Terre des hommes Moldova îți mărește echipa din cadrul Departamentului logistică
Terre des hommes Moldova este în căutarea unui Asistent Logistică care să se alăture echipei din Chișinău, pentru a oferi suport în implementarea proiectelor sale. Dacă sunteți în căutarea unui loc de muncă ar avea un impact de durată asupra vieții copiilor, vrem să vă cunoaștem.
Data începerii: cât mai curând posibil
Durata contractului:1 an (cu posibilitate de prelungire)
Locație: Chișinău, Republica Moldova
Termenul limită de aplicare: 14 noiembrie 2023
Candidatul trebuie să fie eligibil din punct de vedere legal pentru a lucra în Republica Moldova.
Cine suntem noi
Terre des hommes este cea mai importantă organizație elvețiană de ajutorare a copiilor. Fondată în 1960, prin intermediul proiectelor sale, organizația participă la eforturile internaționale pentru a ameliora calitatea vieții a milioane de copii vulnerabili și membrii familiilor acestora din 30 de țări.
Terre des hommes (Tdh) activează în Republica Moldova din 2004. Organizația întrunește o echipă de 50 de profesioniști din domeniul protecției copilului, traineri, manageri de proiecte, specialiști în comunicare, monitorizare și evaluare, drept, finanțe și administrare, asistenți sociali și psihologi.
Programele organizației sunt orientate spre asigurarea ca toți copiii din țară să beneficieze de un sistem care le poate garanta protecție, dezvoltare și implicare în procesele sociale, educaționale, culturale și de sănătate care îi afectează.
Tdh Moldova lucrează pentru:
- a reduce vulnerabilitatea copiilor afectați de migrație și a îmbunătăți protecția lor;
- a ameliora accesul copiilor și tinerilor la drepturile lor în sistemul justiției, promovând o abordare restaurativă;
- a fortifica capacitatea instituțiilor și profesioniștilor din domeniul protecției copilului, precum și a copiilor, familiilor și comunităților în general.
Din 2018 Tdh Moldova lucrează inclusiv cu tinerii, oferindu-le programe de abilitare și încurajându-le participarea, iar din 2022, odată cu războiul din Ucraina, organizația și-a extins activitatea și în domeniul umanitar, venind cu un răspuns promt și consistent la criza refugiaților.
Pentru a-și atinge obiectivele, Tdh Moldova realizează activități de instruire a profesioniștilor, care lucrează cu copiii și tinerii; activități de împuternicire și de a asigurare a participării copiilor și tinerilor; activități menite să susțină inițiativele comunitare prin programe de mini-granturi, etc.
Responsabilitățile de bază
1. Oferă suport Managerului de logistică în procesul de achiziție a bunurilor.
2. Identifică noi furnizori și colectează ofertele în funcție de necesitățile activităților.
3. Asigură recepția mărfurilor și materialelor.
4. Asigură respectarea procedurilor de achiziții ale Tdh pentru fiecare achiziție.
5. Asigură întreținerea echipamentului.
6. Monitorizează echipamentul suplimentar necesar și consultarea cu privire la achiziție;
7. Notifică în avans referitor la necesitatea achiziționării bunurilor și materialelor.
8. Oferă suport privind distribuirea de bunuri către beneficiarii proiectelor la necesitate.
9. Participă în procesul de inventariere și evidență a stocului de mărfuri.
Cerințe față de candidat
• Experiența anterioară în sectorul ONG constituie avantaj.
• Experiență în domeniul vânzări/logistică, constituie avantaj.
• Studii în domeniul logisticii va fi considerată un avantaj.
• Abilități de organizare, planificare, prioritizare și administrare
• Abilități de a lucra în colaborare și productiv într-un mediu multidisciplinar și multicultural.
• Cunoașterea la nivel avansat a limbilor române, rusă și engleză.
• Cunoștințe de aplicații informatice relevante (Microsoft Office, inclusiv Excel etc.).
• Deținerea permisului de conducere.
Oferim:
- Promovăm o cultură a diversității. Considerăm că lucrul cu persoane talentate, din medii și cu puncte de vedere diferite, reprezintă un avantaj strategic și o oportunitate. Diversitatea ne îmbogățește soluțiile creative și adaugă valoare pentru beneficiarii noștri.
- Valorile noastre comune se află în centrul organizației încă de la înființarea noastrei: Acționând cu un scop, Grijă, Integritate, Echitate.
- Asigurare medicală privată.
Procedura de aplicare:
- CV-ul;
- Scrisoare de motivare de maximum o pagină, în care va descrie experiența relevantă, precum și motivația de a ocupa această poziție.
Dosarele de concurs vor fi expediate la adresa de e-mail: mda.office@tdh.ch, până la data de 14 noiembrie 2023, cu mențiunea „Asistent logistică” + prenumele și numele dvs.
Politica de protecție a copiilor:
Angajament privind respectarea Politicilor Terre des hommes de gestionare a riscurilor, inclusiv: Politica de salvgardare a copiilor, Politica de siguranță și securitate și Politica antifraudă/corupție, Politica de avertizare.
*** Tdh oferă șanse egale persoanelor calificate, indiferent de vârstă, rasă, credință, culoare, religie, sex, stare civilă, afiliere politică. ***
Prin trimiterea dosarului de aplicare, sunteți de acord ca datele dumneavoastră personale să fie utilizate în procesul de recrutare. Toate documentele pe care le vom solicita în diferite etape ale procesului de recrutare vor fi folosite doar în acest scop. Tot personalul implicat în recrutare și selecție este conștient de faptul că se aplică regulile de protecție a datelor și că informațiile personale vor fi tratate în mod confidențial. Conform politicii noastre, vom păstra documentele de aplicare numai pentru perioada de recrutare.