Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
APSCF contractează (anunț actualizat): Manager Relații Publice și Comunicare
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Anunț de Angajare: Manager Relații Publice și Comunicare
Alianța ONG-urilor active în domeniul protecției sociale a copilului și familiei (APSCF) este în căutarea unui Manager Relații Publice și Comunicare pentru a contribui la proiectul „Răspuns Umanitar Integrat pentru Ucrainenii Afectați de Conflict și Cetățenii din Țările Terțe din Ucraina, Polonia, România și Moldova”.
Principalele responsabilități ale Manager Relații Publice și Comunicare vor include:
- Planificarea și realizarea acțiunilor de comunicare în contextul informării publicului țintă al APSCF;
- Elaborarea Strategiei de comunicare, calendarului de activități și planului de implementare detaliat;
- Gestionarea paginii web și a conturilor de pe rețelele de socializare, inclusiv elaborarea, redactarea și editarea computerizată și plasarea materialelor/ informațiilor în limbile română și engleză;
- Organizarea conferințelor de presă, a cluburilor de presă (la nivel local), a altor evenimente publice și/ sau participarea pro-activă la evenimente publice organizate de parteneri/ donatori/ etc.;
- Furnizarea de știri presei, inclusiv video, audio, foto sau text despre APSCF și elaborarea de răspunsuri la întrebările presei precum și conceperea discursurilor, comunicatelor de presă, a declarațiilor, invitațiilor, luărilor de poziție pentru APSCF;
- Elaborarea și implementarea campaniilor publicitare, strategiilor de imagine și promovare (elaborarea sloganurilor și textelor, articolelor publicitare despre activitatea APSCF, stabilirea graficii materialelor destinate publicării, coordonarea distribuirii materialelor de publicitate);
- Cooperare cu mass-media (națională și locală) activă pe domeniile de interes ale APSCF;
- Monitorizarea presei și preluarea materialelor pe conturile de socializare ale APSCF sau elaborarea de răspunsuri argumentate relative unor poziții pe domenii de interes ale Asociației;
- Organizarea procesului de achiziționare de spațiu de reclamă radio/TV, în presa scrisă, mediere cu diverse publicații, încheiere de contracte;
- Arhivarea documentelor relative postului și elaborarea rapoartelor de vizibilitate lunare;
- Menținerea unei conexiuni solide între APSCF și organizațiile membre și partenere în ceea ce privește comunicarea și vizibilitatea.
- Elaborarea planurilor de comunicare pentru partenerii de implementare ai APSCF și ghidarea lor în implementarea acestora;
- Asigurarea conformității cu cadrul legal în postarea materialelor publicate, inclusiv verificarea drepturilor de autor și obținerea consimțământului pentru a fi fotografiat, dacă este necesar;
- Participarea activă la planificarea, monitorizarea și evaluarea Proiectelor, precum și planificarea și organizarea activităților relative postului.
Folosindu-și cunoștințele de specialitate și experiența în domeniul comunicării și relațiilor publice, expertul selectat va oferi sprijin și expertiză valoroase în diseminarea eficientă a informațiilor de interes public. Colaborând îndeaproape cu managerul de proiect și cu personalul relevant, expertul va juca un rol important la implementarea unei strategii de comunicare eficiente, asigurând un flux corespunzător de informații între organizație și publicul țintă. În plus, acesta va fi responsabil de elaborarea materialelor de comunicare și supervizarea conținutului, contribuind astfel la creșterea vizibilității și promovarea unei imagini pozitive și a mesajelor coerente ale organizației. pentru a maximiza impactul proiectului și a atinge obiectivele stabilite.
Experții individuali interesați trebuie să prezinte următoarele documente/informații pentru a-și demonstra calificările:
- CV, inclusiv informații despre experiența anterioară în sarcini similare și datele de contact pentru cel puțin 2 persoane de referință;
- Scurtă descriere a motivelor pentru care persoana se consideră cea mai potrivită pentru această misiune (Scrisoare de intenție);
- Oferta financiară (în EUR, cu precizarea sumei per livrabile).
Consultanții interesați vor fi incluși în lista scurtă pe baza următoarelor criterii minime de calificare:
- Studii superioare în domeniul comunicării, jurnalism, social și /sau altele relevante;
- Cel puțin 5 ani de experiență dovedită în domeniul comunicării, relațiilor cu publicul, promovării imaginii organizaționale;
- Cel puțin 3 ani de experiență de gestionare a paginilor web și conturilor de comunicare pe rețele sociale;
Dosarul poate fi depus online, la adresa de email ipopusoi@aliantacf.md, cu mențiunea ”Manager Relații Publice și Comunicare” în subiectul mesajului.
Mai multe detalii pot fi identificate accesând TERMENII DE REFERINȚĂ ACTUALIZAȚI.
RUGĂM SĂ PREZENTAȚI OFERTA FINANCIARĂ UTILIZÂND URMĂTORUL TEMPLATE.
Pentru clarificări și informații suplimentare puteți apela la 078167723 sau la adresa de email dprisacaru@aliantacf.md
Termen limită - 28 decembrie, 2023, ora 23:59.
- UCIPE (Proiectul PEEM) Specialist Aspecte Sociale și Implicarea Părților Interesate
- Public Institution National Environmental Projects Implementation Office (P.I.NEPIO) - announcement of selection of international consultant
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului de asistență și reabilitare psihosocială a copilului și familiei AMICUL
- BNM angajează Expert principal în domeniul Integrării Europene
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă de afaceri în domeniul tehnologiei informației
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






