpineni, r-nul Hîncești; s. Talmaza, r-nul Ștefan Vodă; or. Basarabeasca; s. Ciocîlteni, r-nul Orhei.
La această etapă, Fundația anunță un concurs de selectare a 3 experți, care vor organiza instruiri în format online a cadrelor didactice din ciclul preșcolar, primar și gimnazial. Scopul acestor instruiri este îmbunătățirea abilităților cadrelor didactice privind aplicarea educației interculturale, centrată pe copil, incluziunea pe criteriu de gen și protecție a copilului în timpul programului individualizat de sprijin psihopedagogic, în cadrul orelor de clasă, programului prelungit și activităților extracurriculare.
Expertul 1 va elabora conținutul programului instruirii, va elabora și va aplica chestionarul de pre-evaluare și va organiza instruirea cadrelor didactice din cadrul grădinițelor partenere ale proiectului.
Repartizarea timpului după cum urmează:
1 zi pentru pregătire și raportare pentru fiecare subiect
3 zile de training pe următoarele subiecte:
- Educație interculturală,
- Educație Centrată pe Elev,
- Educație în baza de gen și protecția copilului.
Expertul 2 va elabora conținutul programului instruirii și va organiza instruirea cadrelor didactice de la ciclul primar, cadrelor didactice de sprijin și a psihologilor:
Repartizarea timpului după cum urmează:
1 zi pentru pregătire și raportare (română, rusă)
Câte 3 zile de training pentru ambele grupuri de participanți, un grup în limba română și unul în grupa rusă a câte 20 persoane pe următoarele subiecte:
- Educație interculturală,
- Educație Centrată pe Elev,
- Educație în baza de gen și protecția copilului.
Expertul 3 va elabora conținutul programului instruirii și va organiza instruirea pentru cadrelor didactice de la ciclul gimnazial, cadrelor didactice de sprijin, psihologilor:
Repartizarea timpului după cum urmează:
1 zi pentru pregătire și raportare (română, rusă)
Câte 3 zile de training pentru două grupuri de participanți, un grup în limba română și unul în grupa rusă a câte 20 persoane pe următoarele subiecte:
- Educație interculturală,
- Educație Centrată pe Elev,
- Educație în baza de gen și protecția copilului.
Responsabilitățile consultanților/consultantelor:
- Elaborarea conținutului instruirii: agenda instruirii, prezentarea, lista de prezență, captări de ecran, etc.,
- Elaborarea chestionarul de evaluare inițială și finală,
- Realizarea raportului post-instruire.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare în domeniile pedagogie, psihopedagogie, alte domenii relevante,
- Cunoașterea bazei legislative, normative, metodologice cu privire la învățământul general preuniversitar,
- Cunoașterea specificului problemelor cu care se confruntă copiii romi,
- Cunoașterea limbilor română şi rusă obligatoriu,
- Abilități de utilizare a calculatorului,
- Experiență de lucru cu copiii și instituțiile de învățământ preuniversitare.
Pentru a participa la concurs, consultanții/consultantele vor expedia prin email următoarele documente:
- Scrisoare de motivare;
- CV-ul actualizat cu indicarea experienței relevante sarcinii (max. 3 pagini);
- Oferta financiară cu toate taxele incluse.
Mai multe detalii referitor la ofertă, găsiți în Termenii de referință.
Dosarul complet va fi expediat la adresa de email: sabina.baciu-danilov@fam.md cu titlul: A5 „Instruirea cadrelor didactice”.
NB! Vor fi evaluate doar dosarele complete! La interviu vor fi invitați/te doar persoanele pre-selectate!
Data limită pentru depunerea dosarelor candidaților: 12 februarie 2024
Persoana de contact: Sabina Baciu-Danilov, email: sabina.baciu-danilov@fam.md
- OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
- Communication and Public Outreach Analyst, Short-Term (NPSA-8), EDMITE III Project - UNDP Moldova
- Strategic ESG Analyst, Short-Term (NPSA-9), Green Transition Project - UNDP Moldova
- AO Moștenitorii angajează Mediator Comunitar pentru raioanele Glodeni, Florești, Rîșcani, Drochia și Sîngerei
- A.O. „Femei pentru Femei” este în căutarea unei Comunicatoare/unui Comunicator
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








