CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Nu aveț pachete de promovare

  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. IP ODA anunță concurs pentru ocuparea postului de jurist al Secției juridice și achiziții
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
30/08/2023

IP ODA anunță concurs pentru ocuparea postului de jurist al Secției juridice și achiziții

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Scopul general al funcției:

Asigură conformitatea actelor normative interne cu prevederile legislației în vigoare și elaborează diverse acte juridice, consultă pe aspecte juridice,  reprezintă interesele instituției pe aspecte juridice, acordă suportul juridic subdiviziunilor interne.

 

Sarcinile de bază ale funcției vacante, conform fișei postului:

Sarcini de bază:

  1. Elaborarea, redactarea și avizarea reglementărilor interne ale I.P. ODA, programelor de suport și celor ce țin de domeniul de competență al Secției;
  2. Redactarea, expertizarea și avizarea proiectelor acordurilor de colaborare, contractelor, acordurilor de modificare a contractelor, somațiilor, notificărilor de rezoluțiune, în colaborare cu subdiviziunile I.P. ODA;
  3. Acordarea asistenței juridice subdiviziunilor I.P. ODA, în procesul de implementare al Programelor de suport;
  4. Reprezentarea intereselor I.P. ODA în cadrul instituțiilor de stat și private, organizațiile comerciale, necomerciale și neguvernamentale, în cadrul instituțiilor internaționale, în vederea examinării chestiunilor de ordin juridic;

Tip de angajare

Perioadă determinată

Condiții aferente funcției:

  1. deține cetățenia Republicii Moldova;
  2. posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
  3. are capacitate deplină de exercițiu;
  4. are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
  5. în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  6. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;

Cerințe specifice funției:

 

Studii: – superioare de licență în domeniul juridic.

Experiență: Experiența de muncă  în domeniu financiar bancar constituie un avantaj.

Cunoştinţe:

În domeniul specific de activitate:

  • cadrul legal-normativ care reglementează activitatea instituției;
  • legislația administrativă, civilă, penală, legislația muncii și de drept internațional;
  • legislație specifică activității financiar-bancare;
  • legislația ce reglementează activitatea de antreprenoriat;
  • abilități de elaborare a normelor juridice, de argumentare, analiză și sinteză;
  • prevederile specifice ale programelor implementate de către I.P. ODA.

În domeniul lingvistic, inclusiv nivelul cunoașterii limbii scris/vorbit:

  • limba de stat - avansat;
  • limba rusă – intermediar;
  • limba engleza – constituie un avantaj

În domeniul digital:

pachet Microsoft Office  - utilizator avansat

Aptitudini și abilități necesare:

  • capacitate de a lucra în echipă;
  • capacitate de relaționare interumană;
  • capacitate de luarea de decizii și asumare a responsabilităților;
  • capacitate de rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
  • capacitate de planificare și organizare a timpului de muncă şi respectarea termenelor;
  • capacitate de urmărire și atingere a scopului;
  • echilibru emoțional;
  • abilități de comunicare, de negociere și de convingere.

Atitudini/comportamente: Corectitudine, onestitate, imparțialitate, responsabilitate, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare.

Documente ce urmează a fi prezentate

  • CV
  • Copia buletinului de identitate
  • Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
  • Documente ce atestă experiența profesională
    Copia carnetului de muncă (după caz), certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.

 

Termen de aplicare:

08 septembrie 2023, ora 17:00.

Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, et. 3

Date de contact: tel: 060067955

email: hr@oda.md

Persoana de contact: Natalia Onici

 

Modalitatea de depunere a documentelor:

  • E-mail: hr@oda.md
  • Poștă:

Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012

  • Personal

Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134,et. 3, bir. 322, mun. Chișinău, MD-2012



Articol precedent: Extended deadline: Senior Program Associate (Protection/Information Management (IM)/Reporting) Precedent Articolul următor: Individual Consultant to assist the Ministry of Education and Research with the activities related to the development of the qualification standards Următor
  • Job opportunity - EducationUSA Junior Advisor
  • Redactor(ă)-șef(ă), Emisiuni de actualitate și dezbateri (radio)
  • Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
  • Caritas Moldova cauta Manageri de Proiect cu Viziune, Expertiză și Impact în Educație
  • Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md