CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. I.P. ODA anunță concurs pentru postul specialist, Serviciul de informare și consultare, Direcția operațiuni (sediul – mun.Bălți)
S.R.L. PROACTIVE CONSULTING




Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
13/07/2023

I.P. ODA anunță concurs pentru postul specialist, Serviciul de informare și consultare, Direcția operațiuni (sediul – mun.Bălți)

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

I.P. ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern.

Sarcinile de bază ale postului:

a) mediatizarea și promovarea în rândul antreprenorilor a programelor de suport antreprenorial implementate de către I.P. ODA, informarea și consultarea primară a solicitanților interesați privind activitatea I.P. ODA;

b) informarea și consultarea antreprenorilor și potențialilor antreprenori privind programele și proiectele de suport antreprenorial implementate de către I.P. ODA, precum și etapele de derulare a acestora;

c) menținerea constantă a relațiilor cu beneficiarii programelor de stat implementate de către I.P. ODA;

d) evidența și analiza primară a solicitărilor adresate către I.P. ODA de către antreprenori, potențiali antreprenori și alte persoane interesate;

e) menținerea unui dialog constant cu I.P. ODA în procesul de acordare a consultațiilor referitor la programele de stat de suport în afaceri;

f) redirecționarea, conform competențelor funcționale, a solicitărilor specifice adresate către  I.P. ODA, după caz;

g) dezvoltarea serviciilor de consultanță specializată în afaceri.

Atribuțiile postului:

a) informare și consultarea telefonică și/sau la oficiu, a antreprenorilor și potențialilor antreprenori cu privire la serviciile și oportunitățile disponibile pentru mediul de afaceri în cadrul I.P. ODA;

 b) preluarea solicitărilor de informații privind instrumentele disponibile de suport în afaceri parvenite în format electronic și expedierea  răspunsurilor în formă scrisă conform unui model general draft elaborat;

c) informarea și consultarea, telefonică și/sau la oficiu, a antreprenorilor și potențialilor antreprenori referitor la cadrul legal și modalitățile de inițiere a unei afaceri în Republica Moldova;

d) consultarea și informarea primară, telefonic și/sau la oficiu, a antreprenorilor și potențialilor antreprenori referitor la programele și proiectele implementate de către I.P. ODA: categoriile de programe de suport antreprenorial disponibile; modalitățile de aplicare; condițiile de eligibilitate stabilite; apelurile de aplicare desfășurate etc;

e) acordarea a serviciilor de asistență și ghidare în procesul de aplicare a solicitanților la programele de suport în afaceri;

f) înregistrarea solicitanților și prestarea serviciilor de consultanță în afaceri specializată conform Manualului operațional de consultanță standardizată;

g) organizarea sesiunilor de informare și a altor evenimente de afaceri destinate antreprenorilor din  regiunea de nord a țării;

l) elaborarea săptămânală a rapoartelor cuantificate privind numărul beneficiarilor, a consultațiilor și informațiilor acordate, precum și tipologia acestora;

m) coordonarea activităților cu Centrul de Consultanță în Afaceri din cadrul I.P. ODA, și realizarea rapoartelor lunare și trimestriale de activitate, în acest sens.

 

Cerințe specifice funcției:

  • studii superioare în domeniul economiei, juridic, administrarea afacerilor.

Experiență profesională:

  • Minim 4 ani de experiență profesională, 1 an experiența în domeniile conexe.

Cunoștințe necesare:

În domeniul specific de activitate:

  • legislația economică în vigoare;
  • legislația în domeniul activității de antreprenoriat și fiscală;
  • metodologia, procedeele și tehnicile de analiză a activității economico-financiare;
  • prevederile specifice programelor implementate de către  I.P.ODA;
  • manualele operaționale de implementare a programelor de stat.

În domeniul lingvistic, inclusiv nivelul cunoașterii limbii scris/vorbit:

  • limba română - avansat
  • limba rusă - intermediar
  • limba engleză - constituie un avantaj

În domeniul digital:

pachet Microsoft Office - utilizator avansat

Aptitudini și abilități necesare:

  • capacitate de analiză și sinteză;
  • capacitate de lucru în echipă și relaționare interumană;
  • capacitate de luare de decizii și asumare de responsabilități;
  • rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
  • planificare și organizare a timpului de muncă și respectarea termenelor;
  • excelente abilități de comunicare, de negociere și de convingere;

Atitudini/comportamente:  corectitudine, onestitate, imparțialitate, responsabilitate, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare.

Tip de angajare: Perioadă determinată, din data de 01 august 2023 până pe data de 15 decembrie 2023 inclusiv.

                                                                                                                                                        

Condiții aferente funcției:

  1. deține cetățenia Republicii Moldova;
  2. posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
  3. are capacitate deplină de exercițiu;
  4. are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
  5. în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  6. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție.

Regim de muncă:

40 ore pe săptămână, 8 ore/zi.

 

Regim de muncă al instituției:

Luni-vineri, orele 8.30-17.30, pauza de masă: 12.00-13.00.  

Documente ce urmează a fi prezentate:

  • CV
  • Scrisoare de intenție (maxim 1 pagina)
  • Copia buletinului de identitate
  • Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare.
  • Documente ce atestă experiența profesională
    copia carnetului de muncă (după caz), certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.

 

Termen de aplicare:

21 iulie 2023, ora 17:00.

Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, et. 3

Date de contact: tel: 060067955, 022211658;

email: hr@oda.md, natalia.onici@oda.md.

Persoana de contact: Natalia Onici

 

Modalitatea de depunere a documentelor:

  • E-mail: hr@oda.md, natalia.onici@oda.md
  • Poștă:

Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012

  • Personal

Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului,  bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, et. 3, bir. 322.

 

*Doar persoanele selectate vor fi contactate.

 



Articol precedent: Șofer Precedent Articolul următor: ANRE post vacant, consultant/consultantă (termen limită 11.08.2023) Următor
  • Call for Applications – National experts from Armenia, Moldova and Ukraine to conduct Organisational Capacity Assessment (OCA) of CSOs
  • Lansarea concursurilor de ocupare a funcțiilor vacante în cadrul Centrului de instruire continuă în domeniul electoral (CICDE)
  • Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
  • Project specialist to support the MoER, Project Management Team and universities with the implementation and monitoring of internationalization-related activities under MHEP
  • OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii


S.R.L. PROACTIVE CONSULTING

Asociatia Obsteasca Viata fara leucemie

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md