CIVIC.MD CIVIC.MD

Nu aveț pachete de promovare

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Instituția publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru postul vacant de Șef, Secția evaluare conformitate din cadrul Fondului pentru antreprenoriat și creștere economică a Moldovei (direcție)
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
26/10/2023

Instituția publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru postul vacant de Șef, Secția evaluare conformitate din cadrul Fondului pentru antreprenoriat și creștere economică a Moldovei (direcție)

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern.

Domeniile de activitate ale IP ODA sunt:

1) susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii;

2) asistență financiară și tehnică pentru întreprinderi;

3) emiterea garanțiilor financiare și de stat.

În cadrul structurii organizatorice IP ODA este creat FACEM - Fondul pentru antreprenoriat și creștere economică a Moldovei. Misiunea FACEM este de a implementa politica de stat în susținerea dezvoltării sectorului întreprinderilor mici și mijlocii din Republica Moldova prin oferirea accesului la finanțare cu costuri reduse.

Scopul general al postului:

Managementul eficient al activităților și operațiunilor în cadrul Secției evaluare conformitate din cadrul FACEM, dirijarea activității de administrare a solicitărilor entităților financiare partenere, altor activități și operațiuni la necesitate/solicitare.

 

Sarcinile de bază ale funcției vacante, conform fișei postului:

  1. Asigurarea managementului Secției evaluare conformitate în calitate de Șef secție;
  2. Elaborarea proiectelor reglentărilor interne privind activitățile și procesele Secției;
  3. Recepționarea și expertizarea cererilor de finanțare;
  4. Comunicarea și cooperarea cu entitățile financiare partenere, în limita competențelor atribuite.

 

Tip de angajare

Perioadă determinată

Condiții aferente funcției:

  1. deține cetățenia Republicii Moldova;
  2. posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
  3. are capacitate deplină de exercițiu;
  4. are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
  5. în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  6. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;

Cerințe specifice funției:

Studii: Superioare universitare sau echivalente în domeniul economie, finanțe și bănci, managementul afacerilor.

Experiență profesională:

-     Minim 3 ani experiență generală;

-     Minim 1 an experiență demonstrată în domeniul financiar, și/sau consultanță financiară, consultanţă în afaceri;

-     Experiență aferentă implementării proiectelor sau activităților: operațiuni financiare, monitorizare și evaluare, aspecte legale;

-     Experiență de lucru în sectorul bancar și/sau micro-finanțare din Moldova constituie avantaj;

-     Experiență de lucru cu partenerii de dezvoltare (Banca Mondială, Agenția SUA pentru Dezvoltare, Comisia Europeană, PNUD, CPM, etc.) constituie avantaj;

-     Experiență în elaborarea documentelor de politici și proceduri operaționale (manuale operaționale, strategii, ghiduri) în domeniul bancar și microfinanțare, constituie un avantaj.

Cunoştinţe:

a)  Cunoașterea legislaţiei, inclusiv în domeniul financiar-bancar și fiscal;

b)  Cunoştinţe operaţionale privind dezvoltarea economică antreprenorială, inclusiv accesul la finanţare;

c)  Cunoștințe în managementul proiectelor și proceselor;

d) Cunoştinţe excelente ale limbii române (scriere, comunicare verbală);

e) Cunoașterea limbilor ruse și engleze constituie un avantaj;

f)  Cunoștințe generale privind evidența contabilă financiară a întreprinderilor;

g) Conoștințe în utilizarea suitei de aplicații Microsoft Office.

Abilități: comunicare, inclusiv în public; de lucrul individual și în echipă, în context național și internațional; flexibilitate în mediu multicultural și lingvistic; respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale.

Alte cerinţe: responsabilitate, punctualitate, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, dorință și posibilitate de asimilare continuă a noilor cunoștințe generale și tehnice.

 

Regim de muncă:

40 ore pe săptămână, 8 ore/zi.

 

Regim de muncă al instituției:

Luni-vineri, orele 8.30-17.30, pauza de masă: 12.00-13.00.  

Documente ce urmează a fi prezentate

  • CV cu stipularea studiilor obținute, experiența de lucru, cunoașterea limbilor și altă informație relevantă pentru a fi considerată.
  • Copia buletinului de identitate
  • Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare.
  • O referință din partea unei persoane pentru recomandări, cu indicarea telefoanelor de contact, relațiilor profesionale și a adreselor de e-mail.
  • Documente ce atestă experiența profesională
    Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.

 

Termen de aplicare:

03 noiembrie 2023, ora 17:00.

Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, et. 3

Date de contact: tel: 060067955, 022211658;

email: hr@oda.md, natalia.onici@oda.md.

Persoana de contact: Natalia Onici

 

Modalitatea de depunere a documentelor:

  • E-mail: hr@oda.md, natalia.onici@oda.md
  • Poștă:

Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului MD-2012, mun. Chișinău ,bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134.

  • Personal

Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului MD-2012, mun. Chișinău ,bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, et. 3, bir. 322.

 



Articol precedent: U.S. Embassy is hiring a Mobile Patrol Senior Guard Precedent Articolul următor: Instituția publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru postul vacant de Șef, Secția evaluare conformitate din cadrul Fondului pentru antreprenoriat și creștere economică a Moldovei (direcție) Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

  • Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
  • Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
  • BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
  • BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii
  • BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md