BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert/ă consultant/ă în raportări

BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert/ă consultant/ă în raportări

Obiectivele postului:

  • Postul vacant face parte din Departamentul Raportări și statistică, Direcția gestionarea și dezvoltarea procesului de raportare, obiectivul principal fiind elaborarea și actualizare a taxonomiilor de raportare (XBRL) și rapoartelor de ieșire în cadrul aplicațiilor SIRBNM, acordarea suportului necesar utilizatorilor SIRBNM.

Scopul sau atribuțiile direcției:

  • Gestionarea procesului de raportare la BNM, precum și dezvoltarea continuă a sistemelor de raportare și a cadrului normativ aferente domeniului de raportare.

Principalele atribuții ale postului:

  • Elaborarea taxonomiilor XBRL, formulelor de validarea, testarea acestora;
  • Participarea la implementarea/ajustarea modelelor de date bazate pe standardul XBRL;
  • Actualizarea nomenclatoarelor și datelor de referință utilizate în cadrul SIRBNM;
  • Crearea și modificarea, în cadrul SIRBNM, a rapoartelor conform solicitărilor subdiviziunilor BNM (nu presupune utilizarea limbajelor de programare);
  • Acordarea suportului necesar utilizatorilor SIRBNM (interi și externi).

Cerințe obligatorii:

  • Studii superioare în domeniul statistic sau tehnologiilor informaționale;
  • Experiența profesională de minim 3 ani, în domeniul raportării / tehnologii informaționale (XML, xPath, xQuery);
  • Cunoașterea standardului XBRL (specificații, taxonomii, etc) sau a limbajului XML, xPath și xQuerry;
  • Vorbitor fluent al limbii române și cunoașterea limbii engleze (nivel mediu);
  • Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă;
  • Abilități de comunicare verbală și în scris, capacitate de analiză și sinteză a informației, capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat.

Beneficiile oferite de BNM:

  • Experiență profesională într-o bancă centrală;
  • Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
  • Mediu de muncă modern și prietenos;
  • Procese de activitate digitalizate;
  • Flexibilitate în programul de muncă;
  • Pachet salarial competitiv;
  • Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.

Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 15 februarie 2024.

! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau 022- 822-245.

Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.

Recomandăm insistent consultarea bibliografiei de mai jos până la concurs.

Bibliografie:

Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos

https://www.bnm.md/ro/content/recrutare-0


Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola