Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Angajăm companie în PR & Social media
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Termeni de referință (TOR) pentru relații cu publicul (PR) & Social Media
- Context
Alianța ONG-urilor active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei (APSCF) este o rețea de 64 de organizații neguvernamentale de pe întreg teritoriul Republicii Moldova, inclusiv din regiunea Transnistreană. APSCF acționează pentru crearea unui cadru coerent și funcțional de dezvoltare a factorilor de decizie, a mecanismelor și practicilor de implementare, asigurând respectarea și protecția copilului și familiei.
Unul din domeniile de activitate și pledoarie al APSCF este accesul la educație de calitate pentru toți copii. Astfel, în perioada 2021-2024, APSCF implementează cu suportul financiar al Liechtenstein Development Service (LED) proiectul Împreună pentru o educație de calitate. Proiectul are ca scop să contribuie la crearea unui mediu sigur și protectiv pentru toți elevii din Republica Moldova prin eliminarea fenomenelor de bullying și cyberbullying.
Una din activitățile a Campaniei naționale de informare și sensibilizare privind fenomenul de bullying. Toate activitățile campaniei vor reflecta constatările și recomandările studiului KAP ”Cunoștințele, atitudinile și practicile comunității școlare privind bullyingul” realizat recent în cadrul proiectului. Conceptul și strategia campaniei vor fi dezvoltate în strânsă colaborare cu partenerii în proiect: MECC și organizațiile soceității civile cu experiență în domeniu.
- Scopul
Asigurarea unui proces eficient de comunicare, crearea și implementarea strategiilor PR cu scopul de a consolida și menține imaginea pozitivă a campaniei naționale de informare și sensibilizare despre bullying pentru a crește nivelul de informare și conștientizare a grupului țintă (cadre didactice, părinți, copii) asupra acestui fenomen.
- Sarcini:
- Crearea planului de relații cu publicul (PR) conform strategiei existente și diseminarea materialelor conform planului.
- Identificarea canalelor de PR și colaborarea cu instituțiile alese (instituții de presă, podcasturi etc)
- Scrierea materialelor: texte și brief-uri pentru lansări de campanii, în colaborare cu instituțiile alese.
- Social Media - crearea planului de social media conform strategiei deja existente, pregătirea materialelor conform identității vizuale a campaniei și publicarea acestora. Canale: Facebook, Instagram, TikTok.
- Identificarea și colaborarea cu influenceri. Organizare de întâlnire neformală cu aceștia (online sau offline)
- Producție de video: tip reportaj și TikTok.
- Colaborarea cu instituțiile participante în campanie, adaptarea materialelor pentru platformele lor de comunicare.
- Produse livrabile:
- Număr de podcasturi
- Producție video
- Texte și brief-uri
- Postări pe social media
- Identificarea canalelor de PR
- Coordonarea consultanței:
Compania va raporta către echipa de implementare a APSCF și va colabora îndeaproape cu organizațiile partenere în proiect. Se vor solicita actualizări periodice privind progresul pe parcursul perioadei de consultanță.
- Selectarea și criterii de evaluare:
- Studii superioare în domeniul comunicării și relațiilor publice, management al organizațiilor sau management administrativ, alte domenii relevante;
- Un minim de 3 ani experiență în PR și social media;
- O foarte bună înțelegere a noilor tehnologii și tendințe, creativitate și abilități foarte bune de comunicare;
- Abilitatea de a lucra eficient în echipă și de a realiza la timp sarcinile propuse;
- Cerințe pentru îndeplinirea dosarului de intenție
- Scrisoare de intenție în care este subliniat modul în care compania își va îndeplini sarcinile și cum înțelege aceasta termenii de referință.
- Un plan de lucru provizoriu cu indicarea intervalelor de timp.
- Un exemplu de produse video aplicate recent.
- Copia Certificatului de înregistrare a companiei.
- CV-ul persoanei/echipei care va elabora sarcinile cu cel puțin 2 referințe și exemple relevante ale lucrărilor anterioare.
- Oferta financiară în Lei Net
- Dosarul va fi depus la adresa electronică ecernolevschi@aliantacf.md cu indicare la Subiect „Dosar strategie campanie”.
- Evaluarea dosarelor:
Dosarul va fi evaluat în baza următoarelor criterii:
- Experiența companiei și eficienței proiectelor similare realizate anterior - 40%
- Calitatea ofertei tehnice - 40%
- Raportul preț/calitate a ofertei - 20%
- Termenul limită pentru depunere: data de 3 noiembrie
Pentru informații suplimentare vă rugăm să telefonați la numărul 079603903.
- A.O. „Femei pentru Femei” este în căutarea unei Comunicatoare/unui Comunicator
- Financial Data and Compliance Monitoring Analyst, Short-Term (NPSA-8), EDMITE III Project - UNDP Moldova
- Gender-Centru contractează consultant/ă pentru instruirea și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței împotriva femeilor și a violenței domestice
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








