Centrul Cultural „America House Chișinău” angajează coordonator/-oare de evenimente
Centrul cultural al Ambasadei SUA în Republica Moldova „America House Chișinău” (www.facebook.com/AHChisinau/) are scopul de a organiza diverse activități, proiecte și programe culturale și educaționale care au la bază promovarea valorilor și culturii americane și facilitarea schimbului academic dintre SUA și Republica Moldova. Centrul este administrat de Asociația Obștească „Academia de Inovare și Schimbare prin Educație” (AISE) în baza unui acord de grant.
Domeniile de interes ale centrului:
- Informarea publicului din Republica Moldova despre civilizația, cultura și valorile americane;
- Facilitarea comunicării dintre experții americani și publicul larg din Republica Moldova;
- Promovarea studierii limbii engleze;
- Oferirea de asistență în procesul de depunere a doserelor la universitățile din SUA;
- Implicarea absolvenților programelor de schimb finanțate de Guvernul SUA.
Obiectivele postului:
Sub coordonarea managerului de program și președintelui AISE, coordonatorul de evenimente are următoarele responsabilități:
- Planifică evenimentele, programele și activitățile culturale organizate la Centrul cultural „America House Chișinău”.
- Identifică și comunică cu experți locali și internaționali în vederea desfășurării programelor și activităților culturale organizate la Centrul cultural „America House Chișinău” în conformitate cu temele stabilite de Ambasada SUA în Republica Moldova.
- Moderează programe și activități culturale organizate la Centrul cultural „America House Chișinău” în limbile română, engleză și rusă, în colaborare cu Managerul Centrului.
- Organizează spațiul centrului pentru o bună desfățurare a programelor și activităților culturale desfășurate conform planului de activitate.
- Gestionează echipa de voluntari ai centrului în strânsă colaborare cu reprezentanții Ambasadei SUA la Chișinău și coordonează programele și activitățile din cadrul programului de voluntariat: recrutare, informare, mentorare, supraveghere, etc.
- Oferă vizitatorilor centrului informații cu privire la activitățile organizate, ghidează vizitatorii și organizează sesiuni de informare cu scopul de a promova serviciile centrului.
- Organizează vizite în teritoriu cu scopul de a informa publicul larg despre serviciile centrului.
- Colaborează cu ceilalți membri ai echipei pentru o bună desfășurare a programelor și activităților culturale organizate la Centrul cultural „America House Chișinău”.
- Alte sarcini relevante postului.
Cerinţe:
- Studii superioare de specialitate (educație, limbi străine, jurnalism, comunicare, relații internaționale sau alte studii relevante);
- Experienţă de lucru minim 2 ani;
- Experienţa de lucru în managementul evenimentelor va fi apreciată.
- Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză (B2-C2);
- Aptitudini de comunicare interpersonală eficiente și vorbire în public;
- Capacitatea de a coordona echipe și de a elabora strategii de marketing pentru evenimente, cunoștințe despre logistică și planificare, adaptabilitate la schimbări și creativitate în conceperea și implementarea evenimentelor.
- Calităţi personale: Responsabilitate, perseverenţă.
- Aptitudini de utilizare a calculatorului.
- Interes pentru cultura americană și dezvoltarea relațiilor interculturale dintre SUA și Moldova;
- Abilitatea de a analiza interesul comunității față de subiectele ce țin de cultura americană și alte domenii de interes; Persoanele interesate sunt rugate să completeze acest formular: https://forms.gle/1Mw2LwVh8eVpAh2E9