Diaconia angajează Office Manager

Diaconia angajează Office Manager

Diaconia este în căutarea unui nou coleg – Office Manager

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare;
  • Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel);
  • Limba română - scris/vorbit fluent, limba engleză constituie un avantaj;
  • Abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Persoană echilibrată, energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă;
  • Disponibilitatea de a învăța lucruri noi;
  • Disponibilitate de muncă full-time;
  • Experiență de muncă în oficiu constituie un avantaj.

 

Responsabilități de bază:

  • Gestionarea documentelor;
  • Recepționarea apelurilor telefonice;
  • Menținerea corespondenței prin e-mail;
  • Evidența corespondenței;
  • Întocmirea proceselor verbale;
  • Îndeplinirea altor sarcini de serviciu.

 

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la următoarea adresă: office@diaconia.md

La interviu vor fi invitate persoanele selectate în baza CV-ului.


Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola