AO HELP angajează Comunicator/comunicatoare și relații cu publicul



AO HELP angajează Comunicator/comunicatoare și relații cu publicul

AO HELP angajează Comunicator/comunicatoare și relații cu publicul

Responsabilitățile și sarcinile Comunicatorului/comunicatoarei vor include:

  • Oferă vizibilitate pentru toate activitățile AO HELP, atât în mediul online, cât și în cel offline;
  • Dezvoltă strategii generale de comunicare și stabilește parteneriate și canale de comunicare eficiente;
  • Este responsabil/ă de planificarea bugetară a activităților legate de comunicare și vizibilitate, monitorizarea și repartizarea rațională a bugetului pe parcursul anului de activitate;
  • Elaborează rapoarte anuale ale AO HELP și rapoarte periodice necesare;
  • Menține o comunicare constantă cu donatorii în ceea ce privește vizibilitatea și comunicarea în proiecte;
  • Elaborează rapoartele pe comunicare pe fiecare proiect în parte și contribuie la pregătirea rapoartelor narative pe proiecte;
  • Este responsabil/ă de implementarea activităților relevante conform competențelor;
  • Scrie comunicate, articole, povești umane, rezultatele  AO HELP, diverse materiale de comunicare;
  • Este responsabil/ă pentru calitatea și conținutul materialelor publicate, inclusiv imaginile atașate;
  • Asigură conformitatea cu cadrul legal în postarea materialelor publicate, precum și eligibilitatea surselor pentru publicare (verificarea drepturilor de autor, consimțământul pentru a fi fotografiat etc.);
  • Actualizează, modifică și promovează conținutul paginii web, precum și toate rețelele sociale în care organizația este autentificată (Facebook, Instagram, etc.);
  • Asigură conexiunea dintre AO HELP cu Coaliția Viața Fără Violență și organizațiile membre pe segmentul de comunicare și vizibilitate; 
  • Participă și contribuie la evenimentele și activitățile organizate de AO HELP la internațional, național și regional,

Cerințe obligatorii  pentru aplicant/ă:

  • studii superioare în jurnalism, comunicare, științe politice sau alte domenii relevante;
  • abilități excelente de comunicare, inclusiv cu femei și copii, victime ale violenței, persoane social-vulnerabile, persoane în etate, alte grupuri marginalizate;
  • disponibilitatea de a se deplasa în afara Chișinăului, în localitățile unde sunt amplasate organizațiile membre;
  • experiență de minim doi ani în domeniul comunicării şi o cunoaștere bună a relațiilor cu publicul în Republica Moldova;
  • cunoașterea mediului online, tendințelor noi de dezvoltare și a instrumentelor inovatoare de promovare a unor subiecte sociale;
  • cunoştinţe şi abilităţi de gestionare a paginilor web şi a conturilor din reţele sociale;
  • abilităţi de lucru independent şi în echipă, inclusiv în termeni restrânși de timp, la necesitate
  • cunoașterea la perfecție a limbii române, cunoașterea bună a limbii ruse și engleze;
  • cunoașterea soft-urilor specializate de editare a imaginilor/video/grafice/publicații.

Noi oferim:

Un spațiu de dezvoltare personală și profesională (participarea la cursuri de specialitate,  conferințe, evenimente, etc);

Program de lucru stabil;

Evenimente de team building/relaxare oferite de AO HELP;

Pachet de comunicare gratuit, inclusiv telefon la cerere;

Сontract individual de muncă cu normă deplină pe o perioadă de probă de 3 luni, cu extinderea ulterioară. 

 

Procedura de aplicare:  Data limită de prezentare a dosarului este 30 septembrie 2023.

Persoanele interesate vor transmite dosarul de aplicare care va conține:

CV-ul actualizat în limba română;

Scrisoare de intenție în limba română, cu indicarea salariului net dorit

Mai multe detalii despre activitatea AO HELP, pot fi regăsite pe pagina de facebook ala sociației - https://www.facebook.com/aohelp.

Interviul va avea loc în cel mult 5 zile de la data preselectării, iar persoanele vor fi anunțate prin email sau telefon.

Dosarul de angajare urmează a fi expediat prin email la adresa: helpeurope11@gmail.com  cu mențiunea  ”comunicator/comunicatoare AO HELP”