Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
People in Need Moldova este în căutarea unui formator/grup de experți calificați pentru a livra ateliere tematice de creștere a capacității destinate organizațiilor societății civile din Moldova și România
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Termeni de referință (TdR)
Durata serviciului: Februarie 2024
SCOP
Consolidarea capacităților organizaționale ale OSC-urilor din Moldova și România vizate de proiect pentru ca acestea să își sporească competențele în domenii cheie legate de managementul eficient al voluntarilor, strategii de comunicare, dezvoltarea echipelor, guvernanță internă, mecanisme de colectare de fonduri, scrierea propunerilor de proiecte și digitalizarea proceselor interne.
PROIECTUL ÎN DESFĂȘURARE
Obiectivul principal al proiectului este de a stabili procese interactive, flexibile și individualizate pentru ONG-urile care primesc sprijin din partea PIN, în scopul de a facilita comunicarea și colaborarea între aceste organizații, promovând atât cooperarea locală, cât și cea transfrontalieră în România și Moldova. În plus, proiectul urmărește să identifice soluții inovatoare pentru a asigura sustenabilitatea intervențiilor în curs de desfășurare. Prin consolidarea capacității ONG-urilor, proiectul urmărește să extindă impactul și să îmbunătățească calitatea serviciilor oferite, în special pentru refugiații ucraineni. Dezvoltarea capacității suplimentare a acestor ONG-uri este considerată crucială pentru a obține rezultate pozitive durabile și pentru a răspunde nevoilor în evoluție ale comunității.
OBIECTIVUL PRINCIPAL
People in Need Moldova caută formator(i)/experți calificați pentru livrarea unuia sau mai multor ateliere de consolidare a capacităților reprezentanților OSC-urilor selectate. Candidații pot aplica pentru a livra unul sau mai multe ateliere descrise mai jos. Se va acorda prioritate candidaților care pot aborda subiectul în format practic și participativ.
Durata planificată a fiecărui atelier este indicată în ore de lucru. Se vor adăuga ore suplimentare pentru pregătirea atelierelor și prezentarea rezultatelor.
Atelierele se vor desfășura atât offline (Chișinău), cât și online, folosind platforme de comunicare accesibile și gratuite.
- Managementul voluntariatului își propune să doteze participanții cu cunoștințele și abilitățile necesare pentru un management eficient al voluntarilor în contextul organizațiilor non-profit. Scopul principal este de a spori capacitatea participanților de a recruta, instrui și păstra voluntarii, favorizând un mediu colaborativ și productiv. Două zile de formare care se vor desfășura online, 2 ore pe zi și 4 ore suplimentare pentru pregătire și prezentarea livrabilelor. (Total 8 ore de lucru)
- Strategii de comunicare pentru ONG-uri își propune să le ofere participanților abilitățile și cunoștințele esențiale necesare pentru a dezvolta și implementa strategii de comunicare eficiente, adaptate la nevoile unice ale organizațiilor non-profit. Obiectivul principal este de a spori capacitatea participanților de a comunica convingător, atât la nivel local, cât și transfrontalier, pentru a consolida impactul și raza de acțiune a organizațiilor lor. Instruire de două zile care se va desfășura online, 2 ore pe zi și 4 ore suplimentare pentru pregătire și prezentarea livrabilelor. (Total 8 ore de lucru)
- Dezvoltarea echipei și guvernanța internă ar trebui să le ofere participanților competențele și cunoștințele necesare pentru a promova o muncă în echipă eficientă și pentru a asigura o guvernanță internă solidă. Obiectivul principal este de a spori capacitatea participanților de a conduce și gestiona echipe, implementând în același timp practici de guvernanță solide pentru a asigura succesul organizației. Instruire de două zile care se va desfășura offline, 8 ore pe zi și 4 ore suplimentare pentru pregătire și prezentarea livrabilelor. (Total 20 de ore de lucru)
- Mecanisme de strângere de fonduri și scrierea propunerilor de proiecte are ca scop dotarea participanților cu abilitățile și cunoștințele esențiale necesare pentru a obține finanțare prin diverse mecanisme și pentru a redacta propuneri de proiecte eficiente. Obiectivul principal este de a spori capacitatea participanților de a identifica oportunități de finanțare, de a elabora propuneri convingătoare și de a asigura sprijin financiar pentru inițiativele organizației lor. Trei zile de formare care se vor desfășura online, câte 2 ore pe zi și 6 ore suplimentare pentru pregătirea și depunerea livrabilelor. (Total 12 ore de lucru)
- Digitalizarea proceselor interne își propune să ofere participanților abilitățile și cunoștințele necesare pentru a iniția și implementa strategii eficiente de digitalizare. Obiectivul principal este de a spori capacitatea participanților de a valorifica instrumentele și tehnologiile digitale pentru a eficientiza procesele interne, a îmbunătăți eficiența și a se adapta la peisajul tehnologic în continuă evoluție. Două zile de training care se vor desfășura online, 2 ore pe zi și 4 ore suplimentare pentru pregătire și prezentarea livrabilelor. (Total 8 ore de lucru)
Atelierele de formare ar trebui să acopere:
- Abordările teoretice existente pe filiera subiectului abordat și metodologiile aplicate;
- Prezentarea de exemple adecvate, însoțite de instrucțiuni practice și comentarii, pentru a asigura caracterul practic al materialului prezentat;
- Interpretarea reglementărilor legale ale sectorului /dacă sunt disponibile/;
- Studiu de caz și exemple de bune practici internaționale cu potențial de aplicare în contextul Moldovei și României.
LIVRABILE
- Agenda atelierului;
- Materiale de sprijin, cum ar fi sumarul experienței/exemplelor naționale și/sau internaționale; reglementări legale (dacă există); prezentări și fișe de lucru;
- Raport final cu o schiță de recomandări pentru activități de consultanță/mentorat ulterioare.
CALIFICĂRI ȘI COMPETENȚE NECESARE
- Expertiză în dezvoltarea și implementarea programelor de formare în domeniul pentru care aplicați;
- Experiență în organizarea de ateliere participative, practice, care vizează dezvoltarea de competențe și nu doar transferul de informații;
- Experiența în furnizarea de coaching, mentorat sau consultanță individuală va fi considerată un avantaj;
- Abilități dovedite de comunicare și colaborare, deschidere pentru a învăța lucruri noi ca parte a procesului;
- Capacitatea de a îndeplini sarcini și de a-și îndeplini responsabilitățile în termene fixe;
- Motivație și angajament față de valorile de transparență și integritate.
PROCESUL DE APLICARE
Persoanele interesate pot candida pentru toate temele de formare propuse sau pentru oricare dintre ele.
Propunerea trebuie să conțină următoarele documente:
- Conceptul atelierului (atelierelor) de formare, cu descrierea detaliată a subiectelor care urmează să fie abordate;
- CV-urile personalului principal (CV-urile trebuie să indice în mod clar experiența formatorilor în domeniul la care se referă formarea);
- Dacă aplicați ca entitate juridică, vă rugăm să includeți profilul organizației sau companiei dvs. și CV-ul formatorului/experților care ar furniza serviciile, inclusiv disponibilitatea și lucrările publicate.
- Oferta financiară, cost per oră.
Contractul va fi atribuit candidatului a cărui ofertă este evaluată și considerată cea mai avantajoasă în conformitate cu următoarele criterii:
*Ponderea criteriilor tehnice: 60% (60 puncte)
*Ponderea criteriilor financiare: 40% (40 de puncte)
|
Criterii |
Scor |
Punctaj maxim obținut |
|
Evaluare tehnică |
||
|
Diplomă de absolvire în domenii conexe pentru tematica atelierului de formare la care s-a aplicat |
Diplomă de licență 10 puncte, diplomă de master 20 puncte |
20 |
|
Experiență de cel puțin 5 ani la nivel național sau internațional în domeniul pentru care se depune candidatura |
Fiecare an de experiență - 4 puncte |
20 |
|
Experiență de lucru în sectorul neguvernamental |
Da - 15 puncte, nu - 0 punct |
15 |
|
Cunoașterea fluentă a limbii române. |
5 puncte |
5 |
|
Punctaj tehnic total maxim |
60 |
|
|
Financiar |
|
|
Evaluarea ofertelor financiare depuse se va face pe baza următoarei formule: S = Fmin / F * 40 S - punctajul primit la evaluarea financiară; Fmin - cea mai mică ofertă financiară dintre toate ofertele calificate depuse în cadrul rundei de evaluare tehnică; F - oferta financiară luată în considerare. |
40 |
Candidații sunt invitați să depună dosarul în format electronic la adresa Moldova-CSA@peopleinneed.cz cu nadejda.pascaru-botnaru@peopleinneed.net în copie până la data de 31 ianuarie 2024, ora locală 23:59.
PIN va analiza dosarele depuse și va alege ulterior candidatul cel mai potrivit pe baza calificărilor, a experienței și a propunerii financiare prezentate.
Candidații vor primi o notificare până cel târziu la data de 2 februarie, 2024, prin care se va confirma participarea cu succes la procesul de selecție.
Confidențialitatea: Toate informațiile furnizate în cerere și în timpul procesului de selecție vor fi tratate ca fiind confidențiale și vor fi utilizate exclusiv în scopul selectării furnizorului de servicii.
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- AO Moștenitorii angajeaza expert/analist pe piața muncii
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









