Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
AO HELP angajează Comunicator/comunicatoare și relații cu publicul
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AO HELP angajează Comunicator/comunicatoare și relații cu publicul
Responsabilitățile și sarcinile Comunicatorului/comunicatoarei vor include:
- Oferă vizibilitate pentru toate activitățile AO HELP, atât în mediul online, cât și în cel offline;
- Dezvoltă strategii generale de comunicare și stabilește parteneriate și canale de comunicare eficiente;
- Este responsabil/ă de planificarea bugetară a activităților legate de comunicare și vizibilitate, monitorizarea și repartizarea rațională a bugetului pe parcursul anului de activitate;
- Elaborează rapoarte anuale ale AO HELP și rapoarte periodice necesare;
- Menține o comunicare constantă cu donatorii în ceea ce privește vizibilitatea și comunicarea în proiecte;
- Elaborează rapoartele pe comunicare pe fiecare proiect în parte și contribuie la pregătirea rapoartelor narative pe proiecte;
- Este responsabil/ă de implementarea activităților relevante conform competențelor;
- Scrie comunicate, articole, povești umane, rezultatele AO HELP, diverse materiale de comunicare;
- Este responsabil/ă pentru calitatea și conținutul materialelor publicate, inclusiv imaginile atașate;
- Asigură conformitatea cu cadrul legal în postarea materialelor publicate, precum și eligibilitatea surselor pentru publicare (verificarea drepturilor de autor, consimțământul pentru a fi fotografiat etc.);
- Actualizează, modifică și promovează conținutul paginii web, precum și toate rețelele sociale în care organizația este autentificată (Facebook, Instagram, etc.);
- Asigură conexiunea dintre AO HELP cu Coaliția Viața Fără Violență și organizațiile membre pe segmentul de comunicare și vizibilitate;
- Participă și contribuie la evenimentele și activitățile organizate de AO HELP la internațional, național și regional,
Cerințe obligatorii pentru aplicant/ă:
- studii superioare în jurnalism, comunicare, științe politice sau alte domenii relevante;
- abilități excelente de comunicare, inclusiv cu femei și copii, victime ale violenței, persoane social-vulnerabile, persoane în etate, alte grupuri marginalizate;
- disponibilitatea de a se deplasa în afara Chișinăului, în localitățile unde sunt amplasate organizațiile membre;
- experiență de minim doi ani în domeniul comunicării şi o cunoaștere bună a relațiilor cu publicul în Republica Moldova;
- cunoașterea mediului online, tendințelor noi de dezvoltare și a instrumentelor inovatoare de promovare a unor subiecte sociale;
- cunoştinţe şi abilităţi de gestionare a paginilor web şi a conturilor din reţele sociale;
- abilităţi de lucru independent şi în echipă, inclusiv în termeni restrânși de timp, la necesitate
- cunoașterea la perfecție a limbii române, cunoașterea bună a limbii ruse și engleze;
- cunoașterea soft-urilor specializate de editare a imaginilor/video/grafice/publicații.
Noi oferim:
Un spațiu de dezvoltare personală și profesională (participarea la cursuri de specialitate, conferințe, evenimente, etc);
Program de lucru stabil;
Evenimente de team building/relaxare oferite de AO HELP;
Pachet de comunicare gratuit, inclusiv telefon la cerere;
Сontract individual de muncă cu normă deplină pe o perioadă de probă de 3 luni, cu extinderea ulterioară.
Procedura de aplicare: Data limită de prezentare a dosarului este 30 septembrie 2023.
Persoanele interesate vor transmite dosarul de aplicare care va conține:
CV-ul actualizat în limba română;
Scrisoare de intenție în limba română, cu indicarea salariului net dorit
Mai multe detalii despre activitatea AO HELP, pot fi regăsite pe pagina de facebook ala sociației - https://www.facebook.com/aohelp.
Interviul va avea loc în cel mult 5 zile de la data preselectării, iar persoanele vor fi anunțate prin email sau telefon.
Dosarul de angajare urmează a fi expediat prin email la adresa: helpeurope11@gmail.com cu mențiunea ”comunicator/comunicatoare AO HELP”
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md