CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. A.O. „Centrul de Drept al Femeilor” anunță concurs pentru selectarea unui/unei Office manager/ă
S.R.L. PROACTIVE CONSULTING




Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
16/08/2023

A.O. „Centrul de Drept al Femeilor” anunță concurs pentru selectarea unui/unei Office manager/ă

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Despre organizație

Asociația Obștească „Centrul de Drept al Femeilor” (în continuare – CDF) este o organizație non-guvernamentală înregistrată în anul 2009. Misiunea CDF este de a contribui la prevenirea și combaterea violenței împotriva femeilor și a violenței în familie în Republica Moldova. Organizația monitorizează implementarea legislației în domeniul violenței față de femei și a violenței în familie și oferă expertiză la elaborarea unei legislații eficiente în domeniul egalității de gen, prevenirii și combaterii violenței în familie și a violenței față de femei, întreprinde eforturi de consolidare a capacităților răspunsului sistemului de drept la cazurile de violență în familie și susține femeile expuse la violență, oferindu-le asistență juridică primară și calificată , asistență psihologică și abilitare economică.

Obiectiv

Selectarea unui/unei office manager/ă pentru asistarea și oferirea suportului necesar echipei CDF în implementarea activităților instituționale.

Responsabilități și atribuții

  • Participă la ședințele de lucru, planificare și evaluare ale CDF;
  • Participă la desfășurarea activităților planificate;
  • Efectuează aranjamente logistice şi organizează evenimente în cadrul proiectelor implementate;
  • Acordă suport în comunicarea cu beneficiarii proiectelor CDF, donatori, parteneri, instituţii de stat etc.;
  • Pregătește documentele necesare pentru procurarea bunurilor şi serviciilor în cadrul organizației (respectarea procedurilor interne de procurare, organizarea şi evaluarea tenderelor şi concursurilor);
  • Participă la monitorizarea activităților și evaluarea acestora, colectează informaţii privind progresul proiectelor;
  • Oferă informații și date statistice ce urmează a fi utilizate în elaborarea rapoartelor narative și de progres în implementarea proiectului;
  • Asigură evidența/stocarea documentelor cu privire la activitatea organizației;
  • Întocmește și redactează corespondența simpla sau alte înscrisuri. Se ocupă de clasarea corespondenței/documentelor, multiplicarea de materiale, de preluarea și transmiterea de mesaje sau informații, expedierea corespondentei prin e-mail sau posta.
  • Preia apelurile telefonice de la recepție și gestionează accesul beneficiarelor în incinta sediului CDF.

Cerințe față de aplicanți

  1. Studii superioare absolvite cu diplomă de licență;
  2. Experiența de lucru de minim 3 ani in ONG, organizații internaționale sau sfera privată;
  3. Abilități excelente empatice, de comunicare și observare, responsabilitate, corectitudine, punctualitate și flexibilitate;
  4. Experienţă şi abilităţi de utilizare a computerului, copiatorului,  (MS Office, Internet);
  5. Cunoaşterea limbii române și ruse este obligatorie, cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
  6. Experiență în asistența anterioară a unor proiecte/organizații va fi considerată un avantaj;
  7. Experiența de lucru în domeniul drepturilor omului va constitui un avantaj.

Dosarul de aplicare va include:

  • CV-ul;
  • Scrisoare de intenție;

Aspecte organizaționale

Office managerul/managera va lucra în cadrul oficiului CDF. Poziția este full-time.

Condiții de muncă:

  • Loc de muncă stabil cu un salariu atractiv pentru perioadă de minim 12 luni;
  • Orar zilnic de muncă - 8 ore pe zi, cu program de la 09:00-18:00, de luni până vineri.

Procedura de aplicare:

Termenul-limită de prezentare a dosarului de aplicare este 30 august 2023, ora 18:00.

Dosarele de aplicare vor fi prezentate în format electronic la adresa concurs@cdf.md cu mențiunea „Concurs office manager” sau pot fi depuse la adresa: str. M. Kogălniceanu 76, mun. Chișinău. Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu.

Informații suplimentare le puteți solicita la numărul de telefon: 022 811 999 sau e-mail: concurs@cdf.md

 

NB: Procesul de selectare se va desfășura în conformitate cu politica de resurse umane fără a discrimina candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dezabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.



Articol precedent: CRJM anunță un concurs pentru angajarea unui/ei consilier/e juridic/e Precedent Articolul următor: BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert consultant, politica macroprudențială Următor
  • Procurement Analyst, NPSA-8 (multiple openings), Country Office - UNDP Moldova
  • Asociația Promo-LEX angajează Coordonator/Coordonatoare de program
  • BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii
  • Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
  • Media Show Grup angajează Director de Marketing în domeniul organizării de evenimente

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii


S.R.L. PROACTIVE CONSULTING

Asociatia Obsteasca Viata fara leucemie

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md