Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Manager Vânzări Regional
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Responsabilități:
- Participarea la planificarea strategiei de distribuţie a companiei, dezvoltarea unui sistem integru de evoluţie a pieţei de distribuţie. Participarea la elaborarea specificului distribuţiilor locale;
- Analiza cerinţelor clienţilor faţă de caracteristicile tehnice ale produselor, monitorizarea conformităţii produselor cu cerinţele clientului; monitorizarea procesului de comunicare cu clienţii;
- Prelucrarea si evidenta comenzilor pentru achiziţii;
- Organizarea procesului de lucru cu distribuitorii;
- Raportarea imediata a reclamaţiilor prevenite de la clienţi către administratorul companiei, conlucrarea cu Laboratorul şi serviciul tehnologic în vederea soluţionării reclamaţiilor;
- Participarea la evidenţa, evaluarea şi calcularea bugetului pentru vânzări. Elaborarea planurilor de vânzări pentru termen scurt şi lung. Elaborarea planului de încasări şi monitorizarea îndeplinirii acestui plan;
- Monitorizarea nivelului de satisfacţie a clienţilor externi, pregătirea şi prezentarea către conducerea întreprinderii a propunerilor de îmbunătăţire a nivelului de satisfacţie;
- Colectarea şi studierea informaţiei referitoare la mediul concurenţial, utilizarea acestei informaţii pentru îmbunătăţirea continuă a produselor întreprinderii;
- Organizarea procesului de lucru cu distribuitorii. Inspectarea mărfii aflate în distribuţie.
- Raportarea către administratorul întreprinderii a rezultatelor activităţii întreprinderii în domeniul vânzărilor;
Cerințe:
- Studii de specialitate;
- Experiență de minimum 3 ani;
- Soluţionarea situațiilor de conflict;
- Comunicare eficientă;
- Abilități de coordonare, planificare si organizare;
Ofertă:
- Salariu de la 15 000 mdl net +%;
- Colectiv receptiv;
- Perspectivă de creștere profesională și salarială.
Vă rugăm să expediați CV-ul la e-mail tt70@search4staff.com
detalii suplimentare la nr 069638007
- AO Moștenitorii angajeaza expert/analist pe piața muncii
- BNM angajează casier/ă superioar/ă, Grupul procesarea numerarului
- Strategic ESG Analyst, Short-Term (NPSA-9), Green Transition Project - UNDP Moldova
- Termen extins Asociația pentru Educație ”Neoumanist” anunță concurs de selactare a unei entități de audit pentru efectuarea auditului proiectului “Count Us In - Social protection and inclusion of older people through accessible social services
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de jurisconsult
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








