Specialist tehnic Proiectul de Dezvoltare a Sistemului Electroenergetic
UCIPE este o instituție publică, responsabilă de administrarea, monitorizarea și coordonarea activităților de implementare a proiectelor în domeniul energeticii, în conformitate cu cerințele organismelor financiare internaționale donatoare și a Guvernului Republicii Moldova.
UCIPE angajează Specialist tehnic responsabil de organizarea şi îndeplinirea în timp util a tuturor activităților de ordin tehnic în cadrul Proiectului de Dezvoltare a Sistemului Electroenergetic (PDSE), implementat de UCIPE în conformitate cu Acordurile de Finanţare dintre Republica Moldova şi Asociaţia Internaţională pentru Dezvoltare (AID). Proiectul PDSE susține programul general stabilit de Guvernul Republicii Moldova pentru interconectarea sincronă a sistemului electroenergetic al țării la piaţa europeană unică de energie electrică prin intermediul ENTSO-E (Rețeaua Europeană a Operatorilor Sistemelor de Transport Energie Electrică).
Responsabilități specifice funcției:
- Elaborarea/ revizuirea specificaţiilor tehnice pentru licitaţiile de proiectare, livrare şi instalare a facilităţilor, Termenilor de Referinţă, rapoartelor de evaluare tehnică spre semnare de către Grupul tehnic de evaluare a ofertelor, precum şi altor documente tehnice;
- Evaluarea documentelor aferente lucrărilor de construcţie, proiectarea, livrarea şi instalarea facilităţilor;
- Examinarea desenelor tehnice, devizelor de cheltuieli, a costurilor şi altor date tehnice relevante;
- Acordarea asistenţei la elaborarea sau, după caz, elaborarea documentelor de licitaţie/contractelor de consultanţă şi pentru lucrările de construcţie;
- Participarea în cadrul monitorizării procesului de achiziţie şi de evaluare a ofertelor, în conformitate cu criteriile stabilite în documentele de licitaţie;
- Supravegherea progresului de implementare a contractelor, prin desfăşurarea vizitelor regulate la obiecte/şi elaborarea rapoartelor de inspectare a lucrărilor în urma vizitelor de lucru în teren;
- Monitorizarea procesului de executare a contractelor vizavi de livrarea serviciilor şi echipamentelor, instalarea şi punerea în funcţiune a echipamentului/facilităţilor, utilizarea eficientă a echipamentelor finanţate din cadrul proiectului, precum şi executarea tuturor activităţilor în conformitate cu programul de lucru convenit/agreat;
- Evaluarea progresului realizat şi compararea acestuia cu programul de lucru planificat;
- Examinarea documentelor spre plată pentru lucrările finalizate şi bunurile livrate, Ordinelor de schimbare, acordurilor adiţionale la contracte şi monitorizarea executării în timp util a cerinţelor documentaţiei de proiect, standardelor naţionale şi reglementărilor în construcţie, inclusiv calitatea şi scopul lucrărilor, lucrărilor finalizate şi echipamentelor livrate în cadrul contractelor şi emiterea documentelor corespunzătoare;
- Examinarea soluţiilor tehnice selectate pentru sub-proiecte, evaluarea unor posibile îmbunătăţiri după necesitate, identificarea şi înregistrarea deficienţelor şi defectelor minore şi semnificative, precum şi măsurilor de înlăturare/remediere corespunzătoare;
- Colaborarea cu Consultanţii locali şi internaţionali şi Beneficiarul în elaborarea documentelor tehnice de proiect, revizuirea şi editarea traducerilor în limba engleză şi română a tuturor documentelor tehnice, în special, schimbul de documente tehnice între Consultanţi, Beneficiar, Contractori şi Banca Mondială;
- Alte sarcini la indicaţia Angajatorului (Managerul de Proiect/Directorului UCIPE).
Specialistul tehnic, care va fi responsabil pentru activitățile menționate mai sus, va întruni următoarele calificări:
- Studii universitare în energetică/electroenergetică;
- Experiență profesională relevantă de cel puțin 5 ani în energetică/electroenergetică;
- Cunoașterea reglementărilor/politicilor Băncii Mondiale şi/sau altor Instituţii Financiare Internaţionale;
- Cunoașterea suficientă a legislației naționale în domeniul tehnic;
- Experiență practică în elaborarea specificațiilor tehnice, evaluarea documentelor tehnice şi monitorizarea implementării contractelor;
- Cunoaşterea limbii române şi engleze la nivel avansat;
- Abilităţi de lucru la calculator, familiarizare cu pachetul de soft Microsoft Office, Autodesk AutoCAD;
- Personalitate echilibrată, cu abilități excelente de comunicare şi interpersonal;
- Abilitatea de a păstra calmul în situații încărcate emoțional;
- Acceptă feedback constructiv într-un mod pozitiv şi este capabil să facă fată deficiențelor/situațiilor de criză.
Se oferă un pachet salarial atractiv.
Candidații interesați sunt rugați să depună CV-ul și Scrisorilor de intenție în limba engleză (Termen extins) până la data de 23 iunie 2023, ora 17:00, la adresa de e-mail: mepiu@mepiu.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerințelor de calificare înaintate.
Termeni de referinta - http://www.mepiu.md/rom/despre-noi
Alte anunturi de angajare
- Manager servicii de plasament de tip rezidențial copii A.O.„CONCORDIA.Proiecte Sociale”
- Caritas Moldova is hiring a Project Coordinator
- GIZ - Junior Advisor for Coordination and Cooperation
- Project Associate (NPSA-7) - UNDP Moldova: Building sustainable and inclusive peace, strengthening trust and social cohesion in Moldova
- Termen extins: Centrul CONTACT angajează expert/expertă sau grup de experți în elaborarea de metodologie și livrare de training în domeniul colectării de fonduri
- BBC Request for proposal (RFP): Conducting audience research in Moldova
- [Extindere termen limită] Anunț de angajare - medic ginecolog
- Junior Recruiter at HR-Consulting
- UNDP Moldova: Communication Analyst (NPSA8) - Resilient, Inclusive Markets in Moldova (RIM) Project
- Angajam Vanzator-Consultant