BNM anunță concurs pentru postul vacant de inginer coordonator în domeniul administrare infrastructură TIC
Cerințe minime obligatorii:
1. Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale; Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective.
2. Experiența de muncă în domeniul tehnologiilor informaționale, cel puțin 1 an;
3. Cunoașterea la nivel avansat a sistemelor de operare Windows, Linux;
4. Cunoștințe în domeniul serviciilor partajare date, stocare date, rezervare date, delegarea drepturilor de acces;
5. Cunoașterea standardelor și protocoalelor de bază LAN, WAN, SAN;
6. Cunoștințe în gestionarea serverelor și dispozitivelor de stocare date;
7. Cunoașterea sistemelor de virtualizare, securitate, hardware, rețele de calculatoare (Ethernet, LAN, WAN, TCP/IP, DNS, DHCP);
8. Cunoașterea fluentă a limbii române;
9. Cunoașterea limbii engleze;
10. Capacități de analiză pentru a determina și localiza problemele ce pot apărea la exploatarea sistemelor de operare de rețea și a serviciilor acestora cu soluționarea lor eficientă;
11. Atitudini: Responsabilitate, obiectivitate, conduită morală și profesională înaltă, spirit de inițiativă, flexibilitate, lucru în echipă, creativitate, disciplină, perseverență, rezistență la efort și stres, disponibilitate în cazuri de urgenta în afară programului de muncă.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
1. Cunoștințe în configurarea şi utilizarea echipamentelor de rețea;
2. Cunoștințe avansate despre sistemele de operare Linux;
3. Cunoștințe avansate în domeniul virtualizării;
4. Posedarea avansată a limbajelor scriptice (Python, Javascript, PowerShell);
5. Experiența relevantă în domeniul gestiunii serviciilor TIC conform ITIL v4.
Principalele obligații funcționale ale inginerului principal:
1. Proiectarea, instalarea, configurarea, administrarea şi monitorizarea funcționării la parametrii stabiliți a echipamentelor şi serviciilor TIC
2. Gestionarea și dezvoltarea resurselor de virtualizare Citrix XenServer, VMware vSphere;
3. Gestionarea dispozitivelor de rețea HPE;
4. Gestionarea dispozitivelor FC de tip Brocade;
5. Monitorizarea și raportarea periodică a indicatorilor de performantă cu privire la serviciile TI;
6. Documentarea procedurilor operaționale, testarea și menținerea în stare actuală a acestora;
7. Asigurarea tuturor măsurilor necesare pentru înlăturarea incidentelor TI şi minimizarea impactului acestora;
8. Implementarea politicilor de securitate pentru sisteme, utilizatori şi date.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 29 august 2023.
! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau 022- 822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos