Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Selectarea unui expert/ă în monitorizare și evaluare a activităților de proiect
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Fundația pentru Dezvoltare din Republica Moldova (Fundația) cu suportul Fundaţiei pentru Copii „Pestalozzi” (Elveţia), implementează faza II al proiectului: „Sprijin social, educational si psihologic pentru copii romi de virsta prescolara si scolara pentru integrarea cu succes in sistemul de invatamant general”. Anii de implementare: septembrie 2023 - august 2026.
Proiectul se axează pe trei obiective majore: accesul copiilor romi la învățământ preșcolar, crearea unui mediu inclusiv pentru copii romi din treptele preșcolar și primar, fortificarea cunoștințelor și abilităților părinților romi de a susține copii pe parcursul procesului educațional și acordarea suportului APL și serviciilor subordonate pentru a oferi servicii sociale și educaționale mai bune pentru familiile de romi.
La această etapă, Fundația anunță concurs de angajare a unui/unei expert/e în monitorizare și evaluare a activităților de proiect.
Scopul funcției: monitorizarea și evaluarea activităților planificate în cadrul proiectului.
Perioada de angajare: septembrie 2023 – august 2026.
Implicare: part-time (80%)
ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI:
- Dezvoltarea unui sistem de instrumente M&E pentru o mai buna monitorizare (tracking) a indicatorilor proiectului;
- Colectarea regulată a datelor pentru monitorizarea nivelului de atingere a indicatorilor pentru Rapoartele periodice (semestriale, anuale);
- Întocmirea rapoartelor de progres semestriale, anuale și finale de M&E.
- Coordonarea activităților de monitorizare și evaluare cu obiectivele propuse şi rezultatele așteptate;
- Instruirea coordonatorilor locali/reprezentanților din școlile partenere privind completarea matricelor pentru colectarea datelor și monitorizarea activităților;
- Efectuarea vizitelor de monitorizare în școlile partenere proiectului pentru monitorizarea, măsurarea și verificarea în mod sistematic a obiectivelor și indicatorilor proiectului, precum și elaborarea măsurilor necesare pentru a atinge indicatorii propuși în diverse circumstanțe de implementare;
- Respectarea egalității de şanse și gen, evitarea discriminării pe criteriu de vârsta, religie, etnie etc.;
- Participarea la ședințele interne, evenimentele publice, instruirile din cadrul proiectului;
- Executarea altor sarcini în acord cu specificul funcției.
Studii: Studii superioare în următoarele domenii: științe socio-umane, sociologie, asistență socială, psihologie, științe ale educației, etc.
Cerințe față de candidat:
- Minim 5 ani de experiență profesională în managementul proiectelor, M&E, inclusiv managementul bazat pe rezultate, proiectarea cadrului M&E și colectarea de date.
- Cunoașterea sistemului de învățământ din Republica Moldova și a domeniului ce tine de cerințe educaționale speciale.
- Experiență de lucru cu copii și instituțiile de învățământ de nivel gimnazial.
- Cunoașterea politicilor și strategiilor educaționale din țară.
- Cunoștințe avansate de comunicare verbală și scrisă în limba engleză
- Cunoașterea limbii ruse este un avantaj.
- Abilități excelente de utilizare a computerului (MS Office (Word, Excel), Internet),
- Experiența de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale şi/sau organizațiilor donatoare naționale/internaționale va constitui un avantaj,
Abilități personale:
- Responsabil/ă, punctual/ă,
- Orientat/ă spre rezultat, inovativ și motivat/ă,
- Flexibil/ă de a învăța lucruri noi,
- Spirit de echipă și abilități interpersonale excelente.
Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:
- CV-ul actualizat cu indicarea experienței relevante poziției (max. 3 pagini);
- Scrisoarea de motivare (max. 1 pagină A4, accentuați experiența relevantă pe care o dețineți și motivația de a fi angajat(-ă) în această poziție; Indicați în scrisoarea de motivare două persoane de referință (numele persoanei, organizația și datele de contact) de la foști/actuali angajatori/profesori/colegi care vă cunosc bine calitățile și competențele profesionale și personale etc.
- Oferta financiara
Dosarul va fi expediat la adresa de email ludmila.ivanov@fam.md cu indicarea în linia de subiect ”M&E expert”.
Vor fi evaluate doar dosarele complete. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate
Termen limită de aplicare: 25 octombrie 2023.
Pentru orice informații adiționale ne puteți contacta la tel. 0698 444 11, persoana de
contact – Ludmila Ivanov.
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
- A.O. ”Kinderland Moldova” angajează Asistent/ă Președinte
- Keystone Moldova lansează concursul pentru contractarea serviciilor unui specialist ce va facilita 12 ateliere regionale
- AgroForestry Officer (NPSA-9), Community Forrest Project - UNDP Moldova
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








