Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Termen extins. Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova angajează Specialist/ă pe logistică și procurări (responsabil/ă de depozit)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Societatea de Cruce Roșie din Moldova (urmează SCRM) reprezinţă o asociaţie obştească care, in corelaţie cu autorităţile administraţiei publice, realizează funcţii auxiliare în domeniul umanitar în baza Convenţiilor de la Geneva din 1949 şi a Protocoalelor adiţionale la acestea din 1977. Misiunea Societății de Cruce Roșie din Moldova este de a preveni și atenua suferința umană și de a proteja demnitatea umană, fără nicio discriminare bazată pe naționalitate, rasă, sex, convingeri religioase sau politice.
Actualmente SCRM se află într-o perioadă de dezvoltare intensă și, datorită partenerilor Societății, suntem implicați în mai multe proiecte umanitare. În scopul realizării proiectelor suntem în căutare de noi talente.
Denumirea postului: Specialist/ă pe logistică și procurări (responsabil/ă de depozit)
Loc de muncă: Republica Moldova, Chișinău, s. Centru
Program de lucru: Full-time 5/2, orele 9.00 – 17.30, pauza de masa 30 min
Experiență: minim 3 ani în domeniu
Scop: Procesarea cererilor de logistică și achiziții delegate. Conduce implementarea răspunsului logistic, inclusiv mobilizarea bunurilor și serviciilor, gestionează livrarea serviciilor logistice MRCS, urmând regulile, procedurile și reglementările adoptate, asigurându-se că toate bunurile achiziționate se potrivesc scopului și dețin certificatele de inspecție corespunzătoare, după cum este necesar, asigurând livrarea bunurile și serviciile necesare într-un mod eficient și eficient.
Principalele responsabilități:
- Sprijinirea și asistarea angajaților la planificarea, coordonarea, organizarea activităților de logistică, procurări (inclusiv prin tender) și depozitare ale Societății, cu respectarea procedurilor legale;
- Cercetarea periodică a pieții locale pentru acumularea ofertelor, efectuarea analizei comparative, oferirea recomandărilor pentru procurări de bunuri/servicii;
- Asigurarea verificărilor calității a bunurilor procurate/livrate de furnizori, în conformitate cu prevederile contractuale;
- Menținerea legăturilor cu furnizorii și alte părți interesate în ceea ce privește livrarea bunurilor sau a serviciilor;
- Organizarea livrării în timp util și rentabil;
- Crearea și menținerea unei baze de date exacte și actualizate cu informații despre furnizori;
- Pregătirea rapoartelor de activitate periodice și la solicitare;
- Implementarea măsurilor de reducere completă a riscului anticorupție în toate tranzacțiile de achiziții și relațiile cu furnizorii;
- Implicarea în pregătirea documentelor justificative corespunzătoare proceselor de logistică, procurări și depozitare;
- Asigurarea perfectării contractelor încheiate de Asociație și a gestionării contractelor;
- Administrarea depozitului (predare/primire a bunurilor);
- Supravegherea/asigurarea funcţionării eficiente a echipamentului tehnic şi a reţelei intranet;
- Îndeplinește alte sarcini, inclusiv în mod urgent, tinând cont de specificul activității umanitare, în limita atribuțiilor funcției.
Calificări și abilități personale:
- Studii superioare de specialitate;
- Cunoștințe în domeniul financiar-contabil bazate pe legislația națională, cunoașterea normelor și reglementărilor legale privind contabilitatea în organizațiile non-guvernamentale;
- Experiență minimă de 3 ani în domeniul contabilității, inclusiv un an în domeniul contabilității în sectorul necomercial/non-guvernamental;
- Abilități bune de planificare, organizare și implementare a activităților;
- Cunoștințe de operare la calculator: Microsoft office, Programul 1C (versiunea 8.3);
- Cunoașterea limbilor române și ruse, engleza nivel minim B2 va fi considerat un avantaj.
Ce oferim
- Salariul motivant, achitat la timp;
- Experiență internațională într-o echipă de profesioniști;
- Accesul la instruiri online/offline;
- Accesorii de vestimentație corporativă
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-urile la hr.office@redcross.md cu indicarea în tema e-mail-ului funcția pentru care optați “Logistica”, până în data de 09.02.2024.
- Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Project Coordinator within PIU
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









