CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Consultant superior (C 11), Direcția politici publice și legislație
S.R.L. PROACTIVE CONSULTING




Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
07/07/2023

Consultant superior (C 11), Direcția politici publice și legislație

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Oficiul Avocatului Poporului (OAP) este autoritatea publică autonomă care are misiunea de a apăra drepturile şi libertățile omului prin prevenirea încălcării acestora, prin monitorizarea şi raportarea
modului de respectare a drepturilor şi libertăților fundamentale ale omului la nivel național, prin perfecționarea legislației ce ține de domeniul drepturilor și libertăților omului, prin colaborarea
internațională în acest domeniu, prin promovarea drepturilor și libertăților omului şi a mecanismelor de apărare a acestora. Oficiul Avocatului Poporului promovează diversitatea forței de muncă și principiile meritocrației în context organizațional. Femeile și bărbații, persoanele cu dezabilități, reprezentanții minorităților etnice, lingvistice, religioase, persoanele cu HIV, persoanele LGBT sunt încurajate să aplice la concursul pentru ocuparea funcției publice vacante.


1. Informații generale privind funcția publică vacantă


Scopul general al funcţiei: 

Contribuirea la asigurarea exercitării atribuțiilor Avocatului Poporului și Avocatului Poporului pentru
drepturile copilului prin asistarea acestora în procesul de perfecționare a politicilor publice/ legislației
naționale în domeniul drepturilor și libertăților omului, în baza standardelor în domeniul drepturilor
omului și a abordării bazate pe drepturile omului. 


Sarcinile de bază:


1. Contribuirea la perfecționarea politicilor publice/actelor normative în vigoare și la asigurarea corelării proiectelor de politici publice/acte normative de complexitate medie cu standardele în

domeniul drepturilor şi libertăţilor omului;
2. Participarea la monitorizarea implementării documentelor de politici publice/actelor normative privind prevenirea încălcării şi asigurarea respectării drepturilor şi libertăţilor omului;
3. Participarea la realizarea activităților de promovare a integrării abordării bazate pe drepturile omului în procesul de elaborare a politicilor publice şi a actelor normative în autorităţile publice cu drept de iniţiativă legislativă;
4. Participarea la realizarea sarcinilor complexe conform atribuțiilor Avocatului Poporului/Avocatului Poporului pentru drepturile copilului.

Salarizare: conform Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.


Codul funcției A2141, clasa inițială de salarizare 70, coeficientul 4,23–salariul de bază 8040,0 lei (se adaugă sporul în valoare fixă 1300 lei, plus creștere în funcție de vechime, sporuri pentru performanțe
profesionale, premii unice).

Program de muncă: 8 ore/zi, luni-vineri, posibil deplasări în teritoriu și peste hotare.


2. Cerințe generale și specifice față de candidați 


2.1. Cerințe generale, conform Legii nr. 158/2008 privind funcția publică și statutul funcționarului
public:


  • deține cetățenia Republicii Moldova;
    • posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în
    limitele stabilite de lege;
    • are capacitate deplină de exercițiu;
    • nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
    • este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice;
    • are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă - studii superioare de licență, ciclul I
    (nivelul 6 ISCED) sau echivalente în domeniul dreptului;
    • în ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art.64 alin.(1) lit. a) şi b) din Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public sau nu i-a încetat

contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
• nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
• nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca
pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a
dispus această interdicție;
• nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de
constatare al Autorității Naționale de Integritate.


2.2. Cerințe specifice, conform Clasificatorului unic al funcțiilor publice și ale fișei postului:
Experiență profesională - minimum 1 an în domeniu


Cunoștințe:


  • standardele internaționale și regionale în domeniu drepturilor omului;
    • sistemul internațional și regional de protecție a drepturilor omului;
    • abordarea bazată pe drepturile omului (ABDO);
    • o limbă de circulație internațională (nivelul B1).


Abilități:


  • analiză și sinteză;
    • înțelegere a problemelor sistemice;
    • întocmire de note/ rapoarte;
    • operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet.
    3. Bibliografia concursului pentru ocuparea funcției publice vacante
    Constituția Republicii Moldova
    Acte normative în domeniul serviciului public
    • Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
    Acte normative în domeniul autorității publice
    • Legea nr. 52/2014 cu privire la Avocatul Poporului (Ombudsmanul)
    Principii instituționale și acte normative în domeniul de specialitate:
    • Convenția Europeană pentru apărarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale
    • Pactele Internaționale cu privire la drepturile economice, sociale și culturale și cu privire la drepturile
    civile și politice
    • Convenția Internațională privind drepturile persoanelor cu dizabilități
    • Legea nr.100/2017 cu privire la actele normative
    Surse de informare:
    1. www.legis.md (cadrul normativ al Republicii Moldova);
    2. www.ombudsman.md (pagina-web a Oficiului Avocatului Poporului).
    3. www.hudoc.echr.coe.int/eng


4. Lista documentelor care trebuie prezentate personal/ prin poştă/ prin e-mail


  • formularul de participare completat, poate fi descărcat aici:
    http://ombudsman.md/transparenta/functii-vacante/informatii-suplimentare/ ;
    • copia buletinului de identitate;
    • copiile actelor de studii și ale certificatelor de absolvire a stagiilor de formare/ dezvoltare profesională
    continuă;
    • documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă/ certificate cu privire la
    activitatea
    profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative;
    • certificatul medical;
    • cazier judiciar;
    • documente care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar.


Data-limită pentru depunerea documentelor solicitate: 23 iulie 2023


Adresa poștală: mun. Chișinău, str. Calea Ieșilor, 11/3

Date de contact: 022 23 48 00, 060002646
e-mail: eleonora.codjebas@ombudsman.md
Persoana de contact: Codjebaș Eleonora

Documentele necesare pentru participare la concurs pot fi completate, după cum urmează:
Formularul de participare (pe pagina oficială a autorității: www.ombudsman.md )
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau email, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere, poate fi descărcat aici:

http://ombudsman.md/transparenta/functii-vacante/informatii-suplimentare/ ,în acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.



Articol precedent: Termeni de Referință (servicii de consultanță – selectarea firmelor). Consultanță națională pentru servicii de printare/editare a suporturilor didactice pentru cadre didactice și părinții cu copii mici refugiați din Ucraina Precedent Articolul următor: Oficiul Avocatului Poporului anunță concurs pentru ocuparea funcției publice de conducere: Șef Serviciul resurse umane Următor
  • CRS is hiring Senior Project Officer – Housing
  • Keystone Moldova - Selectarea unui expert pentru elaborarea raportului privind 5 bune practici în domeniul incluziunii comunitare a persoanelor cu dizabilități (Concurs extins)
  • Job opportunity - EducationUSA Junior Advisor
  • Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
  • Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist în protecția copilului

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii


S.R.L. PROACTIVE CONSULTING

Asociatia Obsteasca Viata fara leucemie

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md