CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Asistent/ă de proiect în Bălți
S.R.L. PROACTIVE CONSULTING


CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
12/07/2023

Asistent/ă de proiect în Bălți

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Date generale:
A.O. Asociația pentru Formare Antreprenorială și Dezvoltare (AFAD) din mun.Bălți lansează invitația de participare la concurs cu privire la selectare și angajare asistent/ă de proiect.

Context:
Pentru ca Femeile ucrainene strămutate, dar și cele vulnerabile din comunitatea locală să își exercite drepturile și să sprijine și alte femei, trebuie să obțină acces la mijloace de trai durabile. Principala provocare în acest proces de integrare socio-economică se referă adesea la dezvoltarea competențelor și  sprijinul comunității. Astfel, prin intermediul acestui proiect, ne propunem să dezvoltăm atât spiritul antreprenorial, cât și personal, competențe și capacități pentru femei și fete,refugiate și din comunitatea locală.


Scopul postului

Implementarea activităților proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite și îndeplinirea eficientă a sarcinilor. 

Perioada de angajare: iulie 2023 – ianuarie 2024 (cu posibilitate de prelungire)

Sarcini și responsabilități:
 Implementează planul de activitate și sarcini pentru atingerea obiectivelor predeterminate,
 Coordoneaza și organizează activitatile din cadrul proiectului colaborând direct cu echipele de formatori,consultanți si alte persoane implicate;
 Asigură logistica activităților planificate;
 Stabilește relații de colaborare cu beneficiarii proiectului;
 Gestionează activitățile de zi cu zi, motiveză și dezvoltă, respectă termenii limită;
 Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau.
 Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor.
 Sistematizează informațiile, pregătește tabele, vizite, întâlniri, training-uri și alte necesare activității.
 Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale organizației in limitele respectarii temeiului legal.

Cerințe de ocupare a postului:

 Educație: studii în domeniul economic sau alte domenii relevante;
 Experiență de muncă: minimum 1 an de experiență în sectorul economic; Experiența relevantă de lucru în cadrul unei organizații neguvernamentale va constitui un avantaj,

Competențe și calificări necesare:
- Buna cunoaștere (vorbire și scriere) a limbilor română și rusă. Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
- Cunoștințe avansate și experiență de lucru cu MS Office (Word, Excel, PPT etc.);
- Abilități excelente de interacțiune și comunicare;
- Abilități de a lucra independent și în echipă;
– Abilități de planificare și organizare; 
- Responsabilitate și punctualitate;
- Persoană deschisă pentru experiențe noi;
- Implicare și entuziasm;
- Auto-disciplină, inclusiv capacitatea de a elabora și de a executa planuri și identificarea priorităților.
– Inițiativă, seriozitate, tenacitate, orientare spre obiective și deadline-uri; 
– Abilitatea de a se adapta rapid la diferite situații, probleme și sarcini în schimbare; 

Pentru participare la concurs Vă rugăm să expediați CV-ul și scrisoarea de motivare /prezentare interes la adresa de e-mail: afa.balti.2021@gmail.com  cu titlul: “Selectare Asistent/ă de proiect”.

La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate.
Data limită pentru depunerea dosarelor candidaților: 25 iulie, 2023

Conditiile postului de munca
Programul de lucru 8 ore si suplimentar cand este nevoie.
Telefon mobil, PC, Conditii de formare profesionala

Beneficii oferite: 
– Pachet salarial motivant; 
– Oportunități de dezvoltare personală și profesională; 
– Colaborarea cu experți naționali și internaționali din diverse domenii; 
– Mediu de lucru plăcut într-o echipă motivată și dedicată. 

Tipul contractului: contract individual de muncă (pe durată determinată cu posibilitate de prelungire)
Implicarea: normă deplină
*Datele cu caracter personal vor fi prelucrate exclusiv în scopul și procesul angajării.
Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu character
personal



Articol precedent: Education Pedagogy Specialist Precedent Articolul următor: BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist coordonator al Direcției rezoluție bancară Următor
  • BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
  • Concurs prelungit pentru selectarea consultantului local tematic în vederea implementării Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
  • CRS is hiring Senior Project Officer – Housing
  • AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
  • Project specialist to support the MoER, Project Management Team and universities with the implementation and monitoring of internationalization-related activities under MHEP

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii


S.R.L. PROACTIVE CONSULTING

Asociatia Obsteasca Viata fara leucemie

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md