IREX Moldova/Programul Comunitatea Mea - Anunț de angajare a unui/ei Specialist/e în comunicare - full-time

IREX Moldova/Programul Comunitatea Mea - Anunț de angajare a unui/ei Specialist/e în comunicare - full-time

IREX este o organizație internațională nonprofit care oferă leadership și programe inovatoare pentru a promova schimbări pozitive de durată. IREX colaborează cu parteneri din peste 100 de țări în patru domenii esențiale pentru atingerea progresului: formarea liderilor, abilitarea tinerilor, consolidarea instituțiilor și sporirea accesului la educație de calitate. IREX operează în Republica Moldova din 1997, susținând persoanele și instituțiile locale în dezvoltarea elementelor cheie ale unei societăți vibrante – inclusiv educația de calitate, accesul liber la informație și tehnologie în scopuri de dezvoltare, mass-media independentă și programe în domeniul abilitării tinerilor și promovării egalității de gen – rezultând în comunități locale mai puternice.

Descrierea programului

Comunitatea Mea (CM) este un program finanțat de Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și implementat de IREX. Programul Comunitatea Mea (Programul CM) este conceput pentru a susține autoritățile publice locale să devină mai eficiente, transparente și responsabile față de cetățeni, precum și pentru a consolida capacitatea autorităților locale de a satisface nevoile cetățenilor. Programul CM oferă asistență cuprinzătoare comunităților, vizând în primul rând autoritățile publice locale (APL).

Obiectivele Programului CM sunt:

  • Îmbunătățirea calității și accesului la serviciile publice locale.
  • Consolidarea implicării cetățenilor în guvernarea locală.
  • Promovarea politicilor publice ce contribuie la avansarea reformei de descentralizare.
  • Creșterea veniturilor la nivel local și îmbunătățirea practicilor de management financiar.

Descrierea poziției

IREX caută candidați calificați pentru poziția de Specialist în Comunicare. Specialistul/a va fi responsabil/ă de coordonarea activităților de comunicare a proiectului și se va asigura că personalul și partenerii proiectului înțeleg și implementează strategia de comunicare a proiectului și respectă ghidul de comunicare.

Sarcini și responsabilități:

  • Planificarea și coordonarea unei strategii de comunicare integrate care sprijină obiectivele programului.
  • Elaborarea, revizuirea și editarea materialelor și datelor pentru publicații digitale și tipărite, infografice, postări pe rețele de socializare media, comunicate de presă, subiecte de discuție, brief-uri și alte documente de comunicare.
  • Oferirea suportului în consolidarea capacităților și ghidarea beneficiarilor programului pentru a sprijini eforturile lor de comunicare.
  • Colaborarea cu casele de producție și reporterii pe diverse platforme media, atât la nivel local, cât și național, pentru a asigura o vizibilitate mai mare a succeselor programului Comunitatea Mea și a sprijinului Guvernului SUA acordat comunităților din Moldova.
  • Coordonarea organizării de evenimente publice precum inaugurări, conferințe de presă etc.
  • Coordonarea procesului de producere a materialelor tipărite în conformitate cu ghidurile vizuale ale USAID, asigurând livrarea produselor finale de înaltă calitate, în colaborare cu Ofițerul pe comunicare.
  • În colaborare cu Ofițerul pe Comunicare, coordonarea procesului de producere a machetelor și designului grafic (de exemplu, pentru rapoarte, afișe, infografice, fișe informative etc.), în colaborarea cu companiile profesionale și independent, folosind programe, precum Canva, Piktochart, Word și PowerPoint, pentru uz intern și pentru publicul extern, în scopuri de prezentare, imprimare și utilizare online.
  • Asigurarea continuă a promovării vizibilității USAID si IREX pe pagina Facebook a Programului, în strânsă coordonare cu Ofițerul pe Comunicare.
  • Asumarea rolului de purtător de cuvânt al programului, moderator al evenimentelor, asigurând, de asemenea, sprijin în organizarea diverselor inițiative de comunicare menite să promoveze profilul beneficiarilor programului.
  • Coordonarea producției și subtitrării materialelor video.
  • Menținerea și actualizarea a unei liste a jurnaliștilor, editorilor, fotografilor profesionali, caselor de producție video, companiilor de tipar, agențiilor de PR, designerilor.
  • Coordonarea comunicării interne și a fluxului de informații între diferite departamente; scrierea și transmiterea de mesaje în numele managementului și facilitarea unui dialog între colegi pentru a oferi o viziune mai holistică asupra efortului de comunicare al programului.
  • Acordarea suportului în elaborarea rapoartelor programului prin furnizarea de informații în rapoarte de progres bi-lunare, trimestriale și anuale, în coordonare cu ofițerul pe comunicare.
  • Menținerea comunicării continue cu specialiștii în comunicare din alte programe finanțate de USAID și cu Ofițerul principal de comunicare și sensibilizare al USAID, pentru a fi la curent cu cele mai recente eforturi privind comunicarea consecventă privind asistența USAID în Moldova și pentru a face schimb de contacte profesionale și bune practici.
  • Alte sarcini administrative și programatice.

Cerințe față de candidat:

  • Cel puțin 3 ani de experiență recentă într-o poziție similară;
  • Studii superioare în relații publice, jurnalism, științe ale comunicării sau domenii conexe;
  • Experiență profesională de lucru în proiecte internaționale finanțate de donatori, preferabil experiență anterioară într-un program finanțat de USAID;
  • Abilități excelente de scriere și editare, inclusiv în limba engleză;
  • Abilități organizatorice excelente și atenție la detalii;
  • Abilități excelente de management și coordonare a proiectelor;
  • Experiență în cercetarea, planificarea și dezvoltarea conținutului media de socializare online de înaltă calitate;
  • Experiență demonstrată în planificarea și implementarea campaniilor de sensibilizare;
  • Abilități interpersonale și abordare proactivă demonstrată pentru rezolvarea problemelor;
  • Expertiză practică în utilizarea programelor Microsoft Office, Canva și aplicațiile Google;
  • Experiența de lucru cu organizații ale societății civile, organizații media și administrația publică din Moldova;
  • Cunoașterea profesională a limbilor română, engleză și rusă;

Această poziție este eligibilă pentru munca la distanță, în afara biroului pentru una sau mai multe zile pe săptămână.

Candidații interesați sunt invitați să aplice pe: https://recruiting.ultipro.com/INT1065INRE/JobBoard/86f30819-0126-446a-84bb-cf37a5e878c1/OpportunityDetail?opportunityId=41c95db4-6e20-44d2-9a52-5806fc7bd2b2

Termenul de aplicare: 1 octombrie 2023, 18:00 (ora locală, Chișinău)

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru un interviu.

 

 

 

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola