Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Instituți Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (ODA) anunță concurs pentru postul vacant de jurist principal (responsabil de achiziții publice), Secția juridica și achiziții
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Cerințe specifice funției:
Studii: – superioare de licență sau echivalente, în domeniul economiei, financiar, contabilitate, juridic.
Experiență: 2 ani experiență profesională în domeniul aferent funcției.
Cunoştinţe:
Posedarea limbilor română şi rusă;
Cunoașterea unei limbi de circulație internațională constituie un avantaj;
Abilități personale de negociere, luarea deciziilor;
Abilități profesionale de planificare, raportare și gestionare eficientă a timpului de lucru;
Cunoștințe în utilizarea computerului: MC Office, Excel, PowerPoint, Internet.
Abilități: - organizare, lucru cu informația, analiză și sinteză, comunicare eficientă, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, mobilizare de sine, soluționare de probleme de complexitate înaltă, aplanare a situațiilor de conflict.
Atitudini/comportamente: integritate, lipsa manifestărilor de corupție, desfășurarea activităților în mod etic, respect pentru drepturile omului, nediscriminare şi egalitate de gen; perseverență; creativitate; corectitudine; responsabilitate; reputație ireproșabilă (lipsa implicării în cazuri dubioase, inclusiv demonstrate prin investigații jurnalistice, stil de viață corespunzător veniturilor oficiale etc.).
Scopul general al postului:
Asigurarea organizării corecte a activităților de achiziție în conformitate cu prevederile actelor normative ce reglementează domeniul respectiv.
Sarcinile de bază ale funcției vacante, conform fișei postului:
a)participă la elaborarea planului anual al achizițiilor publice, înaintează propuneri, sistematizează date, generează informații, întreprinde masuri privind asigurarea transparenței decizionale;
b)întocmește și monitorizează publicarea anunțurilor în termenii stabiliți de cadrul legal;
c)asigură întocmirea și coordonarea documentației aferente achizițiilor publice;
d)participă la procedura de achiziții și întocmește procesele verbale aferente procedurii;
e)întocmește contractele de achiziții publice cu operatorii economici;
f)generează, sistematizează și examinează rapoarte;
g)întocmește și ține evidența actelor aferente procedurii de achiziție.
Tip de angajare: perioadă nedeterminată
Condiții aferente funcției:
deține cetățenia Republicii Moldova;
posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
are capacitate deplină de exercițiu;
are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție.
Documente ce urmează a fi prezentate
- CV
- Copia buletinului de identitate
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
- Documente ce atestă experiența profesională
Copia carnetului de muncă (după caz), certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Termen de aplicare:
03 noiembrie 2023, ora 17:00.
Date de contact: tel: 060067955, 022211658;
email: hr@oda.md.
Persoana de contact: Natalia Onici
Modalitatea de depunere a documentelor:
- E-mail: hr@oda.md
- Poștă: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
- Personal: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, et. 3, bir. 322, mun. Chișinău, MD-2012
Vor fi contactate prin email/telefon doar persoanele care întrunesc condițiile concursului.
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- GIZ - Junior Advisor on Operations and Local Coordination
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
- Procurement Analyst, NPSA-8 (multiple openings), Country Office - UNDP Moldova
- Extended Deadline: Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







