Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
UCIPE angajează Asistent de proiect
- Context general
Unitatea consolidată pentru implementarea și monitorizarea proiectelor în domeniul energeticii (UCIPE) este o instituție publică, responsabilă de administrarea, monitorizarea și coordonarea activităților de implementare a proiectelor în domeniul energeticii în conformitate cu cerințele organizațiilor financiare internaționale donatoare și a Guvernului Republicii Moldova.
UCIPE angajează asistent de proiect cu experiență în îndeplinirea atribuțiilor și a prevederilor sarcinilor de serviciu menționate mai jos.
- Obiectiv
Obiectivul îndeplinirii obligațiilor de muncă este de a asigura organizarea și îndeplinirea în timp util a tuturor activităților de secretariat și logistică în cadrul UCIPE, în conformitate cu Acordurile de Finanțare și legislația națională.
- Domeniu de activitate, sarcini și livrabile preconizate
Responsabilități specifice funcției:
- Gestionarea activităților de oficiu de bază, inclusiv evidența corespondenței de intrare/de ieșire, recepționarea/transmiterea e-mailurilor/mesajelor de la/către companiile și organizații locale/străine, instituții publice și respectiv, repartizarea corespondenței către executorii din cadrul Proiectului în timp util;
- Livrarea și organizarea fluxului de documente, menținerea bazei de date a corespondenței/documentelor scanate;
- Asistență în organizarea ședințelor de deschidere a ofertelor de licitație, de negociere a contractelor, a Comisiilor de evaluare și altor ședințe de lucru desfășurate pe parcursul realizării Proiectului; întocmirea proceselor-verbale a ședințelor;
- Organizarea diferitor activități de logistică: efectuarea rezervărilor necesare de hotel/cazare, a biletelor de avion pentru Consultanții internaționali și, după necesitate, acordarea suportului în procesul de solicitare/primire a vizelor pentru Republica Moldova;
- Traducerea documentelor în/din limba engleză/română, după necesitate;
- Evidența articolelor de birou;
- Îndeplinirea activităților de secretariat în cadrul UCIPE;
- Actualizarea periodică a informației pe pagina web UCIPE;
- Structurarea și arhivarea documentației aferente activității de secretariat din cadrul Proiectului în mod corespunzător (în format electronic și pe suport de hârtie), în conformitate cu cerințele partenerilor externi, a Guvernului Republicii Moldova și a Regulamentului intern UCIPE;
- Alte sarcini atribuite de către Angajator (Managerul de Proiect/Directorul UCIPE).
- Calificări necesare
Asistentul de Proiect, care va fi responsabil pentru activitățile menționate mai sus, va întruni următoarele calificări:
- Studii universitare relevante;
- Experiență cel puțin 1 an în gestionarea activităților de birou;
- Experiență practică de lucru cu fluxul de documente și cu echipamentele de birou;
- Cunoașterea fluentă a limbii române, engleze și ruse;
- Abilități de lucru la calculator, cunoașterea Microsoft Office, Internet, etc;
- Personalitate echilibrată, cu abilități excelente de comunicare și interpersonale;
- Abilitatea de a păstra calmul în situații încărcate emoțional;
- Acceptă feedback constructiv într-un mod pozitiv și este capabil să facă față deficiențelor/situațiilor de criză.
- Cerințe de raportare și prezentare a livrabilelor
Asistentul de Proiect va raporta (zilnic, lunar) către Managerul de Proiect/Directorul UCIPE și va îndeplini oricare ale activități la indicația acestuia.
Rapoartele/livrabilele vor fi elaborate în limba română sau engleză, conform necesității/solicitării, în format electronic/pe suport hârtie.
- Aportul Angajatorului
UCIPE va oferi Salariatului un loc de muncă în birou echipat corespunzător, computer și echipamente de birou, facilități de comunicare (inclusiv acces la Internet), consumabile și articole de papetărie necesare pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale.
Salariatul va beneficia de suport continuu din partea UCIPE în realizarea responsabilităților atribuite. Salariatul va avea acces la documentele interne necesare, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare a Republicii Moldova.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa de e-mail: mepiu@mepiu.md
Data limită de aplicare este 22 ianuarie 2024.
Vor fi contactați doar candidații care vor întruni cerințele specifice funcției, în conformitate cu Termenii de referință.
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md