Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
BNM anunță concurs pentru postul vacant de șef-adjunct al Direcției generale asistență juridică
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Abilităţi:
- Cunoștințe temeinice de drept, capacităţi avansate de analiză și sinteză, abilități excelente de elaborare a documentelor juridice complexe (opinii juridice, referințe, avize);
- Aptitudini bune de comunicare si de a stabili relații de lucru bazate pe cooperare;
- Capacitate bine dezvoltată de a gestiona mai multe activități concomitent, precum și de a-și desfășura activitatea cu respectarea unor termene restrânse.
Domeniul de activitate al Direcției:
- Avizarea sub aspectul legalităţii a proiectelor actelor cu caracter individual ce urmează a fi emise de BNM (hotărâri, ordonanţe, autorizații, permisiuni, aprobări etc.);
- Emiterea opiniilor juridice și acordarea de consultanță juridică în domeniile: supravegherea valutară; supravegherea prestatorilor de servicii de plată; prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului; piețe financiare; politică monetară; managementul continuității activității și securității informației; licențierea prestatorilor de servicii de plată și emitenților de monedă electronică; stabilitate financiară; cercetări economice și aplicate; relații externe și integrarea europeană; comunicare și presă.
- Reprezentarea și susținerea apărărilor necesare în interesele BNM în ședințele de judecată.
Scopul și atribuțiile postului:
Şeful-adjunct al Direcţiei generale asistență juridică asistă Șeful Direcției în aducerea la îndeplinire a sarcinilor trasate şi asigură coordonarea proiectelor și îndeplinirea activităților ce sunt atribuite Direcției.
Cerințe minime obligatorii:
1. Studii de licență în drept cu media generală pe anii de studii de cel puțin 9 si studii de master în drept cu media generală pe anii de studii de cel puțin 9. Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective, care urmează a fi echivalente cel puțin cu nota 9.
2..Experienţă profesională dovedită de minim 6 ani în domeniul juridic, dintre care cel puțin 3 ani în domenii similare asistenței și consultanței juridice necesare BNM.
3. Cunoştinţe de operare a calculatorului şi cunoaşterea avansată a aplicaţiei MS Word.
4. Competențe lingvistice: cunoaşterea limbii române și engleze (nivel avansat vorbire și scriere). Dovada cunoașterii limbii engleze se va face prin prezentarea unui certificat emis de o instituție acreditată, a dovezii privind obținerea unor studii universitare cu predare în limba engleză sau privind experiența profesională obținută într-un mediu anglofon. Dacă nu pot fi furnizate niciunul dintre aceste documente, candidatul va fi supus unui test de evaluare a competențelor lingvistice.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 07 august 2023.
! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau 022- 822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc cerințele minime obligatorii ale concursului.
Recomandăm să fie consultată bibliografia înainte de concurs:
Bibliografie:
1. Constituția Republicii Moldova;
2. Codul administrativ al Republicii Moldova;
3. Cod civil al Republicii Moldova, Cartea I, II şi III;
4. Legea nr.548/1995 cu privire la Banca Națională a Moldovei;
5. Legea nr.62/2008 privind reglementarea valutară;
6. Legea nr.982-XIV din 11.05.2000 privind accesul la informaţie;
7. Legea nr.114/2012 cu privire la serviciile de plată și moneda electronică;
8. Legea nr.209/2018 cu privire la Comitetul Național de Stabilitate Financiară;
9. Legea nr.308/2017 cu privire la prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului;
10. Legea nr.75/2020 privind procedura de constatare a încălcărilor in domeniul prevenirii spalarii banilor si finantarii terorismului si modul de aplicare a sanctiunilor
11. Legea nr.234/2016 cu privire la Depozitarul central unic al valorilor mobiliare
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
- Grants Coordinator (Analyst), Short-Term (NPSA-8), EU-CBM & Advanced Capacities for Trade Projects - UNDP Moldova
- Servicii de consultanță pentru instruirea APL pe eficiență energetică și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Baimaclia
- Qu25/03051: DTSP/International Consultant to support the Ministry of Labour and Social Protection
- Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță concurs pentru funcția vacantă de specialist principal, Serviciul monitorizare conformitate și riscuri postfinanțare
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de proiect (management dezastre)
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






