Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Manager Call Centru
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Responsabilități:
- Supravegherea și conducerea echipei, oferind îndrumare și sprijin pentru a asigura funcționarea eficientă a centrului de apeluri;
- Elaborarea și menținerea procedurilor, a orientărilor și a standardelor de calitate ale centrului de apeluri;
- Monitorizarea performanțelor centrului de apeluri și punerea în aplicare a strategiilor de îmbunătățire a productivității și a satisfacției beneficiarilor;
- Colaborează cu alte departamente sau echipe pentru a optimiza procesele centrului de apeluri și pentru a spori eficacitatea generală a programului;
- Asigurați conformitatea cu orientările privind protecția datelor și cu protocoalele de confidențialitate;
- Efectuarea de verificări ale calității pentru a asigura acuratețea datelor și identificarea oricăror neconcordanțe sau erori în răspunsurile la sondaj;
- Furnizați informații și îndrumări despre program beneficiarilor, răspunzând la întrebările, preocupările și cererile de asistență ale acestora într-un mod profesionist și empatic;
- Asigurați documentarea exactă și la timp a interacțiunilor cu beneficiarii, a cererilor de informații și a problemelor ridicate, utilizând sistemele de documentare ale centrului de apeluri;
- Generarea de rapoarte periodice privind performanța centrului de apeluri și feedback-ul beneficiarilor;
- Asistență în furnizarea de recomandări pentru îmbunătățirea programului;
- Furnizarea de feedback constructiv pentru angajați;
- Contribuiți la activitățile de evaluare a programului și de învățare;
- Revizuiți și perfecționați procesele, procedurile și măsurile de asigurare a calității din cadrul centrului de apeluri pentru a spori eficiența și eficacitatea;
- Furnizați feedback și sugestii pentru îmbunătățirea chestionarelor de sondaj, a metodelor de colectare a datelor și a mecanismelor de sprijinire a beneficiarilor în funcție de feedback.
Oferim:
- Grafic de muncă: L-V; 09:00-18:00;
- Căpătarea experienței de muncă în echipă multiculturală;
- Salariul de la 12 000 mdl net.
Specialiștii interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la e-mail: tt50@search4staff.com
Pentru detalii suplimentare 069638007
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
- BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de voluntari
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- AgroForestry Officer (NPSA-9), Community Forrest Project - UNDP Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









