Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist principal în raportări
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Obiectivele postului:
- Postul vacant face parte din Departamentul Raportări și statistică, Direcția gestionarea și dezvoltarea procesului de raportare, obiectivul principal fiind elaborarea/actualizarea cerințelor metodologice de reglementare a procesului de raportare la BNM și modelelor de date aferente.
Scopul sau atribuțiile direcției:
- Gestionarea procesului de raportare la BNM, precum și dezvoltarea continuă a sistemelor de raportare și a cadrului normativ aferente domeniului de raportare.
Principalele atribuții ale postului:
- Elaborarea și dezvoltarea cadrului normativ aferent procesului de raportare;
- Conlucrarea cu subdiviziune BNM în scopul identificării cerințelor informaționale și dezvoltarea cadrului normativ aferent domeniului de raportare a sectorului financiar bancar, în conformitate cu recomandările UE și internaționale;
- Participarea la implementarea/ajustarea modelului de date în conformitate cu actele normative în vigoare.
Cerințe obligatorii:
- Studii superioare în domeniul economic, statistic sau juridic;
- Experiența profesională de minim 1 an, în domeniul economic, statistic sau juridic;
- Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator avansat, în special a aplicațiilor MS Office;
- Vorbitor fluent al limbii române și cunoașterea limbii engleze (nivel mediu);
- Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă;
- Abilități de comunicare verbală și în scris, capacitate de analiză și sinteză a informației, capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
- Cunoștințe generale aferent cadrelor de reglementare aplicabile la nivelul reglementărilor Autorității Europene Bancare (EBA), alte cadre similare.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 04 iunie 2023.
! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent consultarea bibliografiei de mai jos până la concurs.
Bibliografie:
- Legea nr. 548/1995cu privire la Banca Națională a Moldovei;
- Instrucțiunea privind modul de prezentare a rapoartelor în formă electronică la Banca Națională a Moldovei, aprobată prin HCE al BNM nr. 245 /2019;
- Legea nr. 100/2017 cu privire la actele normative.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Concurs pentru ocuparea funcției de specialist principal în cadrul secției Fondul pentru Eficiență Energetică în sectorul rezidențial din Moldova (FEERM)
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist în protecția copilului
- Supply Chain Officer - Project HOPE Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








