Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
BNM anunță concurs pentru postul vacant de inspector superior al serviciului secretariat general
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Atribuția de bază a SSG :
- Asigurarea lucrărilor de secretariat în cadrul BNM.
Cerințe minime obligatorii:
- Studii medii speciale sau superioare;
- Cunoştinţe în lucrările de secretariat;
- Cunoştinţe digitale de bază/medii a aplicaţiilor MS Office;
- Competențe lingvistice: cunoaşterea limbii române;
- Competențe: (vor corespunde cu competentele pentru care corespunde: orientare către rezultate, credibilitate și confidențialitate, capacitate de a soluționa probleme eficient și prompt, perseverență și tendință de dezvoltare profesională continuă.
- Alte abilități și atitudini: Disciplină, responsabilitate, imparţialitate, evitarea conflictelor de interese, conduită morală şi profesională adecvată, spirit de iniţiativă, lucru în echipă, flexibilitate, spirit de observaţie.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
- Experienţă în activitatea de secretariat și/sau cancelarie;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel A1/A2 ;
Principalele atribuții funcţionale:
1. Înregistrează corespondenţa de intrare și de ieșire a BNM, conform proceselor și reglementărilor interne ale BNM;
2. Asigură expedierea corespondenței BNM prin Oficiul poștal.
3. Broșează dosarele care se supun arhivării.
4. Repartizează documentele în original subdivizunilor responsabile de executare;
5. Participă la executarea altor atribuții și activități ale subdiviziunii, la indicația șefului SSG.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 10 august 2023.
! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau 022- 822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
- Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr. 548/1995
- Codul administrativ al Republicii Moldova nr.116/2018.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- AO FFUPLM anunță apel deschis de selectare a unui specialist pentru prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
- Gender-Centru is hiring consultants to facilitate national and regional sessions and round tables on gender-based violence case management
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









