Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova angajează coordonator/oare management dezastre (M/D)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Societatea de Cruce Roșie din Moldova (urmează SCRM) reprezinţă o asociaţie obştească care, in corelaţie cu autorităţile administraţiei publice, realizează funcţii auxiliare în domeniul umanitar în baza Convenţiilor de la Geneva din 1949 şi a Protocoalelor adiţionale la acestea din 1977. Misiunea Societății de Cruce Roșie din Moldova este de a preveni și atenua suferința umană și de a proteja demnitatea umană, fără nicio discriminare bazată pe naționalitate, rasă, sex, convingeri religioase sau politice.
Actualmente SCRM se află într-o perioadă de dezvoltare intensă și, datorită partenerilor Societății, suntem implicați în mai multe proiecte umanitare. În scopul realizării proiectelor suntem în căutare de noi talente.
Denumirea postului: Coordonator/oare management dezastre (M/D)
Loc de muncă: Republica Moldova, Chișinău, s. Centru
Program de lucru: Full-time 5/2, orele 9.00 – 17.30, pauza de masa 30 min
Experiență: minim 2 ani în domeniu
Responsabilitățile de bază:
I. Pregătirea și reacția în materie de gestionare a dezastrelor:
- Elaborarea programului de gestionare a dezastrelor al SCRM și a planului de acțiune privind gestionarea dezastrelor pe baza planului strategic general de gestionare a dezastrelor, cu aplicarea, monitorizarea și evaluarea ulterioară a acestora;
- Coordonează și gestionează procesul în strânsă legătură cu responsabilul de management al voluntarilor al SCRM în scopul formării voluntarilor în domeniu;
- Gestionarea riscurilor legate de un răspuns operațional, cum ar fi CVA (asistență cash și voucher), reducerea riscurilor de dezastre climatice, migrația și strămutarea, evaluarea nevoilor de urgență, adăposturi, depozite și alte intervenții relevante în cadrul programelor obișnuite și al situațiilor de urgență;
- Implicarea în planificarea, punerea în aplicare, gestionarea și evaluarea eficientă a proceselor de pregătire a programului cash;
- Consolidarea capacităților în domeniul gestionării riscurilor prin formarea personalului și a voluntarilor la nivelul sediului central și al filialelor, organizarea simulărilor și exercițiilor de învățare pe parcurs, precum și coaching la distanță și față în față;
II. Asistență tehnică și asigurarea calității:
- Asigurarea implementării a Strategiei SCRM 2022-2027, îndeosebi în domeniul M/D și Politica de gestionare a riscurilor de dezastre, precum și Planul de răspuns.
- Împreună cu punctul focal CVA, asigură furnizarea de servicii tehnice CVA de înaltă calitate, oferind asistență în toate etapele în conformitate cu standardele, orientările și bunele practici la nivel național și internațional al Mișcării Internaționale de Cruce Roșie și Semilună Roșie (MICRSR) și ale FICR.
- Lucrează la documentul de planificare de urgență, inclusiv la mecanismele de livrare, mecanismele de selecție și de distribuție stabilite în mod corespunzător, în conformitate cu orientările, procedurile și proceduri standard de operare convenite în cadrul M/D.
- Prezintă rapoarte privind activitățile desfășurate.
- Cooperarea cu Inspectoratul General pentru Situații de Urgență din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.
- Participă la reuniunile interne și externe ale M/D și/sau CVA (împreună cu punctul focal CVA) și contribuie la inițiativele tehnice, de coordonare și de sensibilizare în cadrul MICRSR sau cu alți parteneri, cu comunitatea umanitară în general, cu donatorii și cu sectorul public.
Cerințe:
- studii superioare finalizate în domenii relevante;
- experiență în implementarea și coordonarea cu succes a operațiunilor de intervenție umanitară de urgență – cel puțin 1 an;
Abilități:
- în construirea unei rețele și/sau a unei echipe;
- în facilitarea formării în domeniul abilităților legate de M/D;
- planificarea, monitorizarea și raportarea proiectelor;
- în comunicare verbală/scrisă;
- cunoașterea limbii engleze, române și ruse;
- cunoștințe avansate MS Office ( Excel, Word, etc);
- gândire analitică, inițiativă, aptitudini organizatorice, corectitudine, responsabilitate, punctualitate organizatorică, flexibilitate în gândire, capacitate de lucru în echipă dar și autonom, eficiență în comunicare.
Ce oferim:
- Salariu motivant, plătit la timp;
- Experienta internationala intr-o echipa de profesionisti;
- Instruire online și offline;
- Participarea la reuniri internaționale (conferințe, workshop-uri).
Vă rugăm să trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție care să descrie motivația și experiența relevantă la hr.office@redcross.md până pe data de 23.01.2024. Doar candidații selectați vor fi contactați pentru etapele ulterioare ale procesului de recrutare.
Dacă sunteți pasionat de a conduce schimbări pozitive prin practici incluzive și implicarea comunității și îndepliniți cerințele prezentate mai sus, vă încurajăm să aplicați pentru această oportunitate interesantă la Societatea de Cruce Roșie din Moldova.
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
- OEAPM-Request for Expressions of Interest - Environmental & Social Specialist
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
- Proimagine angajează Șef(ă) Departament de Comunicare
- Prezentator / Prezentatoare a buletinelor meteo
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








