Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Manager Call Centru
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Responsabilități:
- Supravegherea și conducerea echipei, oferind îndrumare și sprijin pentru a asigura funcționarea eficientă a centrului de apeluri;
- Elaborarea și menținerea procedurilor, a orientărilor și a standardelor de calitate ale centrului de apeluri;
- Monitorizarea performanțelor centrului de apeluri și punerea în aplicare a strategiilor de îmbunătățire a productivității și a satisfacției beneficiarilor;
- Colaborează cu alte departamente sau echipe pentru a optimiza procesele centrului de apeluri și pentru a spori eficacitatea generală a programului;
- Asigurați conformitatea cu orientările privind protecția datelor și cu protocoalele de confidențialitate;
- Efectuarea de verificări ale calității pentru a asigura acuratețea datelor și identificarea oricăror neconcordanțe sau erori în răspunsurile la sondaj;
- Furnizați informații și îndrumări despre program beneficiarilor, răspunzând la întrebările, preocupările și cererile de asistență ale acestora într-un mod profesionist și empatic;
- Asigurați documentarea exactă și la timp a interacțiunilor cu beneficiarii, a cererilor de informații și a problemelor ridicate, utilizând sistemele de documentare ale centrului de apeluri;
- Generarea de rapoarte periodice privind performanța centrului de apeluri și feedback-ul beneficiarilor;
- Asistență în furnizarea de recomandări pentru îmbunătățirea programului;
- Furnizarea de feedback constructiv pentru angajați;
- Contribuiți la activitățile de evaluare a programului și de învățare;
- Revizuiți și perfecționați procesele, procedurile și măsurile de asigurare a calității din cadrul centrului de apeluri pentru a spori eficiența și eficacitatea;
- Furnizați feedback și sugestii pentru îmbunătățirea chestionarelor de sondaj, a metodelor de colectare a datelor și a mecanismelor de sprijinire a beneficiarilor în funcție de feedback.
Cerințe:
- Experiență în poziție similară;
- Cunoașterea limbilor: româna, rusa, engleza B1-C1;
Oferim:
- Grafic de muncă: L-V; 09:00-18:00;
- Salariul de la 12 000 mdl net.
Specialiștii interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la e-mail: tt50@search4staff.com
Pentru detalii suplimentare 069638007
- Recruiting - Lead Venture Developer
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă în domeniul tehnologiilor informaționale
- Request for Expressions of Interest - Monitoring and Evaluation Specialist within PIU EQIP NORLD
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului de asistență și reabilitare psihosocială a copilului și familiei AMICUL
- Concurs. Selectare expert pentru oferirea de asistență Ministerului Muncii și Protecției Sociale privind agenda și relațiile cu UE
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





